گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

See Password v2.05

این برنامه که دارم براتون می زارم از اون برنامه هایی هست که سومین بار هست که از نوع آن تو وبلاگ نمایش داده می شود خوب این برنامه را تا ببینید می فهمید که باهاش می شه پسورد های ستاره ای را نگاه کرد ولی نرم افزار قبلی خیلی بهتر بود .

See Password v2.05

Name: opener

Serial: 0f5692455cf866bc72669b6674669c23a7

دانلود ۸۱۶ مگابایت

QuickTime 7.0

جدید ترین نسخه ی این نرم افزار که چند وقت پیش عرضه شد . نرم افزار QuickTime ٬ محصولی از شرکت Apple می باشد که مخصوص نمایش تصاویر Video در Computer های مکینتاش می باشند اکنون جدیدترین نسخه  برای Windows را عرضه کرده است .

QuickTime 7.0

User: Dawn M Fredette - Key: 4UJ2-5NLF-HFFA-9JW3-X2KV
دانلود ۳۱.۶ مگابایت

Atani 3.0

با استفاده از این برنامه نمیشه گفت سه سوت چون ۵ تا مرحله داره !!!! ۵ تا سوت بزنید میتونید یه انیمیشن GIF بسازید و از اون تو طراحی لوگو های تبلیغاتی برای سایت و .. استفاده کنید.ضمنا این انیمینشو با فورمت AVI هم میسازه






Serial : 9ROUIA6NA1492B
دانلود ۱.۱۸ مگابایت

PhotoFiltre 6.1.4

فتو فیلتر یک برنامه کامل برای رتوش عکس می باشد.به شما اجازه میدهد تا بتوانید یکسری تنظیمات پیشرفته را به تصویر اعمال کنید



دانلود ۱.۵۳ مگابایت

کرک

GiPo DB Utilities v4.4

هر کاری که با دیتا بیسها می خواهید انجام دهید به آسانی امکان پذیر می شود...



دانلود ۲.۹۸ مگابایت

کرک

Salaat Time 1.1

این برنامه  شامل جهت قبله؛روزهای مذهبی؛اذان سر وقت؛تبدیل تقویم قمری ومیلادی؛گوش دادن به قرآن؛یک لیست کامل از شهرهای جهان به جهت قبله و ساعات شرعی...

Salaat Time 1.1

دانلود ۹.۷۴ مگابایت

Advanced Phone Recorder v1.7.8

اگه دوست دارین که تلفنها رو ضیط کنید اونهم بصورت اتوماتیک اینم برنامش



دانلود ۱.۲۴ مگابایت

کرک

سعید حجاریان: رای نیاوردن بهتر از رای آوردن پوپولیستی است

دکتر  سعید حجاریان با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به تشریح آخرین دیدگاهها و مواضع خود درباره مسایل سیاسی روز پرداخت.


تلویزین ماهواره‌یی

راه‌اندازی تلویزیون ماهواره‌ای بحثی است که این روزها اصلاح‌طلبان برای پرکردن خلا رسانه‌یی خود به دنبال آن هستند و متعاقب این بحث ریشه‌یابی ضعف رسانه‌یی اصلاح‌طلبان و اساسا ضعف ارتباط آنها با مردم اولین موردی بود که این عضو جبهه مشارکت درباره آن توضیح داد.

سعید حجاریان با بیان اینکه «راه‌اندازی تلویزیون ماهواره‌ای آخر دعواست» درباره‌ی هدفمندبودن این امر اظهار می‌کند:

« آقای کروبی خیلی جدی این بحث را دنبال می‌کند، اما برای ما ( مشارکت) زمانی مطرح خواهد بود که رایزنی‌های‌مان برای انتشار روزنامه به نتیجه‌ای نرسد.»

وی از رایزنی محمدرضا خاتمی، دبیرکل جبهه‌ی مشارکت ، با هاشمی شاهرودی رییس قوه‌ی قضاییه برای انتشار یک روزنامه حزبی خبر می‌دهد و می‌گوید:« راه‌اندازی یک رادیوی برون‌مرزی به دلیل اینکه هزینه کمتری دارد بهتر است، زیرا تلویزیون ماهواره‌ای هزینه‌بر است. از سویی روی فرکانس‌هایی پخش می‌شود که ماهواره‌های ایرانی مثل هما و مهاجر و ... پخش می‌شوند.اگر امکان پخش آن در فرکانس کانال‌های خبری مثل الجزیره، العربیه، CNN وجود داشت بهتر بود.»

