گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

Norton Confidential 2007

محصول جدید و قدرتمند کمپانی Symantec است که به تازگی با عرضه نسختین نسخه اش به جمع سری محصولات امنیتی، قدرتمند و پرطرفدار کمپانی نورتون پیوسته است !

Norton Confidential 2007

دانلود + کرک

AceFTP Pro 3.8

یکی از نرم افزار های کوچک و در عین حال توانای دنیای نرم افزار در این رابطه محصولی از سری نرم افزارهای قدرتمند کمپانی  Visicom Media تحت عنوان AceFTP Pro است که به تازگی نسخه جدید و 3.8 از این نرم افزار با ویژگی های جدیدی عرضه شده است .

AceFTP Pro 3.8

دانلود ۴.۴ مگابایت

کرک

SmartDraw 2007

نرم افزار قدرتمند و بسیار کارامدی برای خلق طرح های گرافیکی تجاری یا Business Graphics تنها با چند کلیک ساده است که نیاز کاربران خود را بسیار ساده تر و سریع تر در قیاس با سایر نرم افزار های گرافیکی برتر دنیا حل می کند. این نرم افزار با دارا بودن بیش از 1000 طرح گرافیکی از پیش تعیین شده زیبا و مناسب برای مضامین مختلف مورد نیاز امور تجاری همچون چارت های مختل، نقشه ها،  دیاگرام ها،  تقویم ها و ....  کار طراح را بسیار ساده و آسان می کند .

SmartDraw 2007

دانلود ۵۱.۴ مگابایت

سریال :

SD-00-462397-0001-8003-N0001-80-4249

WinZip 11.1

اینم نرم افزار پرطرفدار WinZip 11.0 است که در آپدیت که به تازگی عرضه شده است سازگاری کامل با ویندوز ویستا و ظاهر بسیار زیبای Vista Style این برنامه بر قابلیت ها و توانایی های دیگرش نیز افزوده شده است .

WinZip 11.1

دانلود ۸.۹۵ مگابایت

کرک

ویندوز XP کنار گذاشته می‌شود

شرکت مایکروسافت طی بیانیه‌ای اعلام کرد، از ژانویه 2008 نصب سیستم‌عامل ویندوز XP روی نسل جدید کامپیوترهای شخصی را ممنوع خواهد کرد.

شرکت مایکروسافت قصد دارد با متوقف کردن فروش ویندوز XP،‌ امکان فروش هرچه بیشتر سیستم‌عامل جدید خود با نام ویستا را بیش از پیش فراهم کند.بررسی‌های جدیدی که توسط گروه تحقیقاتی آمریکایی Harris Interactive انجام شده نشان می‌دهد، تنها 10 درصد افراد قصد دارند در آینده نزدیک سیستم‌عامل XP را به ویستا ارتقا دهند.طبق اخبار به‌دست آمده،‌ قرار است شرکت مایکروسافت از تاریخ 31 ژانویه 2008 مجوز نصب تمام نسخه‌های ویندوز XP را به شرکت‌های کامپیوترساز بزرگ نظیر دل،‌ توشیبا و Dell نخواهد داد.مطالعاتی که روی دو هزار و 223 کاربر آمریکایی انجام شده نشان می‌دهد، اگرچه 87 درصد این افراد از عرضه ویندوز ویستا مطلع بوده‌اند، تنها 12 درصد قصد نصب آن را روی کامپیوتر خود داشته‌اند.اگرچه در این مطالعات مشخص شده برخی کاربران پیش از عرضه این سیستم‌عامل منتظر آن بوده‌اند، 60 درصد گفته‌اند که پس از عرضه این محصول هیچ برنامه برای خرید آن نداشته‌اند.

اولین لپ‌تاپ سونی با فلش درایو عرضه شد

با عرضه‌ی لپ‌تاپ " Type G" سونی، با فلش درایو با ظرفیت ‌٣٢ گیگابایتی، وزن این لپ‌تاپ‌ها ‌٣٩ گرم کاهش می‌یابد.

شرکت سونی عرضه‌ی لپ تاپ سبک Type G Vaio خود را با فلش درایو آغاز کرد، به این ترتیب " Type G" اولین لپ‌تاپ سونی خواهد بود که با نوع جدیدی از درایو که هم اندازه‌ی‌ هارد دیسک است اما از حافظه‌ی فلش برای ذخیره داده‌ها به جای نوشتن آن‌ها در دیسک مغناطیسی استفاده می‌کند، عرضه می‌شود.

بر اساس این گزارش فلش درایوها مزیت‌های متعددی نسبت به ‌هارددیسک درایو‌ها مانند سرعت خواندن و نوشتن سریع تر داده‌ها،‌ قابلیت ضد ضربه بودن بیشتر و نیروی مصرف کمتر دارند اما در عوض بسیار گران هستند،‌ در نتیجه مصرف‌کنندگان شاهد افزایش قیمت لپ‌تاپ‌های "Type G" که در آن‌ها فلش درایو ‌٣٢ گیگابایتی به کار رفته، خواهند بود.

این لپ تاپ‌ها در ژاپن به فروش می‌روند و سونی در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه‌ی آن‌ها در کشورهای دیگر ندارد.

بنا بر اعلام، لپ‌تاپ‌ " Type G" برای اولین بار در سال گذشته عرضه شد و به دلیل این که سبک ترین لپ‌تاپ با صفحه‌ی ‌١/١٢ اینچی و وزن ‌٨٩٨ گرم است، مورد توجه قرار گرفته و تعویض‌ هارد دیسک درایو با یک فلش درایو، وزن آن را ‌٣٩ گرم سبک‌تر می‌کند .

JetAudio 7.0 Plus VX

آخرین نسخه از برنامه جت آیدیو

JetAudio 7.0 Plus VX

دانلود ۲۱ مگابایت

Vista Smoker Pro

نرم افزار جدیدی منحصر ویندوز ویستا و برای افزودن قابلیت های طبیعی ویندوز ویستاست که نسخه جدید و منحصر ویستا نرم افزار سابق XP Smoker Pro است .

Vista Smoker Pro

دانلود ۳.۶۴ مگابایت

کرک

Sothink DVD Ripper 1.3

یکی از مبدل های دی وی دی است که به خوبی و با سرعت بسیار بالا قادر به تغییر فرمت دی وی دی شما در مدت زمان بسیار کمی به فرمت AVI می باشد .

Sothink DVD Ripper 1.3

دانلود ۴.۰۲

Name : BKT/BRD
Serial: 000016-83WFG8-ZPK51M-P5FNYX-K9Q9DW-WXAHX1-RVC45M-9NZGUE-WUJUA5-NK44RR

 

StuffIt Deluxe 9.5

نرم افزار بسیار قدرتمند و توانا از شرکت SmithMicro Software است که با عرضه فرمت های اختصاصی متنوع از جمله دو فرمت بسیار قدرتمند فشرده سازی خود یعنی .sit و .sitx توانسته محبوبیت بسیاری در میان کاربران و علاقمندان به مهارت فشرده سازی برای خود کسب کند.

StuffIt Deluxe 9.5

دانلود

WSDE-ZRKBERD-71041235