گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

IPArmor v5.46.0429

این برنامه برای چک کردن سیستم شما از ویروسها میباشد و هر روز قادره آپدیت بشه و جدیدترین ویروسها را شناسایی کنه و مانع از نفوذ آنها به سیستم شما بشه .




دانلود ۳.۵۱ مگابایت
name: freeserials
sn: 1322169221

Power Video Converter v1.1.3

توسط این برنامه قادرید فایلهای ویدیویی را بین فورمتهای مختلف به همدیگر تبدیل کنید . با این برنامه میتونید از هر فایل با هر فورمتی همه را به هم بچسبانید و یک فایل بزرگتر و با فورمت ثابت بسازید و میتوانید برعکس این کار هم بکنید یعنی یک فیلم زیاد را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید و همینطور میتونید صوت را هم از فیلم ها جدا نمائید .



دانلود ۲.۵۶ مگابایت
Name: Artes
SN: 1B4115EB-86332D1A-B61778EC-42190F12-753CA238-23D222A0-4E5C1072-EB03589B

Tarma Installer Pro v2.77.1590

این هم برای برنامه نویسان چون خیلی به کارشون میاد . این برنامه برای ساخت پکیجهای اجرایی برای برنامه ها میباشد و دارای قابلیتهای خیلی زیادی هم هست. نیاز به هیچگونه برنامه نویسی هم نداره و کار کردن باهاش خیلی راحته .



دانلود ۱.۳۰ مگابایت
Name:www.piaodown.com
Email:piaodown@eyou.com
License:JA58UT9SNNNN7G95WUNQM5LCX

Fast Defrag Professional v2.17.95b

این برنامه برای مدیریت حافظه سیستم شما میباشد و باعث افزایش سرعت آن میشود . همچنین این برنامه حافظه رم شما ره خالی میکنه و البته در مورد برنامه هایی که در حال اجرا هستند و مال ویندوز نیستند و به برنامه های مخصوص ویندوز کاری نداره و در آنها دخالتی نداره .



دانلود
SN: 4218-4706-7833
SN: 4592-5646-5808

RaidenFTPD 2.4 build 1328

برنامه ای عالی برای کار با FTP . با این برنامه نیاز به هیچ دانشی ندارید و براحتی میتوانید بصورت حرفه ای با Ftp سایتتان کار کنید .



دانلود ۶.۶۳ مگابایت

کرک

Speed Gear v5.0

این برنامه  دو کار دقیقا ضد هم را انجام میده و اون بالا بردن و پایین آوردن سرعت اجرای بازیهاست . اولین کار یعنی اینکه کامپیوترتون سرعتش پایینه و با این برنامه بازیها با سرعت بالا اجرا میشوند و اما دومین کار شاید بگید اصلا کاربرد نداره اما شرکت سازندش مثال جالبی آورده و گفته شما با آرام کردن سرعت بازی میتونید حتی راهی که گلوله تفنگ طی میکنه را ببینید و مانع از برخورد آن به خودتون بشید و زمان لازم را برای عکس العمل مناسب دارید . پس دیدی که هر دوش بکار میاد . حالا اگر حواستی اینم دانلود کن .



دانلود ۵۴۲ کیلو بایت
Name:crsky
Code:74682e735ff5ec18

Video Caster v3.0

این نرم افزار به شما این اجازه رو می ده تا فایلهای صوتی و یا تصویری خود را بصورت آنلاین برای دیگران قرار دهید . با این برنامه میتونید فایلهای صوتی و یا تصویری خود را که از ورودی های مختلف ضبط کرده اید فشرده کرده و انها را در اینترنت قرار دهید و لینک آن را برای دوستانتان بفرستید .




دانلود ۸.۴۵ مگابایت
Name:caleb rutan
Code:5A5E-A5B8-F6C6-26B0-3A88-EAB1-AA2D

Paper Killer 3.9.70

ساختن فایل های  HELP برای برنامه هاتون را به این نرم افزار بسپارید چرا که کار کردن باهاش بسیار آسانه و خود نرم افزار هم بسیار کامله . با این برنامه لینک دادن و آوردن تصویر و ... براحتی صورت میگیره .



دانلود ۳.۷۶ مگابایت

‌BT Internet

 این کاری که امروز می خوام بکنم اینه که اگه شما اون وضعیت من در یاهو رو نگاه کنید می بینید که من ۳ تا آیدی گذاشتم این رو نذاشتم که پر کنم این بیشتر جنبه آموزشی داره
اگه اون آیدی دومی رو نگاه کنید میبینید این رو نوشته :hossain2004a@btinternet.com   خوب می بینید که چی هست مگه نه !
این از اون آیدی هایی هست که مربوط به شرکت BT می شه این آیدی قابلیت هک نشدن و لاک نشدن رو دارن پس الان هم آموزش اون رو بعد دانلود اون رو بهتون می دم !!!!
اول که برنامه رو باز می کنید روی دکمه Avvio کلیک می کنید بعد صبر می کنید که بیاد بعد که اومد تیک رو می زنید و بعدش هم Next . الان یه فورم می یاد که شما باید اون رو پر کنید توجه داشته باشید که در قسمت Post Code عدد HP73SU و County or region گزینه :Other و در قسمت Contact Numbers  عدد 01137561234 رو بذارید فقط اولیش رو پر کنید و وقتی که Next رو زدید مثل یاهو نشون میده چه نوع آیدی رو می خواهی بعد از انتخاب هم پسورد رو می زنید و توجه داشته باشید که حتما ۸ رقم بیشتر نباشد مثل : hossainh بعدش سوال امنیتی رو بزنید که این رو باید همتون بلد باشید بعدیش هم سال تولد وقتی که Next زدید یه صفحه می یاد که باید یکی از ایمل های دوستانتان رو بزنید مثل : softh.blogsky@gmail.com پایینش هم تیک ها رو yes بزنید بعدش هم Finish بعد این برنامه رو ببندید
حالا باید به سایت :
www.btinternet.com بروید چون بعضی موقع قات می زنه شما یه بار رفرش کنید تا از شما User name and password بخواد بعد راستی باید @btinternet هم بزنید وارد که شدید اون پایین گزینه درست کردن رو بزنید و بعدش هم روی Mail کلیک کنید می بینید که چی شده مگه نه ؟؟
حالا ایمیل شما درست شده و شما می توانید از خود سایت یاهو هم وارد میلتان شود ولی btinternet @ رو یادتون نره !!
من که یدونه جدید درست کردم اسمش این هست :
hossein.hatami@btinternet.com
دانلود ۳۲۸ کیلو بایت

PCMedik 6.5.24.2004

این برنامه برای افزایش سرعت سیستم شما کاربرد داره و یکی از اولین برنامه هایی هستش که برای این کار ساخته شده بودند . این برنامه قادره سرعت سیستم شما را در حد بسیار بالایی افزایش بده و حتی میتونه مشکلاتی که سیستم شما با بعضی برنامه ها داره و اجرا نمیشه هم برطرف کنه .



دانلود ۸۲۹ کیلو بایت
name: freeserials USA
serial: 193110158621655104+2+UCF21