گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

کاربران برای دانلود نرم‌افزا مراقب باشند هکرها وب‌سایت جعلی درست

کاربران کاربران برای دانلود نرم‌افزاها مراقب باشند،هکرها وب‌سایت جعلی نوارابزار گوگل را طراحی کردند

متخصصان امنیت رایانه هشدار دادند، هکرها به طراحی یک وب‌سایت جعلی نوار‌ابزار گوگل اقدام کرده‌اند که می‌تواند کاربران را نسبت به دانلود برنامه‌های خرابکارانه فریب دهد.

براساس این هشدار، اخیرا ایمیل‌هایی منتشر شده است که حاوی لینک‌های اینترنتی است و کاربر را وارد وب‌سایت‌هایی می‌کند که از وی خواسته می‌شود تا نرم‌افزار نوارابزار گوگل را دانلوود کنند؛ اما این وب‌سایت‌های جعلی، بدل نسخه‌ی اصلی آن است که از سوی گوگل ارایه شده است.
کاربر پس از وارد شدن به وب‌سایت، برخلاف آنچه که به وی وعده داده شده بود، نرم‌افزار نوارابزار گوگل را دانلود نمی‌کند، بلکه با یک "تروجان" مواجه می‌شود که موجب کنترل هکرها بر سیستم شخصی کاربر می‌شود.

WS_FTP Pro 2007.0

به نمایشگاه که رفته بودم غرفه دکتر وب رو دیدم قیمتش رو پرسیدم گفت که ۴۰ هزار تومان اشتراک سالانه هست و بخاطر نمایشگاه قیمت اون ۱۲ هزار تومان یعنی ۶۰ درصد تخفیف گذاشتن بخاطر همین اون بالا نوشتن قیمت شکسته شد .

این هم بهترین برنامه برای مدیریت اف تی پی که تازه هم اومده .

WS_FTP Pro 2007.0

دانلود ۱۲.۴ مگابایت

Hardware 2006 7.5

شناخت کافی و در مورد سخت افزار سیستم و آنالیز گاه به گاه قطعات سخت افزاری سبب می شود که طول عمر این قطعات ارزشمند را چندین برابر کنیم !

در این بین نرم افزار مطرح Dr. Hardware سال هاست که بز برترین های این فن است و از سال 1994 تا به حال در میان پیشرفته ترین نرم افزارهای کسب اطلاعات از سیستم قرار داشته است . این نرم افزار مفید هم لازمه ی کار آماتور ها خواهد بود و هم حرفه ای ها, هم با انواع PC سازگار خواهد بود و هم با نوت بوک ها !

این نرم افزار تمامی سیستم را تحت پوشش می دهد و فقط چند قطعه ی اصلی سیستم مانند CPU و Hard و مادربورد را تحت الشعاع قرار نمی دهد . نسخه 7.5 این نرم افزار به تازگی از سوی سازندگان این محصول عرضه شده است که بعد وسیعی از سخت افزارهای گوناگون و مدل های آنها را تحت پوشش موتور شناسایی قدرتمند خود دارد .

 

Hardware 2006 7.5

 

دانلود ۲.۱۷ مگابایت

 

کرک

Universal IM History Decoder 1.3

ببخشید که ظهر نتونستم آبدیت کنم چون تهران نمایشگاه الکامپ رفته بودم خیلی جالب بود به هر حال الان بر گشتم و دارم پست می دم .

در تمامی نرم افزار های رایج گفتگوی اینترنتی یا همان ابزارهای چت اینترنتی بخشی برای ذخیره ی گفتگوها که به Message Archive معروف است وجود دارد که این بخش قابلیت ذخیره ی تمامی گفتگو های صورت گرفته ی هر شناسه ی کاربری و طرف مقابلش را به کاربر می دهد تا هر زمان که مایل است به آنها مراجعه کند ! در این قابلیت Messenger های اینترنتی هر شخص فقط با داشتن شناسه و رمز عبور خود قادر به خواندن آرشیو گفتگو های شناسه ی مذبور است و ضمنا برای خواندن می بایستی حتما به اینترنت متصل بود !

