گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

اینترنت ملی برای تبدیل شدن به شبکه‌ای فراگیرسه سال زمان نیازدارد

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت: طرح اینترنت ملی برای آن که بتواند به یک شبکه‌ی فراگیر تبدیل شود به حدو سه سال زمان نیاز دارد.

محمد سلیمانی با بیان این که مطالعات طرح اینترنت ملی در حال انجام است، اظهار داشت: قرار است تا پایان شهریور کلیات این طرح تعریف و شرح وظایف هر کدام از دستگاه‌ها در این ارتباط مشخص و به آن‌ها ابلاغ شود.

سلیمانی با بیان این که رقم هزینه‌ی مورد نیاز برای اجرا طرح اینترنت ملی، هنوز به‌طور دقیق مشخص نشده است، درباره‌ی لزوم راه‌اندازی اینترنت ملی، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 95 درصد ارتباطات اینترنتی کاربران با درون کشور است و شبکه‌ی ملی اینترنت این ارتباطات را سر و سامان می‌دهد؛ راه‌اندازی اینترنت ملی همچنین بر افزایش سرعت، کاهش هزینه‌ها و افزایش تعداد کاربران اینترنت تاثیر به‌سزایی دارد.

وی اظهار داشت: اینترنت ملی بستری در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهد؛ تا بتوانند تولیداتشان را به‌راحتی در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

سلیمانی درباره‌ی زمان پیش‌بینی شده برای اجرای طرح اینترنت ملی، گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم، اینترنت ملی را مرحله‌ای اجرا کنیم؛ ولی تا به یک شبکه‌ی فراگیر تبدیل شود، حدود سه سال طول می‌کشد.

Nero v 7.5.0.2 - 2006

اینم از آخرین نسخه برنامه نرو که براتون گذاشتم . پیشنهاد می شود که اگه نداریدش یا دانلود کنید یا از مراکزی خریداری کنید . تازه این نرم افزار ۲۷ زبان دنیا رو پشتیبانی می کنه به جز فارسی

Nero v 7.5.0.2 - 2006

دانلود ۵۸۰ مگابایت

Shetab Lash Dictionary 2

اینم از دیکشنری شتاب لش که نسخه قدیمی اون رو ۱ سال پیش گذاشتم . دیکشنری بدی نیست و چند تا قابلیت هم بهش اضافه شده :

  پخش تلفظ لغت
  نشان دادن معنی لغت با کپی کردن لغت (Ctrl + C)
  تاریخچه آخرین لغات دیده شده
  آمار لغات دیده شده
  قابلیت کپی معنی لغات و بردن آن به برنامه های دیگر
  قابل اجرا در ویندوزهای 98، Me ، 2000 ، XP فارسی و انگلیسی
  محیط کاملا فارسی و ساده
  نصب راحت
  کاملا یونی کد
  با پشتیبانی زبان ساز شتاب

Shetab Lash Dictionary 2

دانلود ۵.۳۴ مگابایت

فعال سازی تلفظ لغات ۳.۶۹ مگابایت

EasyBoot 5.0.9

اینم یک نرم افزار بسیار کاربردی و مفید و قدرتمندی از شرکت EZB Systems است که به شما امکان ساخت CD ها و DVD های بسیار قدرتمند و Bootable را به صورت کاملا گرافیکی و زیبا و منحصر به فرد می دهد تا بدین ترتیب علاوه بر راحتی کار خود و بالا بردن سرعت راه اندازی بتوانید محیط ساده و خشک سابق را با محیطی زیبا و گرافیکی تعویض نمایید . قابلیت ساخت منو های مختلف برای محتویات درون CD یا DVD قابل بوت شما بر زیبایی و قدرت نرم افزار می افزاید تا با استفاده از این نرم افزار اقدام به ساخت CD/DVD های بسیار قدرتمند و کاملی را از ابزارهای مورد نیاز سیستم تهیه کنید !

