گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

Systweak AntiSpyware 2008 v1.1.776.48

اینم نرم افزاری می باشد که به کمک آن می توان به طور کامل از سیستم ها نگهداری نمود و مانع نفوذ برنامه های مخرب و جاسوسی به سیستم شد. این نرم افزار با نظارت کامل و مداوم بر فایل ها ، پروسه های اجرا شده در حافظه ، برنامه های دانلود شده در اینترنت و قسمت های مختلف دیگر سیستم عامل باعث می شود تا در صورت مشاهده اولین فایل آلوده آن را پاک کند و از اجرای آن توسط شما جلوگیری نماید.  

 

دانلود

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:12

خواهش میکنم اینقدر اینم اینم نکن

مرتضی سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 14:46 http://www.toyota.33ir.com

سلام دوست عزیز.وبلاگت خیلی توپه.اگر با تبادل لینک موافقی منو با نام NEW TOYOTA GROUP لینک کن وخبر بده تا لینکت کنم

کشت و گذار شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 16:56 http://www.gashtvagozar.com

ایران عزیز ما به خاطر داشتن تاریخ و تمدن چندین هزارساله، دارای فرهنگ غنی و پویایی است که این فرهنگ به خاطر داشتن ارزشها و اعتقادات و باورهای مردمی، حفظ و ترویج و گسترش یافته است. آداب و رسوم، نوع پوشش، غذاهای محلی، رفتارهای اجتماعی، موسیقی ، معماری و هنرهای سنتی همه برگرفته از فرهنگ غنی ایرانی است. سایت گشت و گذار در نظر دارد شما را از فرهنگ عامه این مرز و بوم آشنا سازد .
www.gashtvagozar.com

فرهاد یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 17:48

دوست عزیز اگه میشه یه سری اهنگ ارامش بخش بزار ممنون از وبلاگ خوبت

مهدی پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:43 http://www.mahdi271.mihanblog.com

سلام وبلاگ جالبی داری اگر مایل به تبادل لینک هستی من را با نام ::..دانلودستان..::
لینک کن بعد با نظر به من خبر بده تا من هم تورو لینک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد