گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

برترین برندهای وب 2006 معرفی شدند

متاسفانه دیگه نمی تونم مثل الان براتون بنویسم . چون وقت مدارس هست . باید درس بخونم . ولی هر هفته دو رو روز براتون می نویسم (‌ خیلی سعی می کنم ) .


نتایج یک مطالعه‌ی جدید درباره‌ی برترین برندهای وب سال ‌٢٠٠٦ نشان می‌دهد که سایت MySpace سریع‌ترین میزان رشد را در سطح جهانی داشته است.

این گزارش نشان می‌دهد که در فاصله‌ی زمانی یک‌ساله‌ از جولای ‌٢٠٠٥ تا جولای ‌٢٠٠٦، تعداد مراجعه‌کنندگان به سایت MySpace به ‌٤٦ میلیون نفر رسیده است که رشد بی‌سابقه‌ی ‌١٨٣ درصدی را نشان می‌دهد.

در مکان دوم برندهای برتر سال، گوگل قرار دارد که در همین مدت زمانی توانست تعداد بازدیدکنندگان خود را به ‌٩٤ میلیون نفر افزایش دهد که رشد ‌٢٣ درصدی یافته است.

eBay، بزرگ‌ترین فروشگاه تجاری اینترنتی جهان، در رتبه‌ی سوم ایستاده است و با کسب رشد ‌١٣ درصدی، تعداد مشترکان خود را از ‌١١/٥١ میلیون در جولای گذشته به ‌٨/٥٧ میلیون در سال جاری افزایش داد.

وب‌سایت اشتراک عکس ImageShack با ‌٢٣٣ درصد رشد در تعداد مراجعه‌کنندگان، چهارمین برند در حال پیشرفت جهان نام گرفت و ‌وب‌سایت اشتراک ویدیویی Heavy.com نیز توانست با افزایش تعداد کاربران‌ خود به ‌٧/٧ میلیون نفر در مکان پنجم قرار بگیرد.

روز دایمی برگزاری نمایشگاه الکامپ هفته آینده اعلام می‌شود

رئیس سندیکای تولیدکنندگان فناوری اطلاعات گفت: روز دایمی برگزاری نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی) طی هفته آینده اعلام می‌شود و از این پس روز برگزاری "الکامپ" تغییر نخواهد کرد.

محمدحسین محبی افزود روز دایمی برگزاری الکامپ در سومین جلسه "کمیته الکامپ" مشخص خواهد شد تا این روز با دیگر نمایشگاه‌ها همزمان نباشد.

کمیته الکامپ زیر نظر شورای عالی فناوری اطلاعات است که مسوولیت تنظیم برنامه‌های نمایشگاه الکامپ را بر عهده دارد.

محبی گفت نمایشگاه الکامپ به دفعات برگزار شده اما هنوز از لحاظ کیفیت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، به حد مناسبی نرسیده است.

وی دلیل این امر را دخالت نهادهای تصمیم‌گیرنده متعدد در برگزاری نمایشگاه و جدی نگرفتن آن از سوی بخش خصوصی دانست.

به گفته محبی، با تشکیل کمیته الکامپ که متشکل از هشت نماینده بخش خصوصی و پنج نماینده بخش دولتی است، تمام تشکل‌های خصوصی ‪ IT‬در جریان برنامه‌های الکامپ هستند و در این کمیته دارای نماینده دارند.

Sony Ericsson Themes Creator 3.0

اینم یک نرم افزار رایگان  و بسیار مفید کمپانی اریکسون است که به کاربرانش امکان طراحی و خلق ساده ی انواع Theme ها و پوسته های مختلف را بنا به سلیقه ی خودشان و با تصاویر و رنگها و فونتهای دلخواه خودشان برای گوشی های همراه Sony Ericsson، می دهد .

Sony Ericsson Themes Creator 3.0

دانلود ۵.۳۳ مگابایت فقط مخصوص سیستم عامل ویندوز - این برنامه برای موبایل نیز می باشد .

AlfaClock 2

اینم ساعتی کامل و با امکانات و جایگزینی مناسب و قدرتمند برای ساعت موجود در تمامی سیستم عامل های ویندوز است .

AlfaClock 2

دانلود ۲.۴۰ مگابایت

کرک

SmartPic 3.0

اینم یک نرم افزار کوچک و جالبی در این زمینه است که به تازگی نسخه ی سوم از آن عرضه شده و کلکسیونی از بیش از 3500 شکلک زیبا و پرکاربرد با مزه اینترنتیست تا با این شکلک ها به محیط های ارتباطی اینترنتی خود مخصوصا ایمیل هعایتان حس و هوایی تازه ببخشید .

SmartPic 3.0

دانلود ۱.۲۸ مگابایت

کرک

Half Life 2 EPI 1 - tiner

بعد از چند مدتی می خوام براتون یه تینر بزارم . پیدا کردنش یکم سخت بود . تینر برای بازی نیمه عمر ۲ برای جدید ترین نسخه اون هست . فکر کنم که امتیازی که به بازی داده شده باشه ۸ باشه .