این عضو شورای مرکزی جبهه‌ی مشارکت، اعلام می‌کند:« تلویزیون «هما» رسما به ما و سایر گروه‌های سیاسی کشور نامه داده است که بتوانیم از Domain آنها استفاده و برنامه تهیه کنیم و از یک ساعت برنامه، 45 دقیقه مربوط به ما و 15 دقیقه تبلیغات که از این میزان هم 5 دقیقه به ما اختصاص می‌یابد که خرج برنامه‌مان از آن درآید. ما درحال بررسی این موضوع هستیم.»


رایزنی برای انتشار روزنامه

وی ادامه مِی‌دهد:« آقای خاتمی (دبیر کل جبهه‌ی مشارکت) با هاشمی شاهرودی رایزنی‌های داشته که ما بتوانیم یک روزنامه منتشر کنیم تا به سراغ ماهواره نرویم.»

حجاریان با انتقاد از محرومیت جبهه مشارکت که از آن به عنوان گسترده‌ترین حزب سیاسی کشور یاد می‌کرد ، از داشتن روزنامه، تصریح می‌کند:« نتایج این انتخابات مشخص کرد که چهار میلیون رای داریم و دور قبل هم در مجلس یک فراکسیون 150 نفری داشتیم و اگر ردصلاحیت‌ها انجام نمی‌شد ما در این دور هم فراکسیون بزرگی در مجلس داشتیم؛ اما با این گستردگی هیچ رسانه‌ای نداریم. درحالی که طرف مقابل شش کانال تلویزیونی و چند روزنامه دارد و حتی آبادگران با وجود آنکه هنوز مجوز نگرفته از امکانات رسانه‌ای بهره می‌گیرد.»


گسترش سازمان مشارکت

این عضو شورای مرکزی جبهه‌ی مشارکت، درپاسخ به این‌که آیا با انتشار روزنامه مشکل ارتباط آنها با مردم حل می‌شود؟ با تاکید براین‌که سازمان آنها نخبه‌گرا بوده است، تصریح می‌کند:« مشکل ارتباط‌مان با مردم را باید با سازمان حل کنیم.گسترش سازمان یکی از استراتژی‌های ماست که آن را دنبال می‌کنیم.قبول داریم که یک حزب نخبه‌گرا بوده‌ایم و باید توده‌گرا هم باشیم. بخش‌هایی مثل روستاها و ... بخش‌های موثری برای ماست.»

وی درعین حال این استراتژی‌ها را معطوف به سیاست می‌داند و می‌گوید:« انتخابات مساله‌ی بعدی ماست و مهم تاثیرگذاری بر سیاست است.اقشاری مثل روستایی‌ها کمتر بر سیاست تاثیر دارند.»

حجاریان در پاسخ به این سوال که روستا‌ها و مناطق محروم نقش نقش تعیین کننده ای در کشور و انتخابات مختلف دارند و با توجه به اینکه هدف نهایی احزاب و گروه‌های سیاسی رسیدن به قدرت است، آیا آنها نمی‌خواهند به این قشر توجه بیشتری کنند؟، می‌گوید:« قدرت فقط درانتخابات نیست. پارلمانتاریزم با شرایطی که در کشور ما وجود دارد، شعار کوری است، ما باید به دنبال روش‌های دیگری برای سیاست‌ورزی بگردیم.»


روش ارتباط با مردم

وی در پاسخ به اینکه از چه روش‌هایی در این زمینه استفاده خواهند کرد؟ اظهار می‌کند:« استراتژی‌های آینده را در کنگره‌ بررسی می‌کنیم و رئوس برنامه‌ها مشخص شده است.»

این عضو شورای مرکزی جبهه‌ی مشارکت، در پاسخ به سوالی درباره‌ی علت غفلت آنها از پایگاه ها و نهاد هایی مثل تکایا، حسینیه‌ها، مساجد و ... عنوان می‌کند:« مساجد که تا حدود زیادی توسط دولت سازماندهی شده‌اند و زیر نظر سازمان امور مساجد است و پایگاه بسیج شده است. تکایا و حسینیه‌ها هم معمولا مخصوص ماه محرم و فصلی است؛ هر چند که چند جایی هست که از آنها استفاده می‌کنیم مثل کانون توحید، حسینیه ارشاد و برخی مساجد مثل مسجد قلهک.»

وی ادامه می‌دهد:« مشکل برقراری ارتباط نیست؛ مشکل چیزی دیگری است. مساله چگونگی استفاده از زبان دین است و اینکه تا چه حد می‌توان با زبان دین مردم را جذب کرد؟ آیا زبان جدیدی خلق کرده‌ایم که طبقه متوسط جدید را که در سیاست موثر است به خود جلب کند؟ استفاده از زبان دین درحال حاضر خیلی سیال شده است و هر کسی می‌تواند از عدالت حرف بزند و هر چیزی را به نام دین به مردم غالب کند و به همین دلیل است که بعضا دین‌گریزی شایع شده است.»

عضو سابق شورای شهر تهران طبقه‌ی متوسط جدید را معلمان، یقه سفیدان، دانشجویان، کارمندان و ... تعریف می‌کند و ادامه می‌دهد:« در حالی که دین زبان ترقی عده‌ای شده، پیداکردن زبان دینی نو برای ما مشکل است؛ مثل شریعتی که در زمان خود زبان نوی برای ارتباط دینی با همه اقشار پیدا کرد که آن را گفتمان دینی دانست؛ اما کاملا متفاوت بود.»

این عضو شورای مرکزی جبهه‌ی مشارکت، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عباس عبدی در کتابش استفاده از زبان دین را برای احزاب درست نمی‌داند، می‌گوید:« منظور آقای عبدی این است که استفاده ابزاری از دین غلط است و حرفش درست است. استفاده‌ی ابزاری از دین و بهره‌برداری از دین به نفع مقاصد سیاسی از این جهت خطرناک است که به زودی منابع دینی را تقلیل می‌دهد و دین را از کارکرد اصلی آن یعنی معادباوری و آخرت‌گرایی خارج می‌کند.من هم در کتاب خودم عرفی شدن دین را مطرح کردم و توضیح مفصل داده‌ام.»

حجاریان اضافه می‌کند:« حزب ما به دنبال این نبود که مثل شریعتی دین را به ایدئولوژی و ابزاری برای بسیج توده‌ها دنبال کند. اما اعضای مشارکت برای ایام خاص، جشن‌ها و اعیاد مذهبی همیشه دنبال این بوده‌اند که جایی جمع شوند گرچه هدف سیاسی ندارند بلکه بیشتر هدف علمی را دنبال می‌کنند.»


دیدگاه کارکردگرایانه نسبت به دین را قبول نداریم

این عضو شورای مرکزی جبهه‌ی مشارکت، می‌افزاید:« دین علاوه بر معاد و آخرت‌گرایی در قانون اساسی هم هست و قوانین ما پشتوانه‌ی دینی دارند. جامعه‌ی ما دینی است و دین در همه جا حضور دارد و حزب هم یک کار سیاسی در چارچوب همین قوانین و در همین جامعه است. ما کارکرد سیاسی دین را قبول داریم، اما دیدگاه کارکردگرایانه نسبت به دین را قبول نداریم.»

حجاریان در ادامه بحث تشکیل حزب را انجام تکلیف اجتماعی برمی‌شمرده و می‌گوید:« امام خمینی فرمودند اگر انجام حدود متوقف باشد، تشکیل حکومت اسلامی به عنوان امر واجب است. به تمثیل می‌گویم اگر نصیحت ائمه‌ی مسلمین واجب است، اگر امر به معروف فردی فایده ندارد و فقط به وسیله‌ی حزب می‌توان این کار را کرد تشکیل حزب نیز واجب است. امام از ایدئولوژی حرفی نمی‌زدند، بلکه می‌گفتند تکلیف و وظیفه. حال اگر احزاب موجود کافی نبود شما وظیفه دارید وارد کار حزبی شوید و اگر نیامدید معاقبید.»


