گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

Auslogics Visual Styler 3.1.12.138

اینم نرم افزاری می باشد که به کمک آن شما قادر خواهید بود تا اقدام به تغییر ظاهر ویندوز خود نمایید. این نرم افزار به کاربران توانایی تغییر آیکن های موجود بر روی دسکتاپ را داده و کاربران می توانند اقدام به تغییر آیکن ها ، تصویر زمینه دسکتاپ ، تغییر تصویر در هنگام ورود به سیستم عامل ، توانایی تغییر کامل تم ویندوز ، قابلیت ساخت منویی از آیکن های برنامه های پرکاربرد ، قابلیت قرار دادن تصویر در هنگام بوت شدن سیستم عامل و ...  نمایند. ویژگی های یاد شده در این نرم افزار با استفاده از رابط کاربری مناسب در نرم افزار به راحتی قابل دسترس کاربران خواهد بود.

Auslogics Visual Styler 3.1.12.138

دانلود ۴.۰۷ مگابایت

Name: TRY BEFORE BUY from TSRh
Serial: 5C9A-759B-FB9C-501A-3398-7757-E8B7-B019-774B

Xilisoft DVD Ripper Platinum 5.0.23.0104

اینم نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به بازخوانی اطلاعات موجود بر روی دیسک های مشکل دار می باشند. این نرم افزار قادر به خواند اطلاعات فایل های مختلف صوتی تصویری نظیر DivX, XviD, AVI, ASF, WMV, DVD-Video, DVD-VOB, Super VCD, Video CD, VOB MP2 PS, WMA, MP3 می باشد.

Xilisoft DVD Ripper Platinum 5.0.23.0104

دانلود

NetOp Remote Control v9.0.2007250

اینم نرم افزاری می باشد که به وسیله آن مدیران شبکه قادر به کنترل سیستم های خود می باشند. مشاهده صفحه نمایش سیستم ها ، کنترل کامل و اعمال امور مختلف بر روی سیستم ها ، عیب یابی و رفع معایب موجود در صورت امکان ، نظارت بر نحوه عملکرد کاربران و نرم افزارها ، کنترل پروتکل های مورد استفاده و بسیاری دیگر از ویژگی ها می باشد.

NetOp Remote Control v9.0.2007250

دانلود

اپل در زمینه فروش تلفن همراه از مایکروسافت و موتورولا سبقت گرفت

با وجود این که هنوز بیش از نیمسال از ورود iPhone به بازار نمی گذرد ولی این تلفن در سه ماهه سوم سال 2007 بیشتر از تلفن های ویندوز موبایل در آمریکا به فروش رسیده است.

تحقیقات نشان می دهد که در سه ماهه سوم سال 2007 iPhone 28 درصد از فروش بازار را به خود اختصاص داده است. Research in motion با41 درصد بیشترین سهم را در بازار فروش داشته است و تلفن های ویندوز موبایل با 21 درصد سهم فروش در سه ماهه سوم در رده سوم و بعد از اپل قرار می گیرد.
اما از لحاظ جهانی این رده بندی کمی متفاوت است. شرکت نوکیا که معمولا بر بازارهای جهانی تسلط دارد در سه ماهه سوم 52.9 درصد از تلفن های هوشمند خود را در سراسر دنیا به فروش رسانده است. شرکت RIM نیز سهم فروش خود را از 11.4 درصد به بیش از 12.1 درصد در طی همین دوره در سال 2006 رسانده است. اپل با وجود محدود بودنش در سراسر جهان با دارا بودن 6.5 درصد از سهم بازار مکان سوم را به خود اختصاص داده است.

استفاده از تلفن همراه هیچ تاثیری بر تومورهای مغزی ندارد

بر اساس تحقیقی که در کشور ژاپن انجام شد مشخص شد که استفاده از تلفن همراه خطر تومورهای مغزی را افزایش نمی دهد.

این تحقیق اولین تحقیقی است که به بررسی تاثیر امواج گوشی های تلفن همراه بر بخش های مختلف مغز می پردازد.
دانشگاه پزشکی زنان توکیو خاطر نشان کرد که آنها شاهد افزایش خطر سه نوع اصلی سرطان مغز در بین کاربران تلفن همراه نبوده اند. این تحقیق که به مقایسه 322 بیمار مبتلا به تومور مغزی و 683 فرد سالم می پردازد در مجله سرطان بریتانیا به چاپ رسیده است.
محققان با مطالعه اینکه هر فرد چند سال از تلفن همراه استفاده کرده است و در روز چه مدت با تلفن همراه صحبت کرده است به بررسی این موضوع پرداختند.آنها امواج ساطع شده از تلفنهای همراه مختلف را مورد مطالعه قرار دادند و بسته به قدرت امواج آنها را در چهار گروه طبقه بندی کردند.
آنها همچنین به تجزیه و تحلیل این موضوع پرداختند که هر تلفن چه قسمت هایی از مغز را تحت تاثیر قرار می دهد.
پروفسور ناهیتو یوماگوچی در این باره می گوید:« ما با استفاده از تکنیک های جدیدا توسعه یافته و دقیق تر دریافتیم که هیچ رابطه ای بین استفاده از تلفن همراه و سرطان وجود ندارد و استفاده از تلفن همراه باعث بوجود آمدن سرطان مغز نمی شود.»
تحقیقات قبلی درباره استفاده از تلفن همراه نتایج ضدو نقیضی را به دنبال داشت با این حال اکثر آنها هیچ رابطه ای بین استفاده از تلفن همراه و افزایش خطر سرطان کشف نکردند.

Zonealarm Pro 7.0.462.0

اینم دیوار آتشی قدرتمند می باشند که به وسیله آن کاربران به راحتی قادربه حفاظت از سیستم خود در مقابل هکرها می باشند. این نرم افزار قدرتمند مانع از انتقال بسته ها و اطلاعات شما توسط برنامه های مخرب شده و با بلوک کردن مسیر انتقال این گونه برنامه ها مانع از هک شدن کاربر می شوند.

Zonealarm Pro 7.0.462.0

دانلود

RemoveIT Pro XT - SE v4.0

اینم نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا برای نابودی ویروس ها و پاکسازی برنامه های جاسوسی و یا تبلیغاتی مزاحم و مخرب اقدام نموده و آن ها را از سیستم خود حذف نمایید.

RemoveIT Pro XT - SE v4.0

دانلود

Virtual Hard Drive Pro 11 Final

اینم نرم افزاری می باشد که شرکت سازنده آن ادعا می کند به کمک این نرم افزار می توان سرعت کار با نرم افزارها را تا 340 برابر افزایش داد ! مطمئنا این سوال برای شما مطرح شده است که چگونه ؟! این نرم افزار به کاربران این توانایی را می دهد تا قسمتی از حافظه اصلی سیستم ( RAM ) را به یک درایو همانند یکی از درایوهای هارد دیسک تبدیل کنند و سپس با نصب نرم افزارهای مورد نظر خود در این درایوها سرعت اجرا و کاربرد آن ها را افزایش دهند.

Virtual Hard Drive Pro 11 Final

دانلود ۱۸ مگابایت