Universal IM History Decoder نرم افزار مناسبیت که قابلیت خواندن تمامی آرشیو های نرم افزار های رایج گفتگوی اینترنتی جهان را بدون اتصال به اینترنت و بی نیاز از دانستن شناسه و رمز عبور کاربری به ما می دهد .

 

Universal IM History Decoder 1.3

 

دانلود ۱.۵۹ مگابایت

 

کرک

Flatout 2

ببخشید که دیر آبدیت کردم درگیر درست کردن سیستم بودم .

اینم ذخیره بازی Flatout 2

Flatout 2

دانلود ۱.۷۱ مگابایت

۶۵‬درصد کاربران اینترنت نرم‌افزار ضد ویروس خودرا به روز نمی کنند

نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد برغم آنکه اغلب کاربران رایانه‌های شخصی از نرم‌-افزارهای ضد ویروس استفاده می‌کنند اما بیشتر کاربران به علت وقت گیر و دشوار بودن فرایند به روز نگاری نرم‌افزارهای ضد ویروس، بندرت این قبیل نرم‌افزارها را به روزنگاری می‌کنند.


شرکت تحقیقات اینترنتی "هریس اینتراکتیو" در یک نظرسنجی از ‪ ۲‬هزار و ‪ ۹۷‬کاربر بالای ‪ ۱۸‬سال رایانه‌های شخصی متوجه شد ‪ ۸۵‬درصد از کاربران دست کم یک نرم‌افزار ضد ویروس در رایانه خود نصب کرده‌اند اما ‪ ۶۵‬درصد از این افراد به روزنگاری نرم‌افزار ضدویروس خود را همواره به آینده موکول می‌کنند.
در این مطالعه همچنین مشخص شد ‪ ۴۲‬درصد از سوال‌شوندگان به علت عدم استفاده از ضدویروس و یا عدم به روزنگاری ضدویروس خود، در گذشته گرفتار ویروسها و نرم‌افزارهای مخرب شده‌اند.
آمارهای جمع‌آوری شده نشان داد از میان کاربران نرم‌افزارهای ضدویروس، ‪ ۳۸‬درصد از کاربران عقیده دارند فرایند به روزنگاری نرم‌افزارهای ضد ویروس به میزان زیادی عملکرد رایانه را مختل می‌کند، ‪ ۳۲‬درصد معتقدند به روزنگاری ضدویروسها را همواره می‌توان به آینده موکول کرد، ‪ ۲۷‬درصد به علت طولانی بودن فرایند به روزنگاری ضدویروسها از آن اجتناب می‌کنند و ‪ ۱۴‬درصد نیز اصلا از چگونگی به روزنگاری ضد ویروس مورد استفاده خود آگاهی ندارند.
کارشناسان عقیده دارند عدم طراحی ظاهری و کاربردی مناسب نرم‌افزارهای ضد ویروس سبب شده که به روز نگاری این نرم‌افزارها عملا در ذهن بسیاری کاربران به فرایندی مشقت بار تبدیل شود.
به گفته "ریک موی" مدیر بازاریابی شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای امنیتی " یی‌ست"، بسیاری ضد ویروسها به صورت خودکار به باز کردن یک پنجره برای به روزنگاری اقدام می‌کنند که معمولا با واکنش منفی کاربر روبه‌رو شده و کاربر این پنجره را می‌بندد.
به علاوه طولانی بودن به روزنگاری‌ها که سبب کاهش پهنای باند اینترنت کاربر شده و گاه به خاموش و روشن کردن رایانه در پایان کار نیاز دارند نیز سبب اخلال در فعالیتهای کاربر شده و این افراد را به کنسل کردن فرایند وا می‌دارد.
با این وجود، کارشناسان امنیتی با توجه به پیدایش سریع و روزافزون ویروسهای جدید رایانه‌ای همواره به روزنگاری ضد ویروسها را اجتناب ناپذیر خوانده و کاربران را به این عمل فرامی‌خوانند.

