گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

انتشار گسترده ویروس جدید اینترنتی

آنتی ویروس پاندا گزارش داد نسخه جدیدی از تروجان میتگلایدر با نام Mitglieder.FK در کامپیوترهای سرتا سر جهان شیوع یافته است. انتشار اولیه این بدافزار توسط تکنیک های spamming و به صورت دستی صورت گرفت و در عرض چند ساعت توانست کامپیوترهای زیادی را آلوده کند.
این تروجان از طریق ایمیل های متفاوتی ارسال می شود؛ ایمیل ارسالی عنوان (subject) ندارد و متن آن شامل کلمات "info" یا "texte" است. یک فایل فشرده با یکی از عناوین زیر نیز به ایمیل ضمیمه شده است:
•Health_and_knowledge.zip
•Sms_text.zip
•Max.zip
•Business.zip
•The_new_price.zip
•Info_prices.zip
•Business_dealing.zip
این فایل های ضمیمه حاوی یک آرشیو EXE هستند که در واقع کپی تروجان مذکور است و در صورت باز شدن، سیستم را آلوده می کند. پس از آلوده کدن کامپیوتر، تروجان تلاش می کند به تعدادی سایت اینترنتی متصل شود و فایلی به نام exefld را داونلود و در دایرکتوری سیستم ویندوز کپی کند. این سایت های آلوده در کشورهایی چون روسیه، لهستان و آلمان میزبانی می شوند. علاوه بر این، تروجان Mitglieder.FK برای اطمینان از این که پس از هر بار روشن شدن کامپیوتر اجرا می شود، دو کلید رجیستری ویندوز را نیز دستکاری می کند.
لوئیس کورونس، مدیر آزمایشگاه های پاندا در این باره می گوید: با این که این تروجان از لحاظ عملکرد فنی چندان پیچیده نیست، اما توانسته تعداد زیادی کامپیوتر را آلوده کند. دلیل این امر راهیابی گسترده آن به ایمیل ها و ارسال از طریق آنهاست.
برای پیشگیری از ورود این کد آلوده شرکت پاندا به کاربران پیشنهاد می کند آنتی ویروس خود را به روز نگاه د.ارند. سرویس آنلاین و رایگان Panda ActiveScan نیز قادر است این تروجان را شناسایی و حذف کند.

ویروس جدید اینترنتی با 350 چهره متفاوت

نرم افزار آنتی ویروس پاندا طی چند روز گذشته پنج گونه مختلف از کرم اینترنتی Sober را شناسایی کرده است: نسخه های AC، AD و AE و دو نسخه جدیدتر AF و AG. به گزارش آزمایشگاه های پاندا خالقان این کرم ها علاوه بر استفاده از شیوه های مرسوم برای انتشار آنها، حدود 350 شکل مختلف از فایل های فشرده را – که در واقع حاوی نسخه ای از کرم است –ساخته اند و به صورت هرزنامه ارسال می کنند. با این که دامنه گسترش این بدافزار چندان زیاد نبوده، اما تنوع فایل های آلوده به آن و احتمال ابتلا به یکی از آن ها خود مایه نگرانی است.
به گفته لوئیس کورونس، مدیر آزمایشگاه های پاندا "نسخه های جدید کرم Sober چندان خطرناک نیستند. مسئله نگران کننده این است که در فرمت های گوناگونی شیوع پیدا می کنند. با این که همه آنها در واقع یکی هستند، آنتی ویروس های معمول برای هر فرمت (فایل فشرده) نیاز به واکسن متفاوت دارند. این مسئله کار شرکت های امنیتی را دشوار می کند؛ چرا که باید برای شناسایی تمام نسخه ها و ایجاد فایل آپدیت برای حذف آنها زمان زیادی صرف کنند."
هدف به وجود آورندگان این کرم ها هنوز مشخص نیست. کورونس می گوید:" با این که نسخه های جدید کرم تا کنون در صدها فایل گوناگون شناسایی شده، اما به نظر می رسد دامنه شیوع آنها چندان گسترده نباشد. با این حال کاربران باید مراقب ایمیل های دریافتی از فرستنده های ناشناس باشند."
تکنولوژی پیشگیرانه TruPrevent شرکت پاندا که قادر است فایل های مشکوک را قبل از شناسایی با در نظر گرفتن الگوی رفتاری آنها متوقف کند، در این مورد نیز موفق به پیشگیری از نفوذ نسخه های جدید Sober به کامپپیوتر کاربران دارای این محصول شده است.
نسخه های جدید کرم Sober بسیار شبیه نمونه های قبلی هستند. هنگامی که کاربر فایل آلوده را اجرا می کند، این کرم اینترنتی یک نسخه از خود را به تمام آدرس های ایمیل موجود در کامپیوتر آلوده ارسال می کند. مهم ترین مشخصه ایمیل های ارسالی این است که زبان پیغام موجود در ایمیل را با توجه به پسوند آدرس آن تغییر می دهد. مثلا برای آدرس هایی که به پسوند de، li و ch ختم می شوند، پیغام به زبان آلمانی ارسال می شود.

