گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گوگل و یوتوب 1 میلیارد دلار جریمه می شوند

اتحادیه تبدیل رسانه‌‏های VIACOM گوگل و وب سایت ویدئویی آنلاین یوتوب را به پرداخت 1 میلیارد دلار جریمه محکوم کرد. 

این دعوی حقوقی که براساس دفعات مکرر نقض قانون کپی رایت از سوی شرکت گوگل و وب سایت ویدئویی آنلاین یوتوب تنظیم شده است بی‌‏شک اهداف شرکت گوگل در تبدیل یوتوب به مرکز اصلی اشاعه سرگرمی و اصلی ‌‏ترین مرکز انتشار آگهی‌‏های تبلیغاتی را تحت الشعاع قرار خواهد داد.
شرکت VIACOM تاکنون بزرگترین منتقد گوگل و یوتوب در استفاده غیرقانونی از برنامه‌‏های ویدویی در نقض قانون کپی‌‏رایت بوده است. شرکت VIACOM مدعی است؛ تاکنون 160 هزار کلیپ این شرکت به صورت غیرقانونی و بدون کسب مجوز از این شرکت بر روی وب سایت ویدئویی آنلاین یوتوب منتشر شده است.
گفتنی است؛ شرکت یوتوب از انتشار متن‌‏هایی که دارای مجوز کپی نیستند بر روی وب سایت خود جلوگیری نمی‌‏کند و تا زمانی شرکت دارنده این متن‌‏ها اقدام به شکایت قانونی نکند نسبت به حذف این کلیپ‌‏های غیرقانونی اقدام نمی‌‏کند.

Norton 360

اینم از محصول جدید کمپانی Symantec می باشد که در زمینه نرم افزارهای  امنیتی و ضد ویروس فعالیت می کند. از معروفترین محصولات این شرکت می توان به نرم افزار ضد ویروس Norton اشاره نمود. این نرم افزار در واقع یک پک امنیتی کامل می باشد که دارای توانمندیهای زیادی برای برقراری امنیت سیستم با کمک ابزار های مختلف و گونگون جمع آوری شده در این مجموعه می باشد .

Norton 360

دانلود

Xenon 1.0

اینم نرم افزار مبدل بسیار قدرتمندیست که با قابلیت شبیه سازی اکثر بازی های با گرافیک کنسول Play Station 2 را بر روی رایانه دارد و به آسانی می توانید با این نرم افزار یا Emulator سیستم خود را به یک PS2 با حافظه ذخیره اطلاعات و Save مراحل بیشمار همراه با گرافیک بالا مبدل سازید !

Xenon 1.0

دانلود

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی های ایکس باکس توسط این شبیه ساز می بایستی حداقل افل CPU 2 گیگا هرتزی یا بالاتر و RAM یک گیگابایتی و Video Card Geforce یا Radeon 9200 Pro یا بالاتر داشته باشد .

PowerArchiver v10.0 2007

یکی از نرم افزارهای بسیار پرطرفدار و قدرتمندی که کاربران برای مدیریت فایل های فشرده از ان استفاده می کنند نرم افزار PowerArchiver است که ه تازگی دهمین نسخه خود و نسخه 2007 نرم افزار خود را که از ویژگی های منحصر به فردی بهره می برد و سازگاری کاملی با سیستم عامل ویستا دارد را عرضه نموده است .

PowerArchiver v10.0 2007

دانلود ۴.۰۳ مگابایت

سریال :

Name: EXPLOSiON
Serial: NCQQ-QMFZ-G4VW

Windows Vista Offline Crack

یادم میاد وقتی ویندوز ویستا آخرین ورژنش رو از دوستم گرفتم خوشحال بودم . چند روز بعد دوستم گفت که نمیشه این رو اکتیو کرد و بعد از ۳۰ روز پاک کنم . من قبول نکردم تا اینکه بعد از چند روز تو کلیک خوندم که می شه این رو درست کرد . حالا این رو که من گذاشتم فقط تایمر شما رو روی ۳۰ روز نگه می داره و دیگه نمی زاره که کم بشه در نتیجه برای بیش از ۱۰۰ سال می تونید ازش استفاده کنید . فقط این نکته رو داشته باشید که هیچ وقت تاریخ کامپوتر رو ۳۰ روز جلو نبرید چون کرک از کار می افتد . این کرک رو می توانید وقتی که اینترنت وصل نیست هم نصب کنید . امکان update کردن سیستم نیز وجود دارد .

Windows Vista Offline Crack

دانلود ۲۰۹ کیلو بایت

پسورد :

www.softh.blogsky.com

سایت بانک اقتصاد نوین دستکاری شد!

سایت بانک اقتصاد نوین ایران، توسط گروه هکری ایرانی دستکاری گردید. 
این سایت توسط گروهی به نام Y! Underground دستکاری گردید.
این گروه هکری ایرانی شامل اعضایی به نامهای مستعار Y4ho0 - System Failure - Sir Sisili - 3th0 بوده و البته معمولا این نوع نفوذها را تاکنون جهت هشدار به حفظ امنیت سایتها انجام می دهند.
بانک اقتصاد نوین، اولین بانک خصوصی ایرانی می باشد. سرور سایت میزبان ویندوز 2003 با IIS6 بوده و ظاهرا این سایت در کشور کانادا میزبانی می گردد.
جهت مشاهده صفحه دستکاری شده می توانید به لینک زیر مراجعه نمائید:
http://www.enbank.ir/FTD

آدرس تائیدیه نفوذ در Zone-H:
http://www.zone-h.org/index2.php?option=com_mirrorwrp&Itemid=45&id=5785426

Acoo Browser 1.5

اینم یک  مرورگر جدید و قدرتمند صفات وب است که بر پایه هسته ی اینترنت اکسپلورر مایکروسافت به فعالیت می پردازد. این مرورگر را می توان در زمره مرورگر های پرطرفداری همچون Avant Browser به حساب آورد. Acoo از محیطی چند زبانه ای یا Multi-Tabbed  استفاده می کند که مرور صفحات وب را بسیار آسان تر می نماید .

Acoo Browser 1.5

دانلود ۱.۴۸ مگابایت

vEmotion 5.5

اینم نرم افزار رایگان و بسیار جالبیست که در عین حال با انجام دو نوع کار مفید به کار بسیاری از علاقمندان به مکالمات رایانه ای می آید .

vEmotion 5.5

دانلود ۲.۶۴ مگابایت

دانلود + پکیج صوتی ۴.۶۸ مگابایت

AVG Internet Security 7.5.448

اینم یکی از ضد ویروس های قدیمی و مطرح رایانه ایست که با 12 سال سابقه فعالیت مثبت در سیستم عامل های مختلف همواره نامش در میان لیست برترین ضد ویروس های دنیا مطرح بوده است .  مصرف کم حافظه اصلی، سرعت بسیار خوب جستجو و اسکن سیستم، قابلیت آپدیت سریع و روزانه همه و توانایی شناسایی بعد وسیعی از ویروس ها، کرم ها، مخرب ها و خطرات و آلودگی اینترنتی و غیر اینترنتی از ویژگی های خوب این نرم افزار است .

AVG Internet Security 7.5.448

دانلود + کرک ۳۷ مگابایت