Photo Collage 1.41

این هم یک نرم افزار گرافیکی ایجاد عکس با استفاده از عکس های پیش ساخته .

Photo Collage 1.41

دانلود ۱۴.۳ مگابایت

کرک

iResizer 1.02

با استفاده از این برنامه می تونید اندازه فایل های جی پی جی رو بدون تغییر کیفیت عوض کنید .

iResizer 1.02

دانلود ۳.۵۰ مگابایت

Phone Recorder Plus 1.0

اینم نام نرم افزار مفید و قدرتمند دیگری از سری محصولات شرکت Teley در زمینه ی تلفن است که با کمک این نرم افزار کاربر قادر به تبدیل سیستم خود به یک تلفن مجهز و همه کاره با امکانات بسیار و متنوع خواهد بود !

این نرم افزار قادر به ذخیره ی ساعت ها مکالمات تلفنی شما و ذخیره آنها به صورت فرمت های صوتی بر روی سیستم است ! به علاوه دارای وایژگی منحصر به فرد VoiceMail است که شما قادر خواهید بود هر جای دنیا که هستید از پیام های تلفنی خود اگاه شوید‌.

 

Phone Recorder Plus 1.0

دانلود + کرک

شرکت مایکروسافت اجرای همزمان «ویندوز» و «لینوکس» را ممکن می‌کند

شرکت مایکروسافت با همکاری یکی از تولیدکنندگان سیستم‌عامل "لینوکس" به نام "زین‌سورس"، اجرای نگارش بعدی سیستم‌عامل "ویندوز سرور" را در رایانه‌های استفاده‌کننده از سیستم‌عامل "لینوکس" ممکن می‌کند.

این اقدام "مایکروسافت" آخرین اقدام این شرکت در راستای کاهش مقاومت در برابر گسترش سیستم‌عامل "لینوکس" محسوب می‌شود.
بر پایه توافق جدید "مایکروسافت" با "زین‌سورس"(‪ ،(XenSource‬این دو شرکت نرم‌افزار "مجازی‌سازی"(‪ (Virtualization‬جدیدی را تولید می‌کنند که به کمک آن می‌توان به صورت همزمان سیستم‌عامل جدید "ویندوز سرور" و سیستم‌عامل "لینوکس" را در یک رایانه اجرا کرد.
هم‌اکنون مهمترین نرم‌افزار مجازی‌سازی برای اجرای همزمان چند سیستم‌عامل در رایانه به شرکت "وی‌ام ور"(‪ (VMware‬تعلق دارد که در حقیقت ابداع‌کننده این فن‌آوری نیز محسوب می‌شود.
نرم‌افزارهای مجازی‌سازی به پردازنده رایانه اجازه می‌دهند که نرم‌افزارهای کاربردی ویژه اجرا شدن در "ویندوز" و "لینوکس" را که دارای تفاوتهای اساسی با یکدیگرند، به طور همزمان اجرا کنند. این امر به مفهوم امکان اجرای نرم‌افزارهای بیشتر در هر رایانه و در نتیجه حذف هزینه‌های لازم برای خریداری سخت‌افزارهای اضافی به منظور اجرای نرم‌افزارها تحت سیستم عاملهای مختلف در رایانه‌های مختلف است.
شرکت "مایکروسافت" اعلام کرده‌است بر اساس توافقات جدید، نگارش بعدی سیتسم عامل "ویندوز سرور"(لانگ‌هورن) ویژه استفاده در رایانه‌های سرور، به قابلیتی مجهز می‌شود که کاربران با کمک آن می‌توانند بدون هزینه‌های اضافی به صورت همزمان این سیستم‌عامل را در کنار سیستم‌عامل "لینوکس" در رایانه اجرا کنند.
شرکت "مایکروسافت" سیستم‌عامل جدید "ویندوز سرور" خود را تا پایان سال ‪ ۲۰۰۷‬به بازار خواهد داد.