گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

Kingdia DVD Ripper v3.0.6

این نرم افزاری است که امکان تبدیل فایل های تصویری DVD را به هر فرمت دلخواه برای شما فراهممی کند. این نرم افزار از فرمت های AVI,Divx,Xivd,MPG,ASF,WMV و ... برای تبدیل پشتیبانی کرده و قادر است تا تصاویر در بهترین کیفیت با این فرمت ها را تبدیل کرده و به شما تحویل دهد.

Kingdia DVD Ripper v3.0.6

دانلود ۳.۷۷ مگابایت

سریال :

Name:crsky
Code:0180B2FD7EF3FDB2

لیگ حرفه ای بازی های رایانه ای کشور راه اندازی می شود

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران لیگ حرفه‌‏ای بازی‌‏های رایانه‌‏ای کشور را از سال آینده در کشور راه‌‏اندازی می‌‏کند.

مسابقات بازی‌‏های رایانه‌‏ای تهران از ابتدای سال آینده در قالب لیگ حرفه‌‏ای بازی‌‏های رایانه‌‏ای در کشور راه‌‏اندازی می‌‏شود.
بنابراین گزارش، این مسابقات به صورت منظم و فصلی برگزار می‌‏شود.
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که هم اکنون در حال برگزاری اولین دوره مسابقات بازی‌‏های رایانه‌‏ای تهران است حمایت خود را برای اخذ مجوز تاسیس و فعالیت باشگاه‌‏های گیم اعلام کرده و اولین باشگاه بازی‌‏های رایانه‌‏ای با عنوان GAME KADE در طول برگزاری این مسابقات عضوگیری خود را آغاز کرده است.
لازم به ذکر است، تاسیس کلوپ گیم نت دختران از برنامه‌‏های آتی این سری از مسابقات است.
اولین دوره مسابقات بازی‌‏های رایانه‌‏ای تهران با حضور 800 GAMER هم اکنون در مرکز فرهنگی هنری نوجوانان تهران در حال برگزاری است و چهارشنبه 27 دی ماه با سخنان دکتر قالیباف، شهردار تهران به کار خود پایان می‌‏دهد.

Constantine 2004 DVDRip

اینم از فیلم زیبای کنستانتین که محصول سال ۲۰۰۴ بوده . و جاش تو وبلاگ خالیه . شاید بعضی ها بگن که فیلم قشنگی نیست ولی می گن مفهوم داره . از صداوسیما هم که نشون داد ۲۰ دقیقه اش هم سانسور شده بود .

Constantine 2004 DVDRip

دانلود فایل تورنت

حجم فایل :‌ ۷۳ کیلو بایت

حجم فایل اصلی :‌ ۱.۳۶گیگابایت

توجه : برای دانلود فایل اصلی نیاز به برنامه بیت کامت یا آرس دارید . اگه نداریدش می تونید از آخر وبلاگ بالای قسمت کپی رایت اون رو دانلود کنید . پسورد نیز زیرش نوشته شده است .

پسورد فایل تورنت :‌ www.softh.blogsky.com

BF2142 Patch

اینم از آخرین پتچ بازی میدان نبرد ۲۱۴۲ که توی مپ ها و دیگر مشکلاتی که بازی داره رو می تونه درست کنه

BF2142 Patch

دانلود ۳۲.۷ مگابایت

Constantine Screen Saver

اینم از اسکرین سیور کنستانتین . فیلمش که خیلی باحال بود حالا این هم اسکرینش . از سایت خودش گرفتم ولی چون دیگه لینک گیرم نیومدم آپلود کردم .

Constantine Screen Saver

دانلود ۱.۲۵ مگابایت

راهی ارزان وسریع برای دانلود فایل های بزرگ با BitTorrent

این خبری که براتون گذاشتم بیشتر به وبلاگ خودم ربط داره . شاید تو موضوع ببینید که نوشته سریع این برا کسایی هست که اینترنت پر سرعت دارن . به نکاتش خوب توجه کنید .

