گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

BitRecorder v1.5

اینم نرم افزاری می باشد که به گفته وب سایت سازنده آن ، این نرم افزار انقلابی در زمینه ذخیره سازی صوت و تصویر ایجاد نموده است. این نرم افزار قابلیت ذخیره سازی فایل های تصویری ، صوتی و Stream از وب سایت های مختلفی همانند Myspace, YouTube, Imeem, Pandora, last.fm, emi.fi و ... را دارا می باشد. 

BitRecorder v1.5 

دانلود

CA Anti-Spyware 2008

اینم نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن قادر خواهند بود تا از سیستم های خود در مقابل نرم افزارهای جاسوسی محافظت نمایند. این نرم افزار با کمک ابزارهای مختلف حفاظتی و نظارتی قادر به کاربران این امکان را می دهند تا با قدرت کامل بر سیستم خود در زمینه های امنیتی و ضد جاسوسی کنترل و نظارت داشته باشند. 

CA Anti-Spyware 2008  

دانلود

AZ AVI MPEG MOV RM WMV iPod MP4 Converter v7.29

اینم نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا تبدیل فرمت فایل های تصویری را انجام دهند. این نرم افزار یکی از سریعترین نرم افزارها در انجام امور یاد شده می باشد. همچنین به کمک این نرم افزار دیگر نگران کاهش کیفیت تصاویر بر اثر تبدیل فرمت نخواهید بود. 

AZ AVI MPEG MOV RM WMV iPod MP4 Converter v7.29 

دانلود

اصلاح باگ های Chrome گوگل

گوگل با ارائه چند وصله اصلاحی، آسیب پذیری های شناسایی شده در مرورگر نوظهور خود به نام کروم (Chrome) را ترمیم کرد. یکی از این آسیب پذیری ها مربوط به سرریز بافر در اجرای فایل های طولانی به هنگام Save As کردن آنها رخ می دهد و این امر زمانی پیش می آید که کاربر بخواهد یک صفحه وبی را که دارای عنوان طولانی است ذخیره نماید. یادآور می شود مرور گوگل به طور خودکار به روز می شود. گوگل از این امر به عنوان گزینه ای برای فراهم آوردن امنیت بیشتر نام می برد. با این حال آپدیت ارائه شده، باگ carpet bomb را ترمیم نمی کند.

Super Video Converter v5.4

اینم نرم افزاری می باشد که به وسیله آن شما قادر خواهید بود تا اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نمایید. این نرم افزار فرمت های مختلف تصویری از جمله AVI MPEG WMV/ASF VCD DVD و ... را پشتیبانی می کند. 

Super Video Converter v5.4 

دانلود

TreeSize Professional v5.1.1.418

اینم نرم افزاری حرفه ای می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا به بررسی فضای اشغال شده هارد دیسک خود توسط فایل های مختلف موجود بر روی آن ها بپردازند. 

TreeSize Professional v5.1.1.418 

دانلود

WebCopier Pro v4.6

اینم  افزاری قدرتمند با ویژگی های متنوع می باشد که به کمک آن و ویژگی های موجود در نرم افزار ، کاربران قادر خواهند بود تا یک وب سایت را به صورت کامل ذخیره سازی نموده و سپس در حالت Offline همانند زمان اتصال به اینترنت از صفحات آن وب سایت بازدید نمایند.  

WebCopier Pro v4.6 

دانلود

ZoneAlarm Internet Security Suite 8.0.015.000

اینم از آخرین نسخه این برنامه که ورژن ۸ اون می شه و پیشنهاد هم می کنم که دانلودش کنید. 

ZoneAlarm Internet Security Suite 8.0.015.000 

دانلود ۴۹.۹ مگابایت

ادامه مطلب ...

باگ های Microsoft Office Filters

شناسایی چندین باگ امنیتی دیگر در مجموعه ای از محصولات مایکروسافت، امنیت تولیدات این شرکت معظم را بیش از پیش زیر سوال برده است.  گزارش های اخیر حاکی از آن است که چندین باگ امنیتی خطرناک در نرم افزارهای آفیس شناسایی شده که هکرها از آنها برای رخنه به سیستم های آسیب پذیر استفاده می کنند. جزئیات این آسیب پذیری ها به این شرح است: 1. بروز یک خطا در EPS filter به هنگام اجرای بخشی از تصاویر EPS باعث اختلال در عملکرد حافظه می شود. یک سند آفیس که حاوی قسمت خاصی از فایل EPS جعلی باشد، عامل این اختلال است. 2. بروز یک خطا در PICT filter به هنگام اجرای بخشی از تصاویر PICT باعث اختلال در عملکرد حافظه می شود. این امر از یک تصویر PICT جعلی نشات می گیرد. 3. بروز یک خطا در PICT filter به هنگام تجزیه فیلد bits_per_pixel در تصاویر PICT بالقوه عاملی است برای اختلال حافظه انبوه به وسیله یک تصویر PICT جعلی. 4. یک خطا در BMPIMP32.FLT filter module به هنگام اجرای تصاویر BMP می تواند عملکرد حافظه را - با استفاده از یک تصویر BMP جعلی که دارای تصاویر بسیار متعددی در header خود است - مخدوش سازد. 5. یک خطای حدی در WPG  filter module WPGIMP32.FLTبه هنگام اجرای بخش هایی از تصاویرWPG   باعث سرریز بافر از نوع پشته شده که دلیل آن نیز یک تصویر جعلی WPG یا سند WordPerfect قلمداد می شود. گفتنی است این باگ های امنیتی در 9 محصول مایکروسافت گزارش شده است. شایان ذکر است خطای سرریز بافر در Microsoft Windows Color Management System (که 11 نسخه مختلف ویندوز را آلوده کرده) و نیز حفره تازه کشف شده Microsoft Access Snapshot Viewer ActiveX Control (که در 10 مورد از تولیدات کمپانی مایکروسافت مشاهده شد) چندی پیش جزو اخبار امنیتی بوده است.

KLS Backup 2008 Professional v4.0.0.0

اینم نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود از هر قسمت دلخواه در سیستم عامل ویندوز یک فایل پشتیبان تهیه نمایید.

KLS Backup 2008 Professional v4.0.0.0

دانلود