مرزبندی با سکولاریسم

وی در ادامه گفت‌وگویش با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا تفکر آنها مرزبندی با تعاریف سکولاریستی دارد؟ تصریح می‌کند:« سکولاریسم دو معنا دارد؛ اول تمایز نهاد دین از نهاد حکومت و دیگری دنیایی شدن دین (دیدگاه کارکردگرایانه از دین) و این به معنای عرفی شدن اعتقادات، اخلاقیات و شرایع است که من با نوع دوم مرزبندی دارم اما نوع اول را قبول دارم.»


گسترش «مشارکت» در سراسر کشور

این عضو شورای مرکزی جبهه‌ی مشارکت، در پاسخ به اینکه میزان گسترش تشکیلاتی آنها با توجه به اینکه استراتژی آنها است، چقدر بوده است؟ تصریح می‌کند:« گسترش کمی داشته‌ایم. بعضی جاها گروه‌ها به شاخه تبدیل شدند. بعضی از شاخه‌ها به سازمان بدل می‌شوند در بعضی جاها دفاتر شهرستان به شهر رفته و در مجموع گسترش کمی داشته‌ایم.»

وی با اشاره به اینکه دکتر معین کاندیدای مورد حمایت جبهه‌ی مشارکت در انتخابات نهم ریاست جمهوری، چهار میلیون رای آورده است، اظهار می‌کند:« این آرا مربوط به نخبگان جامعه و طبقه متوسط جدید بود. عده‌ای هم تحریم کردند که به دلیل یاسی بود که در اثر ردصلاحیت‌های گسترده در دور هفتم مجلس شورای اسلامی انجام شد.»


اصلاحات به معنای سابقش مرد

حجاریان درتبیین منظور خود از فرصت سوزی اصلاح طلبان عنوان می‌کند:« من یک بار گفتم که «اصلاحات مرد، زنده باد اصلاحات» هنوز هم معتقدم که اصلاحات به معنای سابقش مرده و رویکرد جدیدی لازم داریم و باید اصلاحات نوی خلق کرد.»

این فعال سیاسی ادامه می‌دهد:« رویکرد جدید را من تعیین نمی‌کنم . باید خرد جمعی اصلاح‌طلبان این رویکرد جدید را تعیین کند.»

وی در پاسخ به اینکه جامعه یا نخبگان باید این رویکرد را تعیین کنند؟ می‌افزاید:« جامعه‌ غیرسیاسی شده است و نخبگان باید این رویکرد را تعیین کنند. باید خرد جمعی نخبگان برنامه‌ریزی‌های داشته باشند که برای همه اقشار جامعه از جمله روستاییان و کشاورزان هم حرف داشته باشد.»

وی تاکید می‌کند:« اصلاحات به تئوری نیاز دارد و تئوری‌پردازی در اتاق فکر و بین خواص انجام می‌شود.»


مخالفت با پوپولیسم

این عضو شورای مرکزی جبهه‌ی مشارکت، با بیان اینکه با پوپولیسم و تئوری‌های پوپولیستی موافق نیست، اظهار می‌دارد: ممکن است با شعارهای پوپولیستی بتوان رای آورد اما بعد از اینکه رای آوردید مطالبات زیادی بر شما سرریز می‌شود. همین مطالبات گوناگون و متناقض بود که خاتمی را زمین زد.»

وی افزود:« پوپولیسم با دموکراسی متفاوت است. گمان نکنید چون هر دو «مردم» دارند معنایشان یکی است. وقتی که راهپیمایی یا نمازجمعه برگزار می‌شود توده مردم می‌آیند ولی دموکراسی زمانی تحقق می‌یابد که رقابت بین احزاب سیاسی بر اساس برنامه‌ها صورت می‌گیرد.»

