گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

Terragen 0.9.43

الان ما قصد معرفی برنامه ای رو داریم که می‌تواند در عرض کم‌تر از 30 دقیقه و بدون نیاز به داشتن دانش زیادی از کارهای سه‌بعدی‌سازی برای شما منظره‌های حرفه‌ای و بسیار طبیعی بیافریند. با برنامه Terragen می‌توانید تنظیمات نور، آسمان، دریا و کوه‌های منظره‌تان را تنظیم کنید. حتی می‌توانید مکان دوربین را مشخص کرده و از زاویه‌ای که دوست دارید منظره‌تان را رندر بگیرید. حتی می‌توانید نمایی سه‌بعدی از منظره‌تان را ببینید.

Terragen 0.9.43

دانلود ۱.۶۰ مگابایت

کرک

Advanced WindowsCare v2.5 Professional Edition

اگر تمیز بودن و سریع بودن سیستم برای شما مهم است می‌توانید از برنامه Advanced WindowsCare استفاده کنید. Advanced WindowsCare v2 Professional یک خدمت همیشه روشن، خودکار و همه‌کاره را به همراه ابزارهای ضدجاسوس، حفاظت از حریم شخصی، تنظیم عالی عملکرد و تمیزکننده سیستم، برای مراقبت از رایانه به شما ارائه می‌کند. با ویژگی "نصبش کن و فراموشش کن" (Install It and Forget It)، بطور خودکار و بی‌صدا در پس‌زمینه رایانه‌تان کار می‌کند، پیوسته رایانه‌تان را ایمن، بدون خطا و با حداکثر سرعت اجرایی نگه می‌دارد.

Advanced WindowsCare v2.5 Professional Edition

دانلود ۵.۳۳ مگابایت

کرک

SpeedCommander v12.01 Build 5170

اینم نرم افزاری که علاوه بر دارا بودن امکانات مرورگر ویندوز، امکاناتی فوق‌العاده برای مدیریت فایل‌هایتان در اختیار می‌گذارد. این برنامه از فناوری به ثبت‌رسیده‌ی دو پنجره‌ای استفاده می‌کند و ویژگی‌هایی منحصربفرد در مدیریت فایل‌ها دارد. چینش، حدف، کپی یا انتقال فایل‌ها با استفاده از صفحه‌کلید یا ماوس امکان‌پذیر است. SpeedCommander فایل‌ها و پوشه‌ها را در نمای دوتکه‌ای نمایش می‌دهد. این بدان معناست که مبدأ و مقصد انجام عملیات بر روی فایل همیشه قابل دیدن هستند. این کار نسبت به مرورگر ویندوز درصد بهره‌وری بیش‌تری را ارائه می‌دهد. این برنامه همیشه سرعت مرور در میان پوشه‌ها، آرشیوها و سرورهای FTP را بهبود می‌بخشد.

SpeedCommander v12.01 Build 5170

دانلود ۶.۶۹ مگابایت

سریال : ciks2aSnGBd58dJK2f4fVV3r

Beyond Compare v2.52 Build 252

اینم برنامه ای برای مدیریت کدهای منبع (source code) و همگام نگاه‌داشتن پوشه‌ها استفاده می‌شود. Beyond Compare می‌تواند یک عکس فوری از ساختار فهرست‌ها ایجاد کند، و آن را با یک عکس دیگر مقایسه کند.
این برنامه به شما کمک می‌کند تا با بیش‌ترین جزئیات به دنبال تفاوت‌ها بگردید و با دقت تمام آن‌ها را تطبیق دهید.

Beyond Compare v2.52 Build 252

دانلود ۲.۵۱ مگابایت

کرک

WYSIWYG Web Builder v4.35

اینم نرم افزاری می باشد که به وسیله آن قادر خواهید بود تا به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی وب سایتی مطابق با سلیقه خود و موضوع کاری خود طراحی کنید. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از قالب های آماده موجود در کتابخانه نرم افزار که هریک برای موضوعات مختلف کاری سازگاری دارند استفاده کرده وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنند.

