گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

ویروس رایانه‌ای جدید در شبکه تلفن اینترنتی اسکایپ شناسایی شد

شرکت ارائه‌دهنده خدمات امنیتی "وب‌سنس" از شناسایی یک ویروس اینترنتی جدید در شبکه پرکاربر تلفن اینترنتی "اسکایپ" خبر داد.

این شرکت اعلام کرد ویروس یاد شده هم‌اکنون میان کاربرانی که از ویژگی چت در نرم‌افزار تلفن‌اینترنتی "اسکایپ" استفاده می‌کنند، منتشر شده‌است.

این ویروس برای کاربر "اسکایپ" به صورت یک پیغام که در ظاهر توسط سایر کاربران "اسکایپ" ارسال شده، ظاهر می‌شود و از کاربر درخواست می‌کند فایلی به نام ‪ sp.exe‬را دانلود کنند.

چنانچه کاربر این فایل را دانلود کند، یک تروجان اینترنتی که ویژه ثبت و ربودن کلمات عبور کاربران طراحی شده، در رایانه او نصب می‌شود و سپس ویروس با همین روش تلاش می‌کند پیغامهایی مشابه را از رایانه آلوده برای سایر کاربران "اسکایپ" بفرستد.

شرکت "وب‌سنس" اعلام کرده‌است ویروس جدید احتمالا از کشور کره جنوبی میان کاربران "اسکایپ" منتشر شده‌است.

به رغم هشدار "وب‌سنس"، شرکت امنیتی "اف-سکیور" و همچنین مرکز بین‌المللی تحقیقات امنیت اینترنتی "سنس" (‪ (SANS‬اعلام کردند انتشار ویروس رایانه‌ای جدید در شبکه "اسکایپ" هنوز تایید نشده و همچنان در دست بررسی است.

"اسکایپ" که مرکز آن در لوکزامبورگ قرار دارد به عنوان زیرمجموعه شرکت اینترنتی "یی‌بی"، به کاربران اجازه می‌دهد به صورت رایگان و با استفاده از هدفون و میکروفون و از طریق اینترنت با یکدیگر صحبت کرده و یا با قیمتهای ناچیز، به خطوط تلفن ثابت و یا همراه متصل شوند و همچنین با استفاده از رایانه‌های خود با یکدیگر چت کنند.

شرکت "اسکایپ" تلفن اینترنتی خود را در سال ‪ ۲۰۰۳‬راه‌اندازی کرد و از آن زمان تاکنون بیش از ‪ ۱۳۶‬میلیون نفر از دویست کشور جهان مشترک آن شده‌اند و روزانه به طور میانگین حدود ‪ ۲۵۰‬هزار نفر به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود.

ChatBlocker

اینم یک نرم افزار بسیار قدرتمند و جالبی از شرکت نرم افزاری ExploreAnywhere Software سازنده نرم افزار های کنترلی، امنیتی و جاسوسی می باشد که محصولات مختلف و قدرتمندی از این کمپانی آشنا شده ایم.

ChatBlocker

دانلود ۱.۵ مگابایت

کرک

Microsoft Expression Web 2007

اینم یک نرم افزار حرفه ای برای طراحی وب سایتهای مدرن و استاندارد با برترین کیفیت موجود و با پشتیبانی تمامی امکانات مورد نیاز یک طراح و سازگاری کامل با تمامی زبانهای XML, ASP.NET و XHTML. است.

Microsoft Expression Web 2007

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم

FlashGet 1.8 Final

اینم از آخرین نسخه برنامه مشهور فلش گت

FlashGet 1.8 Final

دانلود +‌ کرک

LingvoSoft Dictionary 2006 English <-> Farsi 3.1

اینم یک دیکشنری انگیلیسی به فارسی

LingvoSoft Dictionary 2006 English <-> Farsi 3.1

دانلود ۳.۳۴ مگابایت

کرک

نسل جدید Spam ها

همان طور که می دانید اسپم (Spam) ها نامه ها یا پیغام های ناخواسته ای هستند که اغلب از طریق ایمیل برای افراد فرستاده می شوند که دربردارنده پیامهای تبلیغاتی هستند.

