گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

Agogo AVI MPEG WMV RM MOV Converter 3.71

اینم نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا تبدیل فرمت فایل های تصویری را انجام دهند. این نرم افزار یکی از سریعترین نرم افزارها در انجام امور یاد شده می باشد.

Agogo AVI MPEG WMV RM MOV Converter 3.71

دانلود ۷.۳۵ مگابایت

کرک

NOD32 AntiVirus 3.0.290.0

اینم نرم افزاری می باشد که همه کاربران کامپیوتر با آن آشنا می باشند و یا نام آن را شندیده اند . نرم افزاری قدرتمند در زمینه نابودی ویروس ها و مبارزه با آن ها می باشد. همچنین به کمک این نرم افزار می توان از سیستم ها به صورت کامل محافظت نمود.

NOD32 AntiVirus 3.0.290.0

دانلود ۱۴.۱ مگابایت

جشن تولد 10 سالگی گوگل برگزار شد

گوگل" بزرگترین موتور جستجوی دنیا این هفته سالروز تولد 10 سالگی خود را در خانه مانتین وویو در شرایطی جشن گرفت که تبدیل به یکی از مطرح ترین شرکت های فعال در عرصه وب شده است.

سپتامبر 1997 دو دانشجوی 20 ساله دانشگاه استانفورد به نام های "لری پیج" آمریکایی و "سرگی برین" روسی در یک گاراژ کوچک در کالیفرنیا نام شرکت خود را به با عنوان Google. com به ثبت رساندند. هدف این دو جوان روشن بود: راه اندازی سازمانی برای آشنایی با تمام اطلاعات به روشی که دستیابی به آن برای همه آسان باشد."
درحقیقت این دو جوان در آرزوی بازسازی "برج بابل" به شیوه ای نوین بودند تا تمام مردمان را از تمام نژادها و رنگ ها و با هر زبانی در یکجا گردهم آوردند و تمام اطلاعات مربوط به جهان را در اختیار آنها بگذارند.
امروز پس از گذشت 10 سال، یک میلیون دلاری که این دو جوان 20 ساله برای راه اندازی شرکت خود سرمایه گذاری کرده بودند، در بازار مالی به بیش از 164 میلیارد دلار رسیده است. این رقم از درآمد تولید ناخالص ملی 170 کشور دنیا بیشتر است.
گوگلی که امروز به جستجوی اطلاعات می پردازد، هیچ نکته ای در دنیا را از قلم نمی اندازد، از شگفتی های چین گرفته تا یک شرکت، یک بانک، یک جامعه و هر چیزی که قابل جستجو باشد.
اگرچه به نظر می رسد پیج و برین هنوز در اندازه های بیل گیتس، امپراتور مایکروسافت که 90 درصد از رایانه های شخصی دنیا را به کمک سیستم عامل ویندوز خود زیر سلطه دارد، نرسیده باشند اما به هرحال گوگل امروز "قلب" اینترنت دنیا است و روز به روز به رشد خود ادامه می دهد.
در پایان سال 2001 حجم درآمد گوگل 86 میلیون دلار بود. در پایان سال 2006 یعنی 5 سال بعد به 6 هزار و 500 میلیون دلار رسید.
بنیانگذاران گوگل علاوه بر ذخیره سالانه 40 هزار دلار در بانک، هر سال بیش از 20 میلیارد دلار هم سهام خود را در بورس عرضه می کنند. لری پیج، پسر یک استاد ریاضی در دانشگاه بود و به همین علت گوگل را برمنبای یک فرمول ریاضی بنا کرد.
امروز 50 درصد از تمام جستجوهای روی اینترنت با فعل "to google" (با گوگل جستجو کن) که مدت زمانی است در فرهنگ لغات انگلیسی نیز وارد شده است، انجام می شود.
این شرکت سال گذشته آرشیو جهانی فیلم (یوتیوب) را به قیمت یک میلیارد و 600 میلیون دلار خریداری کرد. این مبلغ برای پیج و برین که بیش از 8 میلیارد دلار در جیب داشتند، قیمت بالایی نبود.
اکنون 80 درصد از 40 میلیارد دلار درآمد حاصل از تبلیغات اینترنتی و شبکه های تلویزیونی در اختیار گوگل است.
این شرکت درحال حاضر بیش از 13 هزار کارمند دارد که تمام آنها حداقل 20 درصد از وقت خود را صرف ارائه ایده های نو می کنند و به خاطر تلاش آنها است که سرویس هایی چون سرویس نقشه های جغرافیایی و تصاویر ماهواره ای، پست الکترونیک و کتابخانه آنلاین در طول این 10 سال متولد شده اند.
اما شاید بتوان گفت اهدای جایزه 30 میلیون دلاری به اولین انسانی که با تجهیزات شخصی و با حداقل قیمت، روبات کاوشگر ساخته و آن را روی ماه فرود آورد از شگفت انگیزترین اخبار مربوط به گوگل است.

Fantastic Four Rise Of The Silver Surfer

اینم از دومین نسخه از فیلم اکشن و علمی تخیلی بسیار زیبای سینمای هالیوود .  چهار شخصیت شگفت انگیز این داستان یعنی مرد آتشین، مرد سنگی، دختر نامرئی  و مرد کشی در این قسمت پی می برند که آنها تنها موجود فوق بشر دنیا نیستند و با موجودی با قدرت بی نهایت تحت عنوان موج سوار نقره ای آشنا می شوند که دستور برای نابودی زمین و زمینیان دارد .