WYSIWYG Web Builder v4.35

دانلود ۲.۰۹ مگابایت

Registry Repair Wizard 2007 v4.53

اینم نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران در تمامی سطوح قادرند به راحتی به حل مشکلات رجیستری سیستم عامل ویندوز خود بپردازند. این نرم افزار با استفاده از شیوه ابزار جادویی ( Wizard ) به کاربران این اختیار را داده تا نیازهای خود را در چنیدن مرحله به صورت کلیک کردن بر مراحل wizard رفع کنند.

Registry Repair Wizard 2007 v4.53

دانلود ۲.۹۱ مگابایت

Photo-Brush

اینم از یک ویرایشگر و بهبوددهنده برای انواع تصاویر است. ابزارهایی که در برنامه‌های گران‌قیمت حرفه‌ای استفاده می‌شوند، و همین‌طور ابزارهایی که در هیچ‌جای دیگر آن‌ها را نمی‌یابید، در این برنامه وجود دارد. با Photo-Brush می‌توانید به آسانی تمام مشکلات ناخواسته در عکسبرداری دیجیتالی را برطرف کنید.

Photo-Brush

دانلود ۱۰.۳ مگابایت

Patch

WinAVI Video Converter 9.0

اینم نرم افزار مبدلی می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا انواع مختلف فایل های تصویری را به یک فرمت دلخواه و مورد نظر تبدیل نمایند. در این نرم افزار کاربران از ویژگی های متعددی برخوردار می باشند و با این ویژگی های می توانند تبدیل فرمت یک فایل تصویری را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.

WinAVI Video Converter 9.0

دانلود 

آشنایی با خطای سخت افزاری سیستم

یکی از اصلی ترین عملیات کامپیوتر در هنگام روشن شدن عملیات POST یا Power On Self Test میباشد. که تمامی نرم افزارها و قطعات سخت افزاری لازم برای بوت سیستم را تست کرده و آماده به کار میکند و در واقع کامپیوتر شما بعد از فشردن کلید Pwoer توسط شما، در ابتدا تمامی فرمانها را از بایوس کامپیوتر دریافت می کند. از اینرو بایوس وظیفه دارد که مشکلات سخت افزاری را به شما گوشزد کند.
همه بایوس ها در هنگام درست بوت شدن سیستم یک بوق کوتاه در شروع کارد میزنند که این بوق به معنی درست و کامل کار کردن تمامی نرمافزارها و سخت افزارهای اصلی سیستم است، اما گاهی نیز اتفاق می افتد که یک یا چندی از برنامه ها یا قطعات معیوب شده یا به عللی از انجام وظیفه باز می مانند، اینجاست که بایوس با تنها راه ارتباطی مستقیم با کاربر ( بوق ) شما را آگاه می سازد.
کدهای بوقی بایوس AWARD :
بایوس آوارد عمدتا به پیامهای خطا برای آگاه کردن کاربران از وجود مسئله اتکا دارد، اما چند کد بوقی مشهور وجود دارد که این تراشه بایوس تولید میکند:
تعداد بوقها در عملیات Post مفهوم بوق نا محدود (تکرار شوند) خطای حافظه سیستم یک بوق بلند پس از دو بوق کوتاه خطای کارت گرافیک یک بوق باند پس از سه بوق کوتاه خطای گرافیک یا حفظه گرافیک بوقهای با ارتفاع بالای نا محدود (تکرار شونده) خطای داغ شدن پردازنده بوقهای با ارتفاع بالا ،با ارتفاع پایین ( تکرار شونده)
خطای پرازنده کدهای بوقی بایوس AMIBIOS :
بایوس AMIBIOS محصول شرکت American Megatrends یکی از بایوسهای متداول است و آخرین نگارش تعدادی کد بوقی دارد که اشکالات زمان بوت شدن را به کاربران می گوید: تعدا بو قها در زمان راه اندازی (پیش از POST) مفهوم بوقها 1 دیسکت را در دیسکران A: قرار دهید 2 فایل AMIBOOT.ROM بر روی دیسکت بوت شدنی نیست 3 خطای حافظه سیستمی 4 عملیات روز آمد سازی بایوس موفقیت آمیز بوده است 5 خطای خواندن دیسک 6 خرابی فرمان صفحه کلید 7 حافظه فلش بایوس تشخیص داده نشده است 8 خرابی کنترل کننده دیسکت ران 9 خطای مجموع بررسی (checksum) بایوس 10 خطای پاک کردن حافظه فلش 11 خطای برنامه سازی حافظه فلش 12 اندازه فایل AMIBOOT.ROM درست نیست ( یا حضور ویروس) 13 نا همسانی تصویر BIOS ( فایل ROM دقیقا همان نسخه درون بایوس نیست) تعداد بوقها در زمان POST 1 خطای Timer احیای حافظه سیستم 2 خطای پریتی حافظه سیستم 3 خطای آزمایش خواندن / نوشتن حافظه سیستم 4 زمان دار تخته مدار مادر کار نمیکند 5 خطای پردازنده 6 کامپیوتر نمی تواند به حافظه حالت حفاظت شده برود 7 خطای استثنای عمومی (مربوط به پردازنده) 8 خطای حافظه نمایش ( مربوط به کارت ویدئویی) 9 خطای مجموع بررسی AMIBIOS ROM 10 خطای خواندن / نوشتن رجیستر CMOS 11 اشکال آزمایش حافظه نهانگاهی (cache) نکته : اگر موقع عملیات POST یک ، دو یا سه بوق بشنوید، تعویض کارتهای RAM را در نظر بگیرید یا دست کم آنها را بررسی کنید تا اطمینان یابید که درست نصب شده اند. اگر در عملیات POST هشت بوق بشنوید اطمینان یابید که کارت ویدئویی درست نصب شده است، ممکن است لازم باشد که آن را عوض کنید. اگر موقع عملیات POST تعداد بوقها با آنچه گفته شد متفاوت بود ( چهار تا هفت یا 9 تا یازده بوق)، ممکن است یک مسئله جدی در تخته مدار مادر یا قطعات دیگر وجود داشته باشد، کامپیوتر را به یک تعمیرگاه تخصصی ببرید.