Half Life 2 EPI 1 - tiner

دانلود ۷۳.۶ کیلو بایت

پخش برنامه‌های مفید ماهواره‌یی مجاز می‌شود

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، طرح استفاده‌ی مدیریت‌شده از ماهواره را پاسخ‌گوی تقاضاهای پاک و سالم اوقات مردم دانست و گفت: با تصویب این طرح، گرچه بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌یی فیلتر می‌شود، با این حال با استفاده از برنامه‌های مفید آن، تا یک دهه مساله‌ی ماهواره برای مردم حل شده و استفاده‌ی غیر مجاز از آن نیز به کلی موضوعیت خود را ازدست خواهد داد.

سلام، سعید ابوطالب، نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص زمان مطرح شدن طرح استفاده‌ی مدیریت‌شده از ماهواره در صحن علنی مجلس که پیش از این پیش‌بینی شده بود در اواخر شهریور یا اوایل مهرماه در صحن علنی مجلس مطرح شود، اظهار داشت: تعیین زمان طرح استفاده‌ی مدیریت‌شده از ماهواره به تصمیم هیات‌رئیسه‌ی مجلس بستگی دارد که البته با لایحه‌ی فوریتی دولت و طرح‌های دارای فوریت در دست بررسی مجلس، امیدواریم تا اواسط مهرماه، این طرح در صحن علنی مطرح شود.
وی افزود: البته با طرح‌ها و لوایح دارای فوریتی که به مجلس ارایه می‌شود، تعیین زمان دقیق طرح فوق در صحن علنی چندان قابل پیش‌بینی نیست.
ابوطالب، در زمینه‌ی نحوه‌ی اجرای این طرح در صورت تصویب در مجلس و شورای نگهبان، گفت: در این صورت بخش عمده‌یی از اجرای این قانون، توسط نهادهایی نظیر سازمان صداو سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد بود.
وی، در خصوص وظیفه‌ی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این طرح، خاطرنشان کرد: در صورت اجرای کامل برنامه‌ها و وظایف مطابق برنامه‌ی چهارم توسعه از سوی این وزارت‌خانه، مجلس درخواست جداگانه‌یی نخواهد داشت؛ چراکه با اجرای برنامه‌ی چهارم توسعه، زیرساخت‌های گسترش فناوری اطلاعات در کشور فراهم می‌شود.
ابوطالب، در ادامه گفت: برای ایجاد جریان آزاد اطلاعات و رسانه‌یی در کشورمان، زیرساخت‌هایی از جمله شبکه‌های فیبر نوری، شبکه‌های کابلی در برخی نقاط کشور و شبکه‌های اینترنت پرسرعت (ADSL) نیاز است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، طرح استفاده‌ی مدیریت‌شده از ماهواره را از طریق سیستم داخلی در مجتمع‌های مسکونی و شهرک‌ها، شبکه‌های ADSL و شبکه‌های کابلی قابل اجرا دانست و افزود: این امر مهم نیازمند بسترسازی توسط وزارت ارتباطات است. وی، با اشاره به وظایف سازمان صدا و سیما در این رابطه، گفت: تعیین لیست شبکه‌ها و برنامه‌هایی که مراکز خصوصی می‌توانند در اختیار مشترکان بگذارند، از جمله وظایف سازمان صدا و سیما است، زیرا طبق قانون، نظارت بر هر نوع ارسال سیگنال و برنامه به سازمان صدا و سیما محول شده است.
وی افزود: در صورت تصویب طرح استفاده‌ی مدیریت‌شده از ماهواره در مجلس، دولت موظف به ارائه‌ی مجوز فعالیت به مراکز دریافت از ماهواره و پخش ( د. م . پ) ‌شده و این مراکز - خصوصی - طبق مجوز، مجاز به دریافت برنامه‌های مفید ماهواره‌یی و در اختیار گذاردن به مشترکان در یک محدوده‌ی جغرافیایی مشخص خواهند بود.
نماینده‌ی تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که این طرح با نگاه به آینده تهیه شده است، خاطرنشان کرد: در صورت تصویب این طرح که با توجه به جو عمومی مجلس شورای اسلامی، به احتمال فراوان تصویب می‌شود، مشترکان می‌توانند از برنامه‌های مناسب ماهواره‌یی استفاده نموده و با دنیای آزاد رسانه‌یی ارتباط داشته باشند.

FastCapPro Game Recorder 1.4

اینم یک نرم افزار جدید و مفیدی از وبسایت نرم افزار EjoyStudio می باشد که به شما امکان خلق فیلم های بازی یا به اصطلاح Game Movie های شخصی خود را با فیلم برداری از بازی خود بسازید !

FastCapPro Game Recorder 1.4

دانلود ۱.۵۵ مگابایت

سریال :

code: iNFECTED
serial: 886bf892224794983bf798b7d5cea6dc

Smart Install Maker v2.60

اینم یک نرم افزار کوچک، بسیار مفیدی و در عین حال آسانیست که به کاربر امکان سخات Installer یا نصب کننده ی نرم افزارها و فایلهای مختلف او را بر روی سیستم های گوناگون می دهد .نرم افزار قادر است تا Installer های حرفه ای مختلف را در سایزی بسیار کم و با قابلیت بسیار بالای فشرده کردن اطلاعات و فایلهای نصب و با ظاهر زیبای نصب کننده به کاربران عرضه دارد .

Smart Install Maker v2.60

دانلود ۱.۱۹ مگابایت

کرک

ACD Photo Manager 9.0

اینم از آخرین ورژن برنامه ACDSee .

ACD Photo Manager 9.0

دانلود ۲۳.۶ مگابایت

کرک