EasyBoot 5.0.9

دانلود ۲.۵۹ مگابایت

کرک

سریال :

Name: Bernd Glanzer
Code: 219B-3C26-ADB9-44E3

گوگل برای شناسایی اشخاص مختلف درون عکسهافناوری ویژه ایجاد می کند

شرکت "گوگل" با خریداری شرکت "نون ویژن" (‪ (Neven Vision‬در حال آماده‌سازی فناوری جدیدی ویژه کسب اطلاعات از عکسهای دیجیتالی است که بتواند از آن برای شناسایی افراد، مکانها و اشیاء مختلف موجود در عکسهای دیجیتالی استفاده کرد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایرنا، گوگل قصد دارد با استفاده از فناوری‌-های "نون ویژن"، نرم‌افزار جستجو و مدیریت عکسهای دیجیتالی "پیکاسا"ی خود را تقویت کرده و آن را به نرم‌افزاری هوشمند برای شناسایی افراد و اشیاء موجود در تصاویر تبدیل کند.

شرکت "نون ویژن" که هم‌اکنون توسط "گوگل" و در ازای مبلغی نامعلوم خریداری شده ، پیش از این ابزارهای مختلفی را ویژه شناسایی تصاویر دیجیتالی و تشخیص چهره ارائه کرده است که در زمینه‌های مختلف نظیر، جستجوی اینترنت، تجارت الکترونیک و مسایل امنیتی کاربرد دارند.

"گوگل" چندی پیش نیز با به روزنگاری نرم‌افزار "پیکاسا" قابلیت ارسال عکس به خدمات اینترنتی عکسهای دیجیتالی "گوگل" و همچنین قابلیت به اشتراک‌گذاری عکسهای دیجیتالی از طریق این نرم‌افزار را بدان افزوده بود.

هم‌اکنون وب سایت "فلیکر"(‪ (Flickr‬شرکت "یاهو" ویژه ساخت آلبوم‌های اینترنتی از عکسهای دیجیتالی کاربران و اشتراک‌گذاری آنها یکی از نخستین وب سایتهای ارائه‌ دهنده این قبیل خدمات محسوب می‌شود که خدمات "پیکاسا" "گوگل" یکی از مهمترین رقبای خدمات "فلیکر" است.

Guitar Pro 5.1

اینم نسخه جدید از یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار های کمکی برای گیتار، این ساز محبوب و رایج در تمام دنیاست .نسخه ی 5 این نرم افزار قدرتمند که در کمتر از یک سال گذشته از عرضه ی خود در حدود 2 میلیون بار توسط علاقمندان دانلود شده است، ویراستار قدرتمند Tablature در دستگاههای گیتار، بانجو و باس است .

Guitar Pro 5.1

دانلود ۱۰.۸ مگابایت

کرک

سریال :
Name : P30WORLD
Key ID : EEAAE-AZ180-0AAAZ

یک روش جدید برای پی بردن به رومی که دوست شما در آن چت میکند

وارد یاهو مسنجر شوید و به آیدی خودتان لاگین کنید.
سپس از منوی بالا وارد Messenger شده و از قسمت Yahoo Chat بر روی Join a Room کلیک کنید.
اکنون به انتخاب خودتون به یکی از روم های یاهو وارد شوید. هر کدام که دوست داشتید.
پس از ورود به روم انتخابی کافی است دستور زیر را در قسمت Type Massage وارد کنید:
goto ID/
در دستور فوق به جای عبارت ID باید آیدی مورد نظرتان را بنویسید.
اکنون Enter بزنید.
حالا منتظر بمانید تا به طور اتوماتیک به رومی که دوستتان درش هست وارد شوید.

JetAudio Basic 6.2.6

اینم برنامه جت آیدیو که برنامه تغییر پسوند آهنگ ها و ... استفاده می شود .

JetAudio Basic 6.2.6

دانلود ۱۶.۳ مگابایت

Internet Download Accelerator 5.0.5

اینم از برنامه دپ دانلود منیجر معروف که بیشتر افراد از این برنامه استفاده می کنند که این برنامه سرعت دانلود فایل ها رو بالا می بره .

Internet Download Accelerator 5.0.5

دانلود ۲.۷۵ مگابایت

کرک

Kaspersky Internet Security 6.0.0.303 Final

جی میل آقای محمد حسین به ایمیل شان ارسال شد !!

اینم از آنتی ویروس کاسپر اسکای که قبلا به صورت فایل کرک گذاشتم این دفعه با لینک اف تی پی و نسخه جدید اون برای شما گذاشتم !!

Kaspersky Internet Security 6.0.0.303 Final

دانلود ۱۵.۱ مگابایت

کرک