بتازگی ارسال کنندگان اسپم ها به منظور فریب فیلترهای مسدودکننده این ایمیل ها ، عکسهای حاوی متن را جایگزین متون تبلیغاتی کرده اند. فیلترهای مسدودکننده اسپم ها ، معمولا برای تشخیص این پیامهای تبلیغاتی از نامه های واقعی ، در تمامی ایمیل های ورودی به صندوق پستی کاربران به جستجوی کلمات مورد استفاده در این قبیل نامه های تبلیغاتی می پردازند و سبب مسدود کردن آنها می شوند.
فیلترهای مورد استفاده برای شناسایی اسپم ها تنها قادر به خواندن متن هستند و نمی توانند درون یک عکس را برای شناسایی و بررسی متن موجود در عکس جستجو کنند. به همین دلیل این نوع اسپم ها می توانند از فیلترها عبور کنند.
تحقیقات یک شرکت تولیدکننده نرم افزارهای امنیتی به نام سوفوس در انگلیس نشان می دهد که برخی از ارسال کنندگان اسپم ها با توجه به این ویژگی ، در پیامهای تبلیغاتی ، تصاویری که حاوی پیامها و متون تبلیغاتی هستند را ضمیمه این اسپم ها می کنند.
علاوه بر این ، ارسال کنندگان این اسپم ها، تصاویر زمینه عکسهای استفاده شده در پیامهای تبلیغاتی را نیز به صورت تصادفی تغییر می دهند تا نتوان فیلتری طراحی کرد که قادر به شناسایی عکس خاصی باشد و از ورود آن اسپم به صندوق پست الکترونیک کاربران ممانعت به عمل آورد.
به گفته یکی از محققان این شرکت ، در ابتدای سال 2006 تنها 18 درصد از اسپم ها در قالب عکسهای تبلیغاتی ارسال می شد در حالی که هم اکنون 40 درصد از اسپم های ارسالی به کاربران ، چنین ساختاری دارند. کارشناسان هم اکنون در تلاش هستند به فناوری جدیدی که بتواند به صورت خودکار محتویات درون عکسها را نیز بررسی کند ، دست یابند ؛ اما بنا بر اعلام نظر کارشناسان این شرکت ، دستیابی به چنین فناوری به 10 تا 30 سال زمان نیاز دارد و از سویی دیگر استفاده از این فناوری در فیلترهای مسدود کننده اسپم ها، هزینه زیادی را در بر خواهد داشت.
بر این اساس ، دستیابی به فناوری ارزان و کارآمد به منظور بررسی محتویات درون عکسها ، هم اکنون به یکی از اهداف مهم شرکتهای ارائه دهنده خدمات امنیتی تبدیل شده است.

Microsoft Office 2007 Enterprise

خوب دوستان بعد از چند وقت می خوام یه تورنت بزارم . چون وبلاگ من در این زمینه فکر کنم موفق بوده نباید خرابش کرد .

شاید شما تو سایتهایی می گشتید بعد نوشته بود فروش برنامه آفیس نسخه نهایی بعد کف می کردید (‌مثل خودم )‌خوب من رفتم تورنتش رو گیر آوردم با ۱۰۰ سلامتی تورنت تازه . پس کسایی که از برنامه های بیت تورنت و ... استفاده می کنید . و خط پر سرعت دارید . حتما این رو دانلود کنید !

Microsoft Office 2007 Enterprise

دانلود فایل تورنت

حجم فایل :‌ ۱ کیلو بایت

حجم فایل اصلی :‌ ۲.۳۱ گیگابایت

توجه : برای دانلود فایل اصلی نیاز به برنامه بیت کامت یا آرس دارید . اگه نداریدش می تونید از آخر وبلاگ بالای قسمت کپی رایت اون رو دانلود کنید . پسورد نیز زیرش نوشته شده است .

پسورد فایل تورنت :‌ www.softh.blogsky.com

Online TV Player 3.0

اینم از برنامه معروف Online TV Player که من شخصا این برنامه رو بهترین توی دیدن تلویزیون های ماهواره می دونم .

Online TV Player 3.0

دانلود +‌ کرک

Beauty Wizard 3.0

اینم یک نرم افزار جالب و مفیدیست که به افراد امکان ایجاد تغییرات مجازی زیبایی و ارایشی مانند مدل های مختلف مو اعمال رنگ های متنوع آرایشی در اجزا مختلف صورت را به صورت کاملا مجازی به افراد می دهد تا قبل از انجام هر گونه تغییری خود را در آن حالت به صورت مجازی دیده و در صورت تمایل آن را عملی سازند.

Beauty Wizard 3.0

دانلود ۴.۰۸ مگابایت

سریال :

name : FLN/FALLEN
serial : TEDRUGJDRUSX

Tanida Quiz Builder 1.1

اینم محصولی قدرتمند و بسیار مفید تحت عنوان Quiz Builder داراست که در گسترش امر آموزش الکترونیک نرم افزاری بسیار مفید است. این محصول همانطور که از نامش بر می آید قادر به ساخت آزمون های تمام الکترونیک و خودکار در محیط زیبا و به صورتی کاملا آسان و بدون نیاز به داشتن کوچکترین دانشی در رابطه با زبانهای مشکل برنامه نویسیت .

Tanida Quiz Builder 1.1

دانلود ۵.۳۶ مگابایت

کرک