گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

Picasa Photo Organizer

در این موقع باید وقت روغنیمت بشماریم چون جزو آخرین پست ها در این هفته است ...

خوب این برنامه از سری برنامه های گوگل هست کارش این هست مثل برنامه های دیگه برای دیدن عکس ادیت کردن و ... هست که در مواقع کار کردن با آن متوجه می شید .



دانلود ۳.۱۶ مگابایت

ببخشید که نتونستم جواب نظر های شما رو بدم بعد از مسافرت که اومدم کار همتون رو را می ندازم

Java 2 Runtime Environment SE 1.5.0_04

خوب شاید این آخرین پست در این هفته یا هفته بعدی باشه معنیش این نیست که تعطیله و باید درش رو تخته کنید نه بابا یه ۱ یا ۲ هفته دارم می رم مسافرت پس شاید تا فردا نمونم پس اگر نظری در این رابطه دارید بذارید ولی این رو یادتون باشه که این جا تخته نشده .

این نرم افزار رو باید همتون بشناسید خوب این نرم افزار باید روی هر ویندوزی نصب باشه تا بتونه نرم افزار های تحت ویندوز رو پشتیبانی کنه


دانلود ۱۵.۵ مگابایت

خاتمی در مشهد:متحجرین دربرابر رهبری هم خواهند ایستاد

حجت الاسلام ‌والمسلمین سیدمحمد خاتمی عصر پنجشنبه در جمع هزاران نفر از زایران و مجاوران حضرت امام رضا(ع) در صحن جامع رضوی افزود: آمریکا میراث خوار استثماری می‌باشد که امروز رهبری دشمنان جمهوری اسلامی را بر عهده گرفته است.
به گزارش ایرنا وی گفت: دشمنان خارجی ما همانهایی هستند که با عظمت و عزت ایران و ایرانی مخالف می‌باشند.
خاتمی افزود: این دشمنان در تلاش هستند به حکومت مردمسالاری دینی که ناشی از رای مردم و حاصل قرنها مبارزه با مظاهر ظلم و ستم پادشاهان غاصب بوده لطمه وارد کنند.
وی گفت: این دولتها پیشرفتهای علمی و فناوریهای گسترده را به اسم فناوری هسته‌ای و تروریسم مانع می‌شوند.
او افزود: دشمنان ایران می‌گویند، ما نباید پیشرفت کنیم و با کمک هم پیمانان خود سازمانهای بین‌المللی را تحت فشار قرار می‌دهند تا ایران را از بدیهی‌ترین حقوق خود محروم کنند.
وی گفت: این دشمنان همان قاسطینی هستند که حضرت علی(ع) نیز در دوران خلافتش با آنها روبرو بود.
خاتمی در بخش دیگر سخنانش گفت: همچون مولای خود حضرت علی(ع) با دشمنان دیگری نیز روبرو هستیم و آنها دشمنان داخلی هستند که به مراتب خطرناکتر از دشمنان خارجی ما می‌باشند.
وی افزود: اینها همان ناکثینی هستند که در دوران خلافت علی(ع) نیز در مقابلش سنگ‌اندازی می‌کردند.
او گفت: این گروه متحجر با توهمات واپسگرای خود درصدد تقویت و توسعه تفکری هستند که ضداندیشه و ضداخلاق است.
خاتمی افزود: اساس کار اینها تهمت و ترور شخصیت است و به نام اسلام و به نام امام خمینی(ره) کمر به نابودی اسلام و آرمانهای امام راحل بسته‌اند.
وی گفت: اینها همه مدیران کشور را فاسد عنوان و مجموعه مدیریتی کشور را غیراسلامی معرفی می‌کنند.
او افزود: مشکل این گروه متحجر تنها سنت پرستی و ظاهرپرستی نیست بلکه اینها در صدد هستند این سنت پرستی و ظاهرپرستی را در قالب یک سازمان فکری در آورده و به مردم ایران تحمیل کنند.
وی با تاکید بر این که این گروه به این اکتفا نمی‌کنند گفت: آنها در صدد هستند به جهانیان بگویند این اندیشه جمهوری اسلامی است.
خاتمی افزود: اینها حتی اگر فرصت پیدا کنند با نفوذ در ارکان نظام حتی در مقابل رهبری هم خواهند ایستاد.
وی گفت: اما ما از اصول و معیارهای اصیل اسلامی عقب نشینی نخواهیم کرد و در هر شرایطی از دستاوردهای نظام و آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) دفاع خواهیم کرد
برنامه رسمی سخنرانی عصر روز پنجشنبه حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمی در حرم مطهر امام رضا(ع) با ‪ ۳۰‬دقیقه تاخیر شروع شد.
آیت‌الله عباس واعظ طبسی نماینده ولی‌فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی، سیدحسن رسولی استاندار خراسان رضوی، حسینی فرماندار مشهد و آیت‌الله توسلی از جمله شخصیتهایی بودند که در این سخنرانی حضور داشتند.
قبل از آمدن خاتمی به جایگاه فرازهایی از سخنان رهبری درباره خاتمی خوانده شد که در این بین هرگاه نام خاتمی آورده می‌شد مردم شروع به کف زدن می‌کردند.
آستان قدس‌رضوی با نصب پارچه نوشته‌ای که در آن خاتمی "اندیشمند عالیقدر" توصیف شده بود مقدم وی را گرامی داشت.
هنگام حضور خاتمی بانوان حاضر در جمعیت با شعار "خاتمی دوستت داریم" از وی استقبال کردند.
وقتی خاتمی در جایگاه حاضر شد جمعیت یک صدا فریاد می‌زد: خاتمی خسته نباشی.
وقتی خاتمی سخن از قربانی کردن جان و آبرو کرد شعار "درود بر خاتمی" از میان جمع برخاست.
دو تصویری که از خاتمی در دست جمعیت بود و یک پلاکارد که بر یک روی آن نوشته شده بود "خاتمی خسته نباشی" و برروی دیگر آن نوشته شده بود "باز هم می‌گویم: خاتمی دوستت داریم" توجه عکاسان خبری را به خود جلب کرده بود .

