گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

Ashampoo Magical Snap 2.30

اینم نرم افزاری کاملا حرفه ای برای عکسبرداری از محیط سیستم عامل ویندوز می باشد که به کمک این نرم افزار و امکانات متعدد موجود در این نرم افزار کاربران به راحتی قادر خواهند بود تا تصاویر مورد نظر خود را از محیط کاری تهیه نمایند.

Ashampoo Magical Snap 2.30

دانلود ۶.۸۶ مگابایت

کرک

Bandwidth Controller Enterprise v1.19

اینم نرم افزاری می باشد که به وسیله آن ها می توان بر میزان پنهای باند و استفاده از آن مدیریت و کنترل کاملی را اعمال نمود.

Bandwidth Controller Enterprise v1.19

دانلود ۲.۲۱ مگابایت

License Name: ratte2004@shad65.zzn.com
License Key : 000014-UJY7PR-6374XF-8QJFX0-HJB3BB-0EEMEK-ZK6PQ2-T76WTQ-R6NB51-4KWM6B

اولین گوشی خورشیدی وارد بازار می‌شود

سلول ذخیره انرژی Nexperia 5110، تولید شده توسط شرکت NXP Semiconductors قرار است در نخستین تلفن‌همراهی که با استفاده از انرژی خورشیدی کار می‌کند استفاده شود. شرکت Hi-Tech Wealth معروف به HTW قصد دارد این باتری خورشیدی را به عنوان منبع انرژی تلفن‌همراه جدید خود به کار گیرد. این گوشی قرار است با نام S116 به بازار عرضه شود. گوشی S116 توسط شرکت Laucent Technology طراحی شده است. همچنین در تولید این گوشی، شرکت NXP با بهینه‌سازی مصرف انرژی، میزان شارژ این گوشی از طریق انرژی خورشیدی را افزایش داده است. به گفته مسؤولان تولید کننده این گوشی، عمر باتری گوشی S116 همانند سایر باتری‌ها و به صورت طبیعی است. کاربران می‌توانند با استفاده از هر منبع نوری از جمله خورشید و یا حتی نور شمع یا چراغ‌های معمولی، باتری این گوشی را شارژ کنند. به گفته بویو ژانگ، رییس شرکت HTW، این گوشی که با استفاده از انرژی خورشیدی و انرژی‌های پایستار کار می‌کند، می‌تواند تحول عظیمی در زمینه تولیدات دستگاه‌های چندرسانه‌ای در سیستم‌های بی‌سیم ایجاد کند. گفتنی است این گوشی می‌تواند به عنوان نخستین گوشی سازگار با محیط زیست و انرژی طبیعی در جهان مطرح شود و تفکر این موضوع که تلفن‌همراه تنها با استفاده از سیستم برق‌رسانی AC و ثابت کار می‌کند را منتفی سازد.

Jennifer Lopez - Brave

بالاخره تونستم یه نسخه درست و حسابی از آلبوم بریو یا شجاعت از لوپز رو براتون بذارم . بهتره که سریعا دانلودش کنید چون واقعا  آلبوم جالب و خوبی هستش . این رو هم بگم از از لینک های اف تی پی هم خواستید دانلود کنید دانلودش واقعا سخته چون یا لینک ها خرابه یا مشکلات دیگه .

Jennifer Lopez - Brave

دانلود فایل تورنت

حجم فایل :‌ ۱۰.۴ کیلو بایت

حجم فایل اصلی : ۱۱۲.۲۳ مگابایت

توجه : برای دانلود فایل اصلی نیاز به برنامه بیت کامت یا آرس دارید . اگه نداریدش می تونید از آخر وبلاگ بالای قسمت کپی رایت اون رو دانلود کنید . پسورد نیز زیرش نوشته شده است .

اگر روی لینک کلیک کردید برای دانلود حتما برنامه رو داشته باشید .

CD-DVD Lock v2.6

اینم نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهد بود تا بر روی اطلاعات موجود در دیسک های مختلفی نظیر CD ها و DVD های خود قفل گذاری کنید تا دسترسی دیگران به محتویات آن ها محدود شود.

CD-DVD Lock v2.6

دانلود ۹۳۴ کیلوبایت

کرک

PC Tools AntiVirus v3.6.0.34

اینم  افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به مبارزه با ویروس ها و برنامه های جاسوسی خواهند بود و بدین شکل دیگر نرم افزارهای آلوده در سیستم باعث بروز مشکلات نخواهد شد.

PC Tools AntiVirus v3.6.0.34

دانلود ۱۲ مگابایت

Yamicsoft WinXP Manager v5.17

اینم نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به مدیریت بر قسمت های مختلف ویندوز و امور نگهداری سیستم می باشند. در این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای ایجاد یک فضای مدیریتی آسان استفاده شده است و کاربران با استفاده از این ابزار به راحتی اقدامات مدیریتی خود را انجام می دهند.

Yamicsoft WinXP Manager v5.17

دانلود ۵.۱۰ مگابایت

کرک

آغاز عرضه‌ی تلفن همراه جدید نوکیا با هشت گیگابایت حافظه

فروش نوع جدید بالاترین مدل تلفن همراه نوکیا با هشت گیگابایت حافظه و عمر باتری افزایش یافته از سوی نوکیا آغاز شد.

، مدل جدید تلفن همراه N95 نوکیا با تراشه‌ی GPS به همراه نقشه از کشورهای جهان و دوربین پنج مگاپیکسلی با قیمت 560 یورو به فروش می‌رود.

از دیگر خصوصیات این گوشی که در سال 2006 از سوی نوکیا معرفی شده و بیشتر امکانات یک رایانه را داراست، شیوه‌ی متفاوت باز و بسته شدن از دو طرف و وزن آن 120 گرم است که برای این امکانات مناسب است.

WinRAR 3.71

اینم نرم افزاری نام آنشا برای کاربران سیستم های کامپیوتری می باشد. نرم افزاری که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت و تهیه آرشیو از فایل های خود می باشند.

WinRAR 3.71

دانلود ۱.۲ مگابایت

کرک

Fast AVI MPEG Joiner v1.1.2

اینم نرم افزاری می باشد که به کمک آن شما قادر خواهید بود تا فایل های تصویری با فرمت های AVI و Mpeg خود را در کوتاه ترین زمان و با سرعت بالا و بدون کاهش کیفیت به یکدیگر ادقام کنید.

Fast AVI MPEG Joiner v1.1.2

دانلود ۲.۸۸ مگابایت