گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

امتیاز تولید ویستا و آفیس 2007 مایکروسافت به‌فروش می‌رسد

بزرگترین شرکت تولیدات نرم‌افزاری جهان برای اولین بار امتیاز تولید سیستم عامل جدید خود‌، ویستا و نرم‌افزار آفیس 2007 را می‌فروشد.

مایکروسافت اعلام کرد که تصمیم دارد امتیاز ویندوز ویستا و آفیس 2007 را دو ماه قبل از موعد عرضه‌ی این دو برنامه به فروش برساند و مشتریان می‌توانند این امتیاز را برای استفاده در حداقل پنج رایانه‌ی شخصی و از طریق فروشگاه‌های CompUSA خریداری کنند.

بر اساس این گزارش این ابتکار شرکت‌های تجارتی کوچک را به خرید این سیستم عامل جدید و نرم‌افزارهای تجاری در زمان ورود به بازار جهانی قادر می‌کند.

به گفته‌ی کیندی باتس -‌ مدیر فروش این شرکت‌ نرم‌افزاری - این اولین باری است که مایکروسافت به مشتریان شرکت‌ها‌ی کوچک تجاری قبل از عرضه‌ی جهانی، اجازه‌ی خرید امتیاز می‌دهد.

CyberLink VideoLive Mail v4.1

اینم یک نرم افزار جالبی تحت عنوان VideoLive Mail داراست که به کاربران امکان ارسال ایمیل ویدیویی با کمترین حجم ممکن را به هر آدرسی که مایلند را می دهد . این نرم افزار بسیار مفید برای اجرا تنها به یک سخت افزار وب کم و دوربین دیجیتال متصل به PC نیاز دارد تا بتواند با استفاده از Encoder های قدرتمند خود، تصاویر دریافتی با حد اکثر فشردگی به فرمت رایج ویدیویی سیستم عامل جدید ویندوز یعنی Windows Media Video یا همان فرمت WMV تبدیل نماید .

CyberLink VideoLive Mail v4.1

دانلود+کرک ۷ مگابایت

The Sims 2:Pets - tiner

حتما همتون از پکی که تازه شرکت هنر های الکترونیکی (ea) داده خبر دارید . خوب این بازی هم به نوبه خودش دارای کد های تقلبی هست که من براتون در اینجا قرار دادم.

The Sims 2:Pets - tiner

دانلود ۶ کیلو بایت

Battlefield 2142 - tiner

اینم از تینر بازی میدان نبرد ۲۱۴۲ که نسبت به نسخه قبلی خیلی بهتر شده . امکاناتی نظیر تانک های لغزنده و ... که سرعت همه آنها بیشتر شده . در ضمن تکنولوژی تینان نیز در بازی هست که خشونت بازی رو خیلی بیشتر کرده . البته این فقط برای بازی های چند نفره هست و برای بازی های ۱ نفره تیتان وجود ندارد .

Battlefield 2142 - tiner

دانلود ۹۰ کیلو بایت

Need For Speed : Carbon - tiner

بسم الله الرحمن الرحیم .

خوب . گشت و گذار یه استارت دیگه ای زد . ببخشید که بد قولی کردم . از این به بعد در هر هفته ۵ تا پست رو داریم . برای جی میل هایی که هم خواستید دعوتنامه فرستاده شده . در نتیجه ...

خوب باز هم تینر بازی ها :

این دفعه از بازی های معروف و کاملا جدید رو تینر می زارم .

این هم از تینر بازی نیاز برای سرعت ۱۲ :‌کربن . که نسخه جدیدی هست که تازگی پخش شده . که در سبک خودش بهترین بازی به شمار میره .

Need For Speed : Carbon - tiner

دانلود ۱۰ کیلو بایت