در این داستان سو ( دختر نامرئی ) و ریچاردز ( مرد کشی ) پس از چندین بار تلاش و پشت سر گذاشتن خطرات فراوان مبارزه با موج سوار نقره ای و سپس ویکتور، دیگر ابرقدرت و جادوگر دنیای شگفت انگیزان موفق به ازدواج با یکدیگر همچون دو انسان طبیعی زمینی می گردند .

 

Fantastic Four Rise Of The Silver Surfer

 

 

دانلود فایل تورنت

حجم فایل :‌ ۵۵.۴ کیلو بایت

حجم فایل اصلی :‌ ۶۹۹.۹۵ مگابایت

توجه : برای دانلود فایل اصلی نیاز به برنامه بیت کامت یا آرس دارید . اگه نداریدش می تونید از آخر وبلاگ بالای قسمت کپی رایت اون رو دانلود کنید . پسورد نیز زیرش نوشته شده است .

اگر روی لینک کلیک کردید برای دانلود حتما برنامه رو داشته باشید .

SpeedUpMyPC 3.5.2

اینم نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن قادر به بهینه سازی قسمت های مختلف سیستم عامل ویندوز خواهند بود و به کمک این نرم افزار توانایی افزایش کارایی و سرعت سیستم عامل ویندوز را نیز خواهند داشت.

SpeedUpMyPC 3.5.2

دانلود 

ورود نسخه‌ جدید نرم‌افزار مجازی‌سازی مایکروسافت

شرکت مایکروسافت نرم‌افزار جامع System Center Virtual Machine Manager 2007 را روانه بازار کرد تا نسخه پیشین این محصول با نام VMware کم‌کم بازنشسته شود.
محصول جدید مایکروسافت که نرم‌افزار Viridian را نیز در خود جای داده، تحول بزرگی را در عرصه نرم‌افزارهای مجازی‌سازی ایجاد کرده است.
نرم‌افزار SCVMM 2007 به مدیران فناوری ارتباطات و اطلاعات کمک می‌کند فایل‌های تولیدشده با نرم‌افزار VMware را به فرمت جدید تبدیل می‌کند.
سخنگوی مایکروسافت طی یک بیانیه گفت: "برای مهاجرت از VMware به Virtual Server می‌توانند از این نرم‌افزار استفاده کنند و مزایای خاص آن را به کار برند."
به گفته وی اگر سیستم‌عامل کاربر ویندوز باشد، Virtual Machine Manager می‌تواند خود را با نیازهای کاربر وفق دهد و مشکلات موجود را از میان بردارد.
بر اساس مطالعات انجام شده، شرکت مایکروسافت هم‌اکنون 70 درصد بازار نرم‌افزارهای مجازی‌سازی جهان را در اختیار دارد.

Ocean's Thirteen

اینم گروه اوشن که بار دیگر با داستانی هیجان انگیز و جذاب پای به پرده سینماهای دنیا می گذارند. 13 مرد اوشن سومین نسخه و احتمالا آخرین نسخه از سری فیلم های پرطرفدار Ocean's است که شهرت بسیار آن به دلیل وجود نامهای پرآوازه و ستارگان بزرگ سینمای هالییود در این فیلم است که در نسخه سوم به اوج می رسد .

Ocean's Thirteen

دانلود

Your Uninstaller 2006 Pro v5.0.0.361

اینم نرم افزاری حرفه ای برای حذف برنامه های نصب شده بر روی سیستم می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا تنها با چند کلیک اقدام به پاکسازی و حذف کامل نرم افزارها از سیستم نمایید.

Your Uninstaller 2006 Pro v5.0.0.361

دانلود ۳.۸۲ مگابایت

SystemSuite Professional v7.1.1.19

اینم  نرم افزاری حرفه ای برای مقابله و مبارزه با ویروس ها و پاکسازی آن ها می باشد. همچنین به کمک این نرم افزار می توان مانع از ورود هکرها به سیستم های کامپیوتری شد.

SystemSuite Professional v7.1.1.19

دانلود ۶۰.۴ مگابایت

سیم کارتی مخصوص SMS بازان

وحید صدوقی گفت: حدود 5 ماه پیش مخابرات توانایی ارائه سیمکارت ویژه ارسال پیامک را داشت ، ولی بنا به تصمیم مسوولان این امر به پس از تحویل سیمکارت ثبت نام اعتباری متقاضیان موکول شد. 

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار گفت: سیمکارت ویژه ارسال پیامک (SMS) پس از تحویل سیمکارت اعتباری مشترکان ، وارد بازار خواهد شد.
وحید صدوقی اظهار کرد: حدود 5 ماه پیش مخابرات توانایی ارائه سیمکارت ویژه ارسال پیامک را داشت ، ولی بنا به تصمیم مسوولان این امر به پس از تحویل سیمکارت ثبت نام اعتباری متقاضیان موکول شد.
وی ادامه داد: تعرفه این نوع سیمکارت ها نیز پس از تصویب نهایی اعلام خواهد شد. مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار درباره حذف هزینه 10 هزار ریالی نمایشگر تلفن همراه نیز افزود: این هزینه در دوره بعدی قبوض مشترکان دائمی تلفن همراه دولتی اعمال نخواهد شد.