وی در ادامه با اعتقاد به اینکه در انتخابات نهم ریاست‌جمهوری آرای مردم بین سه گرایش انباشت سرمایه که هاشمی آن را نمایندگی می‌کند، عدالت توزیعی که احمدی‌نژاد و آزادی مدنی که معین آن را نمایندگی می‌کرد پخش شد، اظهار می‌کند:« کسی که همه مطالبات را با هم مطرح می‌کند آدم شارلاتانی است و پوپولیسم نوعی شارلانیسم سیاسی است و به دلیل اینکه جامعه‌ی مدنی در کشور ما قوی نیست، برخی شعار‌های سیاسی می‌آیند و رای هم می‌گیرند. در انتخابات ریاست جمهوری ما تلاش‌مان این بود که پوپولیستی رای نیاوریم؛ دکتر معین هم می‌توانست شعارهای پوپولیستی بدهد اما این کار را نکرد. رای نیاوریم بهتر از این است که رای پوپولیستی بیاوریم.»

حجاریان در پاسخ به این سوال که با توجه به اذعانش درباره‌ی قوی نبودن جامعه‌ی مدنی در کشور ما و درعین حال پرهیز آنها از روش‌های پوپولیستی و صرفا تعامل با نخبگان آیا به هیچ پیروزی در انتخابات‌های آتی چشم ندارند؟ می‌گوید:« نخبگان بر دانشجوها موثرند و دانشجوها بر مردم عادی. در انتخابات‌های قبل هر جا که دانشجویی در یک روستا حضور داشت برای خاتمی رای جمع کرد. در این انتخابات هم هر جا که پایگاه بسیج وجود داشت رقیب ما رای آورد. در واقع باید بگویم دانشجویان واسطه نخبگان و مردم هستند،اما در این دوره دانشجویان مایوس بودند و تحریم کردند.»


لزوم جوانگرایی جنبش دانشجویی

وی در ادامه‌ی این گفت‌وگو جنبش دانشجویی را به داشتن تئوری برای حفظ جنبش بودن خود توصیه می‌کند و یادآورمی‌شود: «همیشه بر ضرورت داشتن تئوری تاکید می‌کردم چون بدون تئوری جنبش معنایی ندارد و خوابیده است. به گفته‌ی جامعه‌شناسان هم لازمه‌ی جنبش و پیوند های آن تئوری است و بدون این پیوند نمی‌توان جنبش را زنده نگه داشت.»

حجاریان ادامه می‌دهد:« تاکنون پنج مقاله درباره‌ی تئوری جنبش دانشجویی نوشته‌ام که شاید بتوان این مقاله‌ها را یک کتاب کرد اما اینها کافی نیست. جنبش دانشجویی به مرور به دنبال مسائل داخلی خودش رفت و طیف شیراز و علامه تشکیل شد و با زیاد شدن اختلاف‌ها دیگر فرصت پیوند با تئوری را نداشتند.»

وی با اعتقاد به این‌که نسل جنبش دانشجویی باید جوان شود و قدیمی‌ها بی‌تعارف کنار بروند، تصریح می‌کند:« نسل گذشته و فعلی خاطراتی از اختلاف ها در ذهن‌شان رسوب کرده است، اما جوان‌ترها خاطره ندارند و راحت‌تر با هم کار می‌کنند. این درخت باید از پایین دوباره جوانه بزند و بالا بیاید، نسل قدیم هم باید خاطراتشان را تهیه کنند و به نسل جدید بدهند تا در این دام‌ها نیفتند. خودشان هم به دنبال حزب بروند و یا در ادوار با هم کار کنند.»


اجماع دوباره اصلاح‌طلبان؟

این عضو شورای مرکزی جبهه‌ی مشارکت، در ادامه‌ی گفت‌وگویش با ایسنا درباره‌ی احتمال اجماع اصلاح‌طلبان در آینده، اظهار می‌کند:« احتمال نزدیک شدن بعضی از گروه‌ها وجود دارد. مثلا بین مجمع روحانیون مبارز و جبهه‌ی مشارکت با آمدن آقای موسوی خویینی‌ها احتمال نزدیکی بیشتر است.»

وی درباره‌ی احتمال تاثیرگذاری شخصیت‌هایی مثل خاتمی، کروبی، موسوی خویینی‌ها و مهندس موسوی در اجماع اصلاح‌طلبان، تصریح می‌کند:« اشخاص دیگر نمی‌توانند محور اجماع قرار بگیرند، زیرا عصر عصر سازمان‌هاست.»


