گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

CDMenuPro 6.03.01

به  کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا autorun های مورد نظر را با سلیقه خود طراحی کنند.

CDMenuPro 6.03.01

دانلود ۱۰.۵۰ مگابایت

AiO FLASH Mixer 3.6

اینم یه برنامه برای ساخت تصاویر فلش به وسیله آن نیاز به یادگیری حرفه ای در این زمینه ندارید. همچنین به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا تصاویر خود را در هر زمیان ویرایش نموده و یا بر روی فایل های فلشی که در اختیار دارید تغییراتی همانند اندازه و یا برش را انجام دهید.

AiO FLASH Mixer 3.6

دانلود

رقص نور در JetAudio

بدین منظور:
نرم افزار JetAudio را اجرا کنید و فایل صوتی را پخش کنید.
سپس کلیدهای ترکیبی Ctrl + K را همزمان بزنید.
خواهید دید که ابزار Sound2Vision فعال خواهد شد و تصاویر گرافیکی زیبایی را مطابق با آهنگ برای شما نمایش خواهد داد.
با استفاده از 3 فلش پنجره برنامه ، میتوانید نوع نمایش تصویر و تنظیمات آن را مطابق میل خود تنظیم کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

مایکروسافت همچنان برای رفع مشکلات این سیستم عامل تلاش می‌کند

هر  چند مقامات مایکروسافت از فروش ویندوز ویستا ابراز رضایت می‌کنند اما نارضایتی برخی از کاربران از عملکرد این سیستم عامل، عرصه را همچنان برای اکس‌پی حفظ کرده است. 

مایکروسافت و سازندگان رایانه‌ی شخصی از شش ماه قبل که عرضه نسخه‌ی نهایی ویستا به طور رسمی‌ آ‌غاز شد، میلیون‌ها دلار صرف تبلیغات برروی آن کردند اما اکثر کاربران ویستا هنگامی‌که استفاده از ویستا را آغاز کردند، گرفتار دردسر شدند که بخشی از این دردسرها به سازگار نبودن نرم‌افزارهای دیگر مورد استفاده آن‌ها با ویندوز ویستا بود.

برای حل این مشکل برخی از مصرف‌کنندگان خواهان دستگاه‌هایی شدند که به ویندوز اکس‌پی مجهز بودند که سازگار بیش‌تری نسبت به ویستا داشت؛ این امر سازندگان رایانه‌های شخصی و فروشندگان را واداشت تا در خط محصولات عرضه شده خود سهم بیش‌تری به سیستم عامل قدیمی ‌اختصاص دهند.

شرکت‌های توشیبا و HP نیز به نوبه‌ی خود به عرضه‌ی دستگاه‌های رایانه مجهز به ویندوز اکس‌پی پرداختند و مایکروسافت نهایت تلاش خود را به عمل آورد تا ویستا شروع خوبی داشته باشد و به همین منظور آن را با بیش از دو میلیون نوع سخت‌افزار مختلف سازگار کرد.

به نظر می‌آید تلاش‌های این شرکت به ثمر نشسته زیرا چند روز قبل مایکروسافت درآمد سه ماهه‌ی خود را ‌٤/١٣ میلیارد دلار اعلام کرد که ‌١٣ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش یافته است.

فروش قوی ویستا از جمله دلایل اصلی برشمرده از سوی مقامات این شرکت برای سوددهی قابل ملاحظه بوده است و مایکروسافت ادعا می‌کند که اغلب مردم از ویستا راضی بوده و تقریبا تمامی ‌نرم‌افزارها و سخت‌افزارها با آن سازگارند.

اما هنوز برخی شرکت‌ها برای پاسخ به مایکروسافت در ارتقای رایانه‌های خود به ویستا دست نگه داشته اند زیرا هنوز اکس‌پی کاملا کارآمد است و شاید به همین دلیل باشد که مایکروسافت دیروز اعلام کرد که بر اساس برآورد این شرکت، ویندوز اکس‌پی سهم بیش‌تری از فروش این شرکت در سال آینده را تشکیل خواهد داد.

مدیر مالی مایکروسافت در کنفرانسی اعلام کرد که این شرکت پیش‌بینی مالی خود برای سال ‌٢٠٠٨ را نسبت ‌٨٥ به ‌١٥ بین ویستا و اکس‌پی به ‌٧٨ به ‌٢٢ تغییر داده است و به عبارت دیگر فروش اکس‌پی در دوازده ماه آینده ‌٥٠ درصد افزایش خواهد یافت.

مایکروسافت در جدیدترین اقدام، برای فرونشاندن شایعاتی که از ماه گذشته بر سر زبان‌ها افتاده بود اعلام کرد که سرویس پک یک ویندوز ویستا را به زودی عرضه خواهد کرد.

سخنگوی مایکروسافت اعلام کرد که بر اساس پیش‌بینی‌های این شرکت، نسخه‌ی آزمایشی سرویس پک یک ویستا در سال جاری میلادی آماده می‌شود و این سرویس پک مانند دیگر محصولات مایکروسافت دوره حیات خود را طی می‌کند و فراهم سازی نسخه‌ی آزمایشی آن عملکرد معمولی است که به شرکت برای آگاهی از نظرات کاربران و ارتقای کیفیت آن کمک می‌کند.