Nod 32

این آنتی ویروس رو حتما اسمشو شنیدید. یکی از بی دردسرترین آنتی ویروسهاست چه از جهت آپدیت شدن (آپدیتهاش خیلی کم حجمه و بدون دردسر از سایت اصلیش دانلود میشه) خیلی هم سبکه یعنی سرعت سیستمتون رو پایین نمیاره. تمام امکاناتی هم که یک آنتی ویروس خوب باید داشته باشه رو داره. این رو هم بگم که نسخه ای که برای شما حاضر کردیم مخصوص ویندوزهای XP,2003 و xp64bit می باشد.



دانلود

 Fix

در ضمن خانم لاله این نوع برنامه ها با همین حجم هستن و اگر خوب می خواهید حجم بالا هستند و من این رو یادم نبود که بهتون بگم اگر کرک برنامه یا برنامه یا رمز و ... می خواستید تنها اسم انگلیسی آن را در نظرات نوشته و من برای شما تهیه می کنم !!

برنامه ای برای آهنگ گذاشتن بر روی ... ( در خواستی )

Acid Music Studio

این برنامه یکی از بهترین و قویترین برنامه ها برای ساخت موزیک و افکت گذاری بر روی صدا و میکس و هر کار دیگه که فکرشو بکنیده.به گفته سازندگانش بیش از میلیونها کاربر و آهنگساز از این برنامه استفاده میکنند و تنها برنامه ای هستش که میتونه نیازهای کاربران حرفه ای را برای ساخت آهنگ بر طرف کنه.




دانلود ۳۶.۳ مگابایت

Sony Vegas® 5

یک برنامه عالی برای ویرایش فایلهای صوتی و تصویری. با این برنامه اکثر فورمتهای صوتی و تصویری قابل ویرایش هستند و همچنین قابلیت تبدیل فورمتها هم داره. از من میشنوید اگر میخواهید فایلهای صوتی و تصویری رو میکس کنید از این برنامه استفاده کنید.



دانلود ۳۵.۷ مگابایت

خوب اگه این برنامه ها کرک یا مشکلی داشتن از طریق نظرات من رو با خبر سازید .

Pingvine

آخرین بازی پنگوئن از شرکت YETISPORTS که گرافیک قشنگنری داره و جالب تر شده حتما بازی کنید من خودم بازی کردم خیلی لذت بردم

Pingvine
















دانلود ۲.۶۷ مگابایت

NetSupport School v8.01

این برنامه مخصوص موسسات آموزشی و آموزشگاهها هستش به این شکل که یه کامپیوتر زیر دست استاده باقی هم زیر دست شاگردها. استاد میتونه کامپیوتر همه رو کنترل کنه و بزنه توشون یه چیزو اجرا کنه یا یه برنامه رو برای همه به نمایش در بیاره و ..... همونطور که تو عکسشم میبینید میتونید شاگرداتونو دسته بندی کنید به گروه های مختلف و برای هر گروه برنامه و کار خاصی را انجام دهید.

NetSupport School v8.01

دانلود ۱۲.۶ مگابایت

کرک

FoxitReader

خوب نرم افزار Adobe Reader در نوع خودش می شه گفت بی نظیر هست ولی به نظر من مشکلی که داره این هست که سریع باز نمی شه نرم افزاری که در این پست می خوام به شما معرفی کنم همین کار رو می کنه ولی با سرعت خیلی بالاتری باز می شه حالا نسخه آزمایشی هست شاید چند تا مشکل داشته باشه ولی سرعت باز شدن و فایل اجرایی بودن از خصوصیات این نرم افزار است .

Foxit Reader

دانلود ۱.۹۵ مگابایت

serials


خوب این رو براتون آپلود کردم گفتم شاید بدردتون بخوره


serials

لینک ورود

Keyboard Manager Deluxe Network v2.13

با این برنامه میتونید از دکمه های کیبوردتون نهایت استفاده رو کنید. میتونید هر کلید رو به برنامه خاصی اضافه کنید و برای نوشتن متون ٬ اجرای برنامه ها و یا موضوعات مختلفی از آنها استفاده کنید و میانبرهای مختلفی برای خود بسازید.

Keyboard Manager Deluxe Network v2.13

دانلود
Name: REPLICFFF_REPLIC
Standard: FS4T-WY3V-55JR-A9AY
Deluxe: 3F4D-68A7-JPT6-S94C
Standard Network : MBWF-HDBK-0H5N-KYDA
Deluxe Network: 4E1B-4STE-G1T5-92ED