گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

کاهش درآمد شرکت یاهو

کاهش درآمد شرکت یاهو، بزرگترین شرکت اینترنتی جهان به علت افزایش هزینه های عملیاتی، باعث کاهش 13 درصدی ارزش سهام این شرکت شد.

برخی تحلیلگران می گویند با وجود آنکه سود پیش بینی شده ی یاهو در سال 2005 معادل 16 سنت امریکا به ازای هرسهم بود، این شرکت نتوانست به میزان سودی که کارشناسان بازار بورس وال استریت پیش بینی کرده بودند، برسد. این در حالی بود که میزان سود عملیاتی بزرگترین شرکت اینترنتی جهان در سال 2004معادل 13 سنت به ازای هر سهم بود.
یکی از این تحلیلگران می گوید: در سه ماهه ی اخیر، به علت کاهش میزان سوددهی یاهو، درآمد این شرکت کمتر از میزان پیش بینی اکثر کارشناسان بود.
علاوه بر این،‌این شرکت میانگین دامنه ی درآمد سه ماهه ی نخست خود را کمتر از میانگین پیش بینی شده ی کارشناسان بازار بورس وال استریت تعیین کرده است.
در پی افت شاخص یاهو، شاخص های سهام دیگر شرکتهای اینترنتی نیز با روند نزولی مواجه شد و شاخص سهام شرکت گوگل به میزان 3/3 درصد، سهام شرکت Ebay به میزان6/4 درصد و سهام شرکت آمازون نیز به میزان 3 درصد افت کردند.
در سال گذشته درآمد خالص یاهو با رشدی 83 درصدی به 683 میلیون دلار آمریکا یا به عبارتی 46 سنت به ازای هر سهم رسید . این در حالی بودکه در سال پیش از آن درآمد خالص این شرکت معادل 373 میلیون دلار امریکا، یا به عبارتی 25 سنت امریکا به ازای هر سهم بود.
گفتنی است تحلیلگران این کاهش درآمد را عمدتا" ناشی از رشد بسیار ناچیز سود خالص این شرکت و هزینه ها ی عملیاتی پیش بینی نشده می دانند.

AutoImager 3.03

این نرم افزار به شما امکان تبدیل بیش از 140 فرمت تصویری مختلف را به یکدیگر می دهد ! فرمتهای تخصصی و غیر تخصصی که برای تبدیل برخی از آنها از نرم افزاری اختصاصی استفاده می شود .

AutoImager 3.03

دانلود ۱۷.۸ مگابایت

کرک

سایت میلیون دلاری مورد توجه هکرها!

ظاهرا ماجراهای سایت میلیون دلاری جوان 21 ساله انگلیسی تمامی ندارد.

این سایت به نشانی http://www.milliondollarhomepage.com که توسط یک جوان 21 ساله انگلیسی راه‌اندازی شده و هر پیکسل آن به قیمت یک دلار به فروش می‌رسد، باعث شده این جوان در فاصله کوتاهی میلیونر شود.
اما هکرها حملات گسترده‌ای را ضد این سایت طراحی کرده‌اند که اکثر آنها از نوع Denial of service است.
سایت الکس نیو روز پنجشنبه در اکثر اوقات در دسترس نبود، زیرا ده‌ها هزار رایانه که توسط گروه یا شخص ناشناسی کنترل می‌شود حملات Dos را ضد سرور این سایت آغاز کردند.
سایت یاد شده از روز جمعه فعالیت عادی خود را آغاز کرده است.
بد نیست بدانید آخرین پیکسل‌های این سایت در حراجی ebay به قیمت 38100 دلار به فروش رسید.

Namo FreeMotion 2006

این نرم افزار به شما امکان خلق فیلمهای انیمشین فلش را به آسانی و با استفاده از افکتها و ابزارهای گوناگونی که دارد می دهد .

Namo FreeMotion 2006

دانلود ۲۲ مگابایت

پسورد : shareodie.com

Yahoo! Messenger 7.5

این هم از آخرین ورژن برنامه یاهو مسنجر که می شه گفت ۱ هفته پیش اومده

Yahoo! Messenger 7.5

دانلود ۸.۲۹ مگابایت

ایرانیان از سرویس جدید گوگل محرومند!

گردانندگان موتور جست‌وجو گوگل به دلایلی نامعلوم از دسترسی کاربران ایرانی به یکی از سرویس‌های جدید خود موسوم به Google pack جلوگیری می‌کنند.

از خبرگزاری سلام، با استفاده از این سرویس که در آدرس http://pack.google.com قرار دارد کاربران می‌توانند یک سیستم نرم‌افزاری را به رایگان بارگذاری کنند که حاوی برخی نرم‌افزارهای عرضه شده گوگل و نیز محصولات ضدویروس و همچنین مرورگر است.
در صورتی که کاربری از ایران بخواهد به این آدرس مراجعه کند با این پیام مواجه می‌شود که «با عرض تاسف این خدمات در کشور شما در دسترس نیست.»
مشخص نیست این اقدام گوگل با چه انگیزه‌ای صورت گرفته و آیا فشار دولت آمریکا موجب چنین کاری شده است یا خیر.

آسوده تر با ویندوز خود کار کنید!...