اما مایکروسافت همچنان به کم اهمیت جلوه دادن سرویس پک یک ویستا ادامه داده و از اعلام تاریخ قطعی عرضه آن سرباز می‌زند؛ با این حال SP1 اهمیت ویژه‌ای برای ویستا خواهد داشت زیرا بسیاری از شرکت‌های تجاری اعلام کردند تا زمان به‌روزرسانی کامل ویستا از به‌کارگیری آن خودداری خواهند کرد.

پیرزن 75 ساله رکورددار سریعترین سرعت اتصال به اینترنت

یک  زن 75 ساله سوئدی موفق شد با 40 گیگا بایت بر ثانیه رکورد سرعت جستجوی در اینترنت را بشکند.

سیگبریت لاثبرگ 75 ساله اهل "کارلستاد" سوئد توانست تنها با استفاده از یک رایانه شخصی خانگی با سرعت 40 گیگابایت برثانیه بیش از هزار و 500 کانال تلویزیون را از راه اینترنت روی "دی وی دی" بارگذاری کند.

براساس گزارش روزنامه سوئدی "لوکال"، پیتر لاثبرگ پسر این زن سالمند براساس توافقی که با شرکت "سیسکو سیستم" با هدف نشان دادن پتانسیل های خاص فیبرهای دیداری انجام داده بود، این سرعت بالا را برای استفاده مادرش گرفته است.

به این ترتیب این زن توانست نام خود را به عنوان تنها فرد 75 ساله تکنولوژیکی دنیا در تاریخ انفورماتیک به ثبت برساند.

System Mechanic Professional 7.1.10.7

اینم نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه نگهداری سیستم می باشد. این نرم افزار با امکانات مدیریتی بالا و توانایی های زیادی که در اختیار کاربر قرار می دهد به راحتی مانع بروز مشکلات در سیستم می شود.

System Mechanic Professional 7.1.10.7

دانلود

کرک

Ubisoft بازی جدید نینتندو را عرضه کرد

سرج هاسکوت مدیر اجرایی شرکت Ubisoft بر این باور است که «فولاد سرخ» پس از عرضه در تمامی بازارهای جهانی می‌تواند به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان محسوب شود.

شرکت Ubisoft نخستین بازی خود برای کنسول نینتندو را با نام «فولاد سرخ» به بازار عرضه کرد.
این بازی جنگی که به‌عنوان نخستین محصول شرکت یاد شده برای کنسول نینتندو محسوب می‌شود، تمایل کاربران برای خرید این کنسول بازی را بالاتر می‌برد.
«فولاد سرخ» به تازگی در بازارهای ژاپن عرضه شده است که در آن بازیکنان می‌توانند با در دست گرفتن اسلحه گرم و سرد به جنگ با یاکوزاها و جنایت کاران بروند.
این بازی توسط کارشناسان متبحر شعبه پاریس شرکت Ubisoft تکمیل شده است.
این کارشناسان پیش از این بازی‌های محبوبی نظیر فرمانروای پرشیا، فریادهای بی‌انتها و شناسایی روح را به بازار عرضه کرده بودند.
«سرج هاسکوت» مدیر اجرایی شرکت Ubisoft بر این باور است که «فولاد سرخ» پس از عرضه در تمامی بازارهای جهانی می‌تواند به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان محسوب شود.
«هاسکوت» خاطر نشان کرد: «ما برای تکمیل و عرضه این بازی به بازار همکاری‌های نزدیک و صمیمانه‌ای را با شرکت نینتندو انجام دادیم و سرانجام موفق شدیم محصولی جدید و بی‌نظیر را در اختیار کاربران قرار دهیم.»
کارشناسان بر این باورند که نینتندو از همکاری با شرکت Ubisoft بسیار خشنود است و به همین خاطر احتمال می‌رود در آینده نزدیک همکاری‌های این دو شرکت بسیار گسترده‌تر شود.

MP3 AVI MPEG WMV RM To Audio CD Burner 1.2.4

اینم نرم افزاری می باشد که به منظور کپی فایل های صوتی و تصویری به صورت انحصاری ساخته شده است، یعنی وظیفه اصلی این نرم افزار تنها کپی و تبدیل فایل های تصویری و صوتی  به فرمت های صوتی می باشد کاربران به کمک آن می توانند فیلم ها ، آهنگ ها و یا هر نوع فایل صوتی و تصویری دیگری را بر روی Cd به صوت صوتی انتقال دهند.

MP3 AVI MPEG WMV RM To Audio CD Burner 1.2.4

دانلود ۳.۴۳ مگابایت

کرک

PhotoDVD v2.3.12

اینم نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن ها توانایی ساخت آلبوم های تصویری برای دستگاههای dvd را دارا خواهند بود.

PhotoDVD v2.3.12

دانلود ۸.۹۸ مگابایت

کرک

اینتل اولین تلفن همراه 2 هسته ای 3GHz و FSB1333 CPU را روانه باز

اینتل اولین تلفن همراه 2 هسته ای 3GHz و FSB1333 CPU را روانه بازار کرد

اینتل 6 مدل جدید هسته های 2 DUO متفاوت را معرفی کرد، که برای نوت بوک ها و کامپیوترهای شخصی در 9 مدل مختلف عرضه گردیده است.

پردازنده های رومیزی 2.66 GHz and 3GHz quad-core به خوبی تراشه های FSB1333 qual- core هستند.
اینتل ادعا می کند که توان مصرفی این پردازنده ها تا 44 وات می رسد. این کمپانی همچنین مدعی است که این تراشه پرسرعت ترین پردازنده ی موبایل در جهان است که البته تا زمانی که اینتل وجود دارد اصلا جای نعجب نیست.