گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

رقابت هکرها برای کسب جایزه چند هزار دلاری

یک کنفرانس بین‌المللی امنیتی با موضوع امنیت و هک از 14 تا 17 فروردین‌ماه 86 در دوبی برگزار خواهد شد.

در حاشیه‌ی برگزاری کنفرانس امنیتی با عنوان HITBSecConf2007، رقابت شدیدی بین هکرهای بزرگ جهان ایجاد می‌شود و به برندگان اول تا سوم جوایز چند هزار دلاری تعلق می‌گیرد.

بر اساس این گزارش هکرها در قالب تیم‌های سه نفره به وب سرورها و میل سرورها حمله می کنند و تمام شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها مجازند از همه‌ی مهارت‌های هکری خود برای حمله به سرورها استفاده کنند.

Virtual DJ 4.2

اینم نرم افزاری است که در زمینه موسیقی فعالیت می کنند. این نرم افزار با ایجا یک محیط مجازی از یک دستگاه DJ در کامپیوتر به کاربر امکان استفاده از اکثر امکانات یک دستگاه واقعی DJ را می دهد.

Virtual DJ 4.2

دانلود ۳۷ مگابایت

Atlantis Word Processor v1.6.1.5

اینم نرم افزاری می باشد که برای تایپ کردن متون کاربرد دارد. این نرم افزار توسط شرکت نرم افزاری و برنامه نویسی ATLANTIS ساخته شده است. این نرم افزار همانند برنامه word از امکانات و گزینه های متعددی برخوردار می باشد.

Atlantis Word Processor v1.6.1.5

دانلود ۳.۷۹ مگابایت

کرک

WinPatrol 2007

اینم نرم افزاری می باشد که به کمک آن می توانید بر ویندوز خود مدیریت کنید و آن را بهینه سازی نمایید. این نرم افزار با جمع آوری قسمت های مختلفی از ویندوز و امکان اعمال تغییرات دلخواه بر روی آن ها باعث افزایش سرعت کار و کاهش زمان مدیریت بر آن قسمت ها می شود .

WinPatrol 2007

دانلود ۵.۳۷ مگابایت

The Blade

این بازی فلش رو من خیلی وقت پیش از یکی از فایل های بازی گرفتم . خیلی جالب بود . شما هم می تونید امتحان کنید .

The Blade

ورود به لینک

حمله به نیروی نظامی انگلیس در عراق با استفاده از Google Earth

بنابر گزارش, منابع خبری آگاه از نیروی نظامی انگلستان, تروریست‌‏ها برای حمله به پایگاه‌‏های انگلیس در شهر بصره عراق و تعیین دقیق هدف حملات خود از ابزار اینترنتی GOOGLE EARTH استفاده کرده‌‏اند.

اسناد کشف شده در منازل افراد مهاجم پرینت عکس‌‏هایی است که از سایت گوگل برداشته شده است.
مقامات نیروی نظامی انگلیس در گزارشی اظهار داشتند؛ هر فردی می‌‏تواند با ورود به سایت GOOGLE EARTH به اطلاعات تصویری بسیار دقیق در مورد تجهیزات، ابزار آ‌‏لات و حتی چادرهای نظامی انگلیس دست پیدا کند.

EarthView V3.6.4

اینم نرم افزاری که که تصاویری از کره زمین را برای مشاهده در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این برنامه تصاویر متحرکی از کره زمین را به صورت متحرک در پشت زمینه دسکتاپ و محافظ صفحه نمایش شما قرار می دهد .

EarthView V3.6.4

دانلود ۳.۰۵ مگابایت

کرک

CoffeeCup VisualSite Designer v5.5

به کمک این برنامه شما می توانید وب سایت خود را به صورت عکس ساخته و با توجه به حرکت موس ، لینک ها و رویداد های وب سایت را ایجاد کنید.

CoffeeCup VisualSite Designer v5.5

دانلود 

FastPaste 2.541

اینم نرم افزاری می باشد که به شما توانایی مدیریت بر حافظه ClipBoard را می دهد. به کمک این نرم افزار شما می توانید به طور همزمان 30 حافظه ClipBoard را در اختیار داشته باشید .

FastPaste 2.541

دانلود ۱.۸۴ مگابایت

کرک

Mario Bros Games Collection

سلام آقا mesi فکر کنم سیستم شما ویروس گرفته به همین دلیل است . تازه منظورت رو خوب بیان نکردی .

اینم از مجموعه بازی های ماریو که از محبوبیت خاصی برخوردار است . قبلا که من بازی می کردم دو تا شیطون می یومدن . حالا برای کنسول wii موشک می زنن !!

Mario Bros Games Collection

دانلود فایل تورنت

حجم فایل :‌ ۴۹ کیلو بایت

حجم فایل اصلی : ۴۰۸ مگابایت

توجه : برای دانلود فایل اصلی نیاز به برنامه بیت کامت یا آرس دارید . اگه نداریدش می تونید از آخر وبلاگ بالای قسمت کپی رایت اون رو دانلود کنید . پسورد نیز زیرش نوشته شده است .

پسورد فایل تورنت :‌ www.softh.blogsky.com