از:خبرگزاری سلام

اگرتا حالا از سیستم بایگانی FAT32 استفاده می کردید و دلیل خاصی برای داشتن این سیستم ندارید، بهتر است آنرا به سیستم کارآمدتر NTFS تبدیل کنید.
برنامه Partition Magic می تواند این کار را بکند. یکی از خوبی های داشتن دو پارتیشن و جدا کردن ویندوز از اطلاعات شخصی، این است که اگر مجبور شدید ویندوز را از نو نصب کنید، می توانید با خیال آسوده پارتیشن مربوط را فرمت کرده و به پارتیشنی که فایل هایتان را روی آن گذاشته اید،دست نزنید.
مزیت دیگر اینکه با استفاده از برنامه هایی که از هارد، تصویر می گیرند، می توانید تصویری از پارتیشن اصلی خود گرفته و روی پارتیشن دیگر ذخیره کنید.
برنامه هایی مثل Drive lmage. در این صورت، هر وقت ویندوزتان از کار افتاد و مجبور شدید از نو به نصب آن بپردازید، می توانید به جای اینکار، تصویر پارتیشن حاوی ویندوز را بازیابی کنید.

نرم افزار سمانتیک مکانی برای پنهان شدن نرم افزارهای هکرها

شرکت سیمانتیک نسخه بروزی برای نرم افزار مشهور ضدویروس Norton System Works منتشر کرد تا مشکل امنیتی آن را که باعث پنهان شدن نرم افزارهای هکری در آن می شد را از بین ببرد. 
در این برنامه ضدویروس ، ویژگی به نام Norton protected Recycle Bin وجود دارد که یک دایرکتوری پنهان روی سیستم های ویندوز بوجود می آورد.
این ویژگی به کاربران کمک می کند فایل های حذف شده یا اصلاح شده را دوباره برگردانند اما پوشه مخفی شده شاید در طول اسکن کردن ویروس ها به طوردستی یا برنامه ریزی شده شناسایی نشوند.
این کار باعث می شود هکرها مکانی برای پنهان کردن فایل های بداندیش روی کامپیوتر پیدا کنند. شرکت سمانتیک تاکنون گزارشی مبنی بر پنهان شدن که مخرب در این پوشه دریافت نکرده است. انتشار نرم افزار به روز نیز برای از بین بردن امکان این نوع فعالیت بوده است.
زمانیکه ویژگی بازگرداندن فایل های حذف شده برای اولین بار معرفی شد. با پنهان شدن دایرکتوری هکرها مطمئن شدند که کاربر به طور تصادفی فایل های داخل آن را حذف نمی کند.
در نسخه بروزی که برای Norton منتشر شده است دایرکتوری Nprotect که قبلا به صورت پنهان وجود داشت در وسط ویندوز به نمایش درمی آید که به این دایرکتوری اجازه اسکن شدن با نرم افزارهای ضدویروس را می دهد.
کاربران می توانند از طریق سرویس Symantec live Update نسخه جدید را دانلود کنند. برای نصب این نرم افزار سیستم دوباره راه اندازی می شود.

بازیهای کامپیوتری خشن بررفتار تاثیر سوء می گذارد

طبق مطالعات جدیدی که اخیرا منتشر شد ، بازیهای کامپیوتری خشن باعث می شود اکثر مردم رفتارهای خشونت آمیزتری از خود نشان دهند. 
در تحقیقات قبلی مشخص شد افرادیکه به این گونه بازیهای خشن روی می آورند بیشتر از دیگران رفتار خشونت آمیز خود نشان می دهند اما به عقیده بعضی از متخصصان این تحقیقات نشان می دهد تنها مردم خشن جذب این بازیها می شوند.
اما تیمی از دانشگاه میسوری در کلمبیا خاطر نشان کردند براساس مطالعاتی که آنها روی فعالیت ذهنی 39 گیم بازفعال انجام دادند مشخص شد که یک رابطه علت و معلولی بین بازیهای خشن و رفتارهای خشونت آمیز وجود دارد.
این محققان یک نوع فعالیت ذهنی به نام واکنش P300 را مورد بازبینی قرار دادند که تاثیر ذهنی یک تصویر را منعکس می کند.
زمانی که تصاویری از خشونت در زندگی واقعی به افراد مورد آزمایش نشان داده می شد آنهایی که بازیهای ویدئویی خشن انجام می دادند واکنش تقلیل یافته ای از خود نشان دادند.
با این حال زمانی که به همین گروه تصاویر آشفته تری چون حیوانات مرده یا کودک مریض نشان داده شد. واکنش طبیعی تری از خود نشان دادند.
زمانیکه به گیم بازها فرصت مجازات یک دشمن فرضی داده شد گیم بازی هایی که بیشترین کاهش را در واکنش P300 از خود نشان دادند، سخت ترین مجازات ها را بر دشمن خود اعمال کردند.
به هر حال دانشمندان معتقدند رابطه مستقیمی بین انجام بازیهای خشن بروز و رفتارهای خشونت آمیز وجود دارد.

شرکت McAfee به دلیل کلاه برداری جریمه شد

انجمن اوراق بهادار آمریکا SEC شرکت McAfee را بدلیل بالا بردن درآمدهایش در دوره com،dot جریمه کرد. 
این شرکت جریمه نسبتا سنگین 50 میلیون دلاری را پذیرفت اما به طور رسمی جرم خود را نپذیرفت. این پول به سهامداران McAfee داده می شود زیرا آنها در نتیجه کاهش سرمایه گذاری در بازار این شرکت ضرر دیده اند . McAfee دسامبر 2000 اعلام کرد که آنها باید درآمدهای خود را دوباره اعلام کنند.
شرکت McAfee بدلیل اینکه درآمد خود را اشتباه عنوان کرده بود موظف به پرداخت این جریمه شد.
این اتهام شامل اعضای قبلی تیم مدیریت این شرکت چون مدیرمالی این شرکت نیز می شود.