ساده ترین روش ساخت کتاب الکترونیکی

در اینجا می خواهیم ساده ترین روش تهیه و ساخت یک کتاب الکترونیکی ( PDF ) بدون هیچ برنامه اضافی در سیستم را بررسی کنیم ، امیدوارم این روش ساده قدمی برای به وجود آمدن کتابهای الکترونیکی بیشتر و بهتر و مفیدتر باشد .
اولین قدم، بوجود آوردن فایلی از متن کتاب در برنامه های ویرایش متن نظیر Word Pad یا Microsoft Word است. توجه شود Word Pad و Word برنامه هایی هستند که در تمام سیستم ها موجود است .
قدم دوم، تبدیل فایل متن با فرمت doc یا هر فرمت دیگری به فرمت PDF که فرمت معمول کتاب های الکترونیکی است ، برای این کار از سایت شرکت Adobe مبتکر برنامه Acrobat و کتابهای الکترونیکی استفاده می کنیم ، در مرورگر صفحه http://createpdf.adobe.com باز می کنیم ، برای استفاده از خدمات رایگان این سایت گزینه ی try it for free را انتخاب و در صفحه بعد کشور را انتخاب می کنیم ، صفحه بعدی فرم ثبت نام سایت است که در آن e-mail وارد شده به عنوان usar name در نظر گرفته خواهد شد . بعد از پر کردن فورم ثبت نام به صفحه بعدی انتقال یافته و در آن Convert a file را انتخاب می کنیم . در انتهای این صفحه گزینه ی ...I accept را انتخاب می کنیم ، در صفحه بعد دوباره Convert a file را انتخاب می کنیم ، اینبار پنجره جدیدی باز می شود ، از گزینه Browse فایل مورد نظر برای تبدیل را انتخاب می کنیم و Continue را انتخاب می کنیم ، در صفحه بعد از انتخاب Optimization Setting گزینه ی eBook را انتخاب می کنیم و از انتخاب Delivery Method گزینه ی Wait for PDF conversion browser را انتخاب می کنیم ، سپس دکمه Create PDF . حالا بعد از چند ثانیه PDF شما حاضر است ، برای مشاهده !View PDFرا انتخاب کنید .