کاربران و شرکت های زیادی شروع به پخش فایل های قابل انتقال از طریق BitTorrent کرده اند
این سیستم به کاربران این امکان را می دهد تا راحت تر بتوانند فایل های بزرگ را بدون توجه به مشکلات موجود در شبکه و سرور منتقل و تقسیم کنند.
جای تعجب نیست که تشکل های که open source هستند مانند لینوکس و OpenOffice.orgبیشتر فایل های خود را از طریق BitTorrent منتشر می کنند.
با استفاده از BitTorrent کاربر با توانایی های سیستم میزبان محدود نشده بلکه فایل ها بین کاربران زیادی تقسیم شده , باعث انتقال سریعتر فایل ها می شود.
وقتی فایل را از طریق از BitTorrent دانلودمی کنید ، کامپیوتر شما میزبان می شود و فایل را برای دانلود به کاربران دیگرمی فرستد. همچنین این سیستم محدودیت های مدل کاربر-فرستنده را ندارد.

وقتی فایل ها را دانلود کردید می توانید فایل را فرستاده و امکان دانلود سریعتر را برای دیگر کاربران امکان
پذیر کنید و به همین خاطر هست که حتی فایل های بسیار بزرگ هم در زمان کوتاه دانلود می شوند.
از آنجایی که این سیستم open source هست تعداد بسیاری از فرستنده های این سیستم وجود دارند مانند :

Azureus و BitComet


برای شروع ، مجبور هستید فایل (.torrent) را داشته باشید که شامل اطلا عاتی در مورد فایل های که می خواهید دانلود کنید هست.همچنین به کامپیوتر شما می گوید کدام سرور , لیست کامپیوتر هایی که فایل ها را دانلود و یا فایل ها را می فرستند , کنترل می کند.
در پایان فراموش نکنید که احتیاط را رعایت کرده و فایل های دانلودی را اسکن کنید.

Spy Emergency 2006 v3.0.225

این نرم افزار ابزاری است برای مقابله با انواع جاسوس ها ، اسب های تروا ، ویروس ها ، کرم ها و ... .

این نرم افزار از ورود فایل های مخرب بر روی کامپیوتر شما جلوگیری کرده و مانع دسترسی هکر ها و برنامه های جاسوسی بر روی سیستم شما می شود .

 

Spy Emergency 2006 v3.0.225

 

دانلود ۱۰.۹ مگابایت

 

کرک

Download Replay Converter 2.41

اینم یک نرم افزاری است که شما با استفاده از آن به آسانی قادر خوهاید بود تا هرگونه فایل تصویری و یا صوتی مورد نظر خودتان را به فرمت دلخواه تبدیل کنید.

Download Replay Converter 2.41

دانلود ۲۷.۴ مگابایت

کرک

No1 Flash Slideshow v2.2

این یک نرم افزاری است که به شما امکان ساخت slideshow به صورت فایل های فلش ( SWF ) را می دهد و به طراحان وب توانایی ایجاد slideshow برای تصاویر را می دهد. 97% مرورگر های اینترنتی توانایی پشتیبانی از فایل های فلش را دارا می باشند که این موضوع یک امتیاز برای این نوع تصاویر اسلاید می باشد.

No1 Flash Slideshow v2.2

دانلود ۱.۲۹ مگابایت

کرک

Okoker Shutdown Expert 1.4

اینم یک رم افزاری مفید از سری نرم افزارهای کاربردی شرکت Okoker است که ابزاری کوچک برای زمانبدنی و انجام خودکار عملیات خاموش کردن، شروع مجدد، ورود به ویندوز و به خواب بردن و از خواب بیدار کردن رایانه در زمان های معین و دلخواه شماست. برای مثال می توانید تنظیم کنید سر ساعت 5 سیستم خاموش شود، یا تا 5 ساعت آینده و یا اینکه هر روز یا هرهفته در روز مشخصی سیستم سرساعت پنج خاموش شود !

Okoker Shutdown Expert 1.4

دانلود +‌کرک

Pass : lastdownlaods.com