جبهه‌های گسترده اصلاحات

حجاریان هم‌چنین ایجاد سیالیت در سازمان‌ها را محتمل دانست و می‌گوید:« ایجاد سیالیت در سازمان‌ها به ویژه در زمان انتخابات امکان‌پذیر است، ایرادی هم ندارد، اما با پوپولیسم مخالفم . راه دیگری برای جانشینی پوپولیسم پیشنهاد می‌کنم و آن تشکیل جبهه‌های گسترده است که این حرف به مذاق بعضی‌ها بد آمد.»

حجاریان جبهه‌ی دموکراسی و حقوق بشر را دارای پتانسیل فراگیرشدن معرفی می‌کند و می‌گوید:« من صلح در مسائل بین‌المللی را به دموکراسی و حقوق بشر در این جبهه اضافه می‌کنم و معتقدم که همین سه مورد در شرایط فعلی برای ما کافی است. ما هنوز در مرحله‌ی تعیین استراتژی و اساسنامه حزب هستیم و با روشن شدن این موارد میزان فراگیر بودن آن مشخص می‌شود.»

وی در پاسخ به این سوال که چرا با اضافه کردن موارد دیگری به عنوان این جبهه، امکان فراگیرترشدن آن را بیشتر نمی‌کنند؟ اظهار می‌کند:« زیاد‌کردن موضوعات کار را سخت می‌کند. در جبهه ملی فقط یک موضوع مطرح بود آن هم ملی شدن صنعت نفت بود.»


موضع‌گیری در مسایل سیاست خارجی

این عضو شورای مرکزی جبهه‌ی مشارکت، در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا در مسایل سیاست خارجی کمتر از جانب جبهه‌ی مشارکت موضع‌گیری صورت می‌گیرد؟ اضافه می‌کند:« ما در مسائل سیاست خارجی اتفاقا بانک متخصصان داریم، در مسائل هسته‌ای افرادی با تحصیلات دکترای هسته‌ای و در سایر مسائل سیاست خارجی متخصصان زیادی داریم اما چون این موضوعات موضوع ملی است در صورتی که موضع‌گیری خاصی کنیم ممکن است با منافع ملی ما اصطکاک پیدا کند. اما مواضعی هم اتخاذ می‌کنیم و وقت لازم داریم که اطلاعات‌مان کامل شود.»

سعید حجاریان با وجود مشکلات جسمانی بیش از 3 ساعت در خبرگزاری دانشجویان ایران با خبرنگار ایسنا گفت‌وگو کرد و از نزدیک با نحوه فعالیت خبرنگاران آشنا شد.

او ایسنا را یک خبرگزاری جوان و رشید توصیف کرد و خواست که همه جای این جای ندیده را ببیند.

حجاریان با اشاره به رویکرد کلی رسانه‌ها گفت:« رسانه اول باید اعتماد دیگران را به خود جلب کند بعد بتواند اعتماد به اخبارش را به دست بیاورد. هم‌اکنون چون مردم به تلویزیون چندان اعتمادی ندارند، به اخبارش هم اعتماد نمی‌کنند. در گذر ایام ایسنا توانست اعتماد را به خود جلب کند. اعتماد را در سر لوحه تابلوهایتان بنویسید؛ این مهمترین سرمایه شما است.»

گالری

گالری عکس آپدیت شد از عکس های شماره ۸۴ تا ۱۰۰

گالری

لینک ورود به گالری
 or
لینک ورود به گالری

ACDSee 8.0 build 39

اینم آخرین نسخه از نرم افزار مشهور ACDSEE که مخصوص دیدن تصاویر با بهترین کیفیت ممکن هستش. با این برنامه میتونید براحتی یک مجموعه عظیم از تصاویر را مشاهده کنید و از هر یک از آنها بعنوان تصاویر زمینه دسکتاپ استفاهد کنید. همچنین میتونید تصاویر رو بصورت اسلاید شو نگاه کنید و برای پرینت یا اسکن تصاویر هم ازش استفاده کنید. خیلی چیزای دیگه از جمله ادیتور عکس و .... هم داره




Password : www.2baksa.net

دانلود 

کرک