Boot Skin 1.03

این نرم افزار که الان میذارم نرم افزاری است که با حجم کمی که داره میتونه واقعا تو ظاهر کامپیوترتون تاثیر بگذاره و کاره اصلی اش اینه که میتونید صفحه همون اول وارد شدن به ویندوز را به صفحه های خوشگلی که خود نرم افزار داره و شما انتخاب میکنید تغییر بده . این نرم افزار هم محصولی از شرکت StorDock هست که فقط روی ویندوز های اکس پی و ۲۰۰۰ می باشد

Boot Skin 1.03

دانلود ۹۴۳ کیلو بایت

Netscape Browser v8.0.3.3

برنامه NetScape Browser که خیلی وقت پیش ها یکی از رقیب های سر سخت internet Explorer بود .

Netscape Browser v8.0.3.3

دانلود ۱۳.۶ مگابایت

Picture Ace 2.5.9

برنامه ای برای دانلود ویدئو٬ عکس های صفحات وب و یا صفحات وب به طور کامل. توانایی ذخیره فایل ها در چند پوشه ی مختلف و ذخیره عکس های با کیفیت بالا و اندازه ی دلخواه

PICTURE ACE

دانلود ۱.۸۲ مگابایت

سریال:
2388-F1A6-58B6-0C3E-E601-D2E3-C954-448D-BB37-A453
4F63-5D15-63EE-E75A-2911-49EC-DA59-A290-9AF1-1841
C076-0531-278E-B8BC-0154-A59F-77C5-60D8-83DB-ADB4

آبدیت گالری

این لینک برای گالری این وبلاگ هست البته این از قبلی هست که می خوام آبدیت کنم

گالری

لینک ورود به گالری

یا

لینک ورود به گالری ۲

MSN Messenger 8.0.029 Beta

تاین هم از آخرین ورژن MSN Messenger  البته بتا

MSN Messenger 8.0.029 Beta

دانلود ۱۶.۷ مگابایت

Style XP 3.14

این هم یه برنامه عالی برای  تغییر ظاهر ویندوز٬ استارت آپ٬ ایکون ها٬ صفحه ی بوت و... البته میزان استفاده ی این نرم افزار از حافظه بالا می باشد و ممکن است از سرعت بالا آمدن ویندوز کاسته شود.

Style XP 3.14

دانلود برای خانم ها ۲۲.۶ مگابایت

دانلود برای آقایان ۱۸.۷ مگابایت

کرک

Y!TunnelPro V2.0 Build 374

این برنامه رو دیگه می شناسید این یاهو تونل هست که هم امنیت سیستم شما رو در چت بالا می بره هم با سرعت بیشتری به سرورهای  voice یاهو وصل بشید .

Y!TunnelPro V2.0 Build 374

دانلود ۱.۷۶ مگابایت

سریال: a2des-7sj8ak-ba97b7-j66f9s-6rfc5n

مایکروسافت به تولید نرم‌افزار ویژه ابررایانه‌ها روی می‌آورد

شرکت مایکروسافت برای نخستین بار به تولید یک سیستم‌عامل ویژه استفاده در ابر رایانه‌های اقدام می‌کند و با این اقدام سایر شرکتهای فعال در این زمینه، به ویژه تولیدکنندگان نرم‌افزارهای دارای کد باز(اوپن سورس) را به رقابت می‌طلبد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایرنا، "کریگ ماندی" یکی از مدیران بلندپایه مایکروسافت اعلام کرد با افزایش کاربردهای ابررایانه‌ها، این شرکت خواهان ورود به بازار تولید نرم‌افزارهای ویژه این تجهیزات است.

ابررایانه‌ها امروزه برای پردازش، ذخیره و به اشتراک‌گذاری اطلاعات در زمینه‌های مختلف از جمله تحقیقات نظامی، بررسی نقشه ژنتیکی موجودات زنده و الگوهای ساختار پروتیین‌ها، مطالعات جوی و شبیه‌سازی‌های تحقیقاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

"ماندی" افزود: در حالی که در گذشته نه چندان دور هر ابررایانه بهایی در حدود یک میلیون دلار داشت ، هم‌اکنون حتی با ‪ ۴‬یا ‪ ۵‬هزار دلار نیز می‌توان یک ابررایانه کوچک خریداری کرد که این امر کاربردهای ابررایانه را به شدت گسترش داده است.

شرکت مایکروسافت سیستم‌عامل جدید ویژه ابررایانه‌ها را "ویندوز سرور ‪ ۲۰۰۳‬کامپیوت کلاستر ادیشن" (‪Compute Cluster Edition‬ ‪Server 2003‬ ‪ (Windows‬نام نهاده و تاریخ ورود آن به بازار را اوایل سال ‪ ۲۰۰۶‬اعلام کرده است.

در حال حاضر بیشتر ابررایانه‌های کوچک و یا متوسط، از نگارشهای اصلاح شده سیستم‌عامل "یونیکس" و یا سیستم‌عامل دارای کد باز "لینوکس" استفاده می‌کنند.