گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

game

خوب بعد از یه عمری می خوام براتون بازی بذارم .

این هم یک بازی قشنگ که من رو موتاد خودش کرد . مواظب باشید که موتاد نشید !!

game

لینک ورود به بازی ۵۰۵ کیلو بایت

ادغام AMD و ATI و نگرانی روز افزون اینتل

یکی از بحث های اصلی شرکت اینتل در نمایشگاه COMPUTEX 2006 ، ادغام قریب الوقوع دو شرکت بزرگ AMD و ATI که بزرگترین شرکت‌‏های تولید کننده کارت گرافیک هستند ، خواهد بود.

طی چند روز اخیر شرکت اینتل در خصوص امکان ادغام این دو شرکت بزرگ و تاثیرات آن بر روی آینده کاری شرکت خود جلساتی برگزار کرده است.
اگر این ادغام رخ دهد، در پیشبرد اهداف شرکت ATI برای غلبه بر رقیب دیرینه خود شرکت NVIDIA بسیار موثر خواهد بود.
گزارشات حاکی است ، مقامات دو شرکت معتقدند ؛ این ادغام ظرفیت و کیفیت تولیدات CPU ، CHIPSET ، CPU های جدید را در این دو شرکت افزایش خواهد داد.
گفتنی است ، بسیاری معتقدند ؛ ادغام تجهیزات و منابع ، این امکان را برای دو شرکت فراهم می‌‏کند تا شرکت‌‏های رقیب خود همچون اینتل و ENVEDIO را از نظر فروش و کیفیت محصول تحت‌‏الشعاع قرار دهند.

Express Dial Telephone Dialer 1.14

این هم یک نرم افزار قدرتمند که قادر به شماره گیری برای شما از طریق PC به شماره های مختلف برای برقرای ارتباطی با کیفیت می باشد که لازمه ی این امر تنها یک Headset است .

ضبط نامحدود شماره های مورد علاقه شما در دفترچه تلفن و شماره گیری سریع آنها .

 

Express Dial Telephone Dialer 1.14

 

دانلود ۱۶۷ کیلو بایت

 

سریال

DocumentsRescue Professional 4.0

حذف اشتباهی فایلها یکی از مشکلاتیست که برای بسیاری افراد پیش آمده و خواهد آمد و هزینه های مادی و زمانی زیادی را به دنبال خواهد داشت .

وب سایت نرم افزاری Object Rescue با تولید نرم افزار های بازیابی اطلاعات گوناگون و بسیار متنوعی در زمینه بازیابی انواع مختلف فایلها و فولد ها محصولی قدرتمند و مفید تحت عنوان Office DocumentsRescue Professionall داراست که مخصوص بازیابی اسناد پاک شده ی شما از حافظه های مختلف می باشد .

DocumentsRescue Professional 4.0

دانلود ۱.۶۹ مگابایت

کرک

Dialup Password Recovery 1.2

حتما برای شما نیز پیش آمده است که قصد بازیابی پسوردهای ذخیره شده در ویندوز مخصوصا پسورد های ذخیره شده ی Dialup را داشته باشید .

Dialup Password Recovery نام نر افزار کوچک و مفیدیست که قادر به بازیابی پسورد های ذخیره شده در تمامی نسخه های ویندوز حتی 2000 و Xp نیز می باشد . و در صورت فراموشی یا نیاز به بازیابی پسوردهای ذخیره شده تنها 1 کلیک ساده در محیط این نرم افزار کافیست .

Dialup Password Recovery 1.2

دانلود ۴۲۰ کیلو بایت

کرک

نصب ویندوز ویستا بر روی تمام رایانه‌ها امکان‌پذیر است

شرکت مایکروسافت اعلام کرد، ویندوز سیستم عامل جدید این شرکت قادر به اجرا بر روی سخت‌افزار هر نوع یارانه‌ای خواهد بود.

ویندوز ویستا که جدیدترین سیستم عامل ارایه شده ازسوی مایکروسافت طی پنج سال اخیر است، در سال 2007 وارد بازار خواهد شد.

مایکروسافت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، هر سیستم رایانه‌ای که از یک پردازنده 800 مگا‌هرتزی،‌ حافظه 512 مگابایتی و کارت حافظه Directx9 برخوردار باشد، می‌توان این ویندوز را روی آن نصب کرده اما برای بیشترین بهره از ویندوز ویستا حداقل باید یک پردازنده 64 قطعه‌ای یک گیگاهرتزی وجود داشته است.
همچنین وجود حداقل یک گیگابایت حافظه و 40 گیگا‌بایت هارددرایو با 15 گیگابایت حافظه خالی در سیستم ضروری است.

USB DeviceLock 5.7

یکی از راه های شایع انتقال ویروس و فایلهای جاسوسی به سیستمم مخصوصا در محیط های عمومی  , انتقال مستقیم و از طریق یک حافظه ی جانبیست ! بدین معنی که شخص مخرب با گذاردن حافظه چه دیسکت و یا CD/DVD و سایر حافظه ها,  ویروس و تروجان و ... را به طور مستقیم وارد رایانه ی شخص قربانی می کند .

DeviceLock نرم افزاری مفید از سری محصولات شرکت SmartLine است که به مدیران سیستم ها در محیط های گوناگون این اجازه را می دهد تا تمامی راههای ورود هر نوع فایل و اطلاعات را به سیستم شما و بدون اجازه ی شما به صورت نرم افزاری مسدود و محافظت کند .

USB DeviceLock 5.7

دانلود ۷.۲۶ مگابایت

کرک

PPT2DVD

نرم افزار PowerPoint کپمپانی Microsoft مطرح ترین ابزار در زمینه ی ساخت Presentation ها و اسلاید های آموزشی و تحقیقاتیست . ولی مشکل رایج در ارتباط با این نرم افزار و فرمت خروجی آن یعنی PPT آن است که این فرمت تنها در کامپیوتر و تحت سیستم عامل قابل پخش است . بنابراین شما در مکانی که به رایانه مجهز نباشد قادر به پخش و نمایش اثر ارزشمند خود نخواهید بود .

شرکت Wondershare ابزار قدرتمند و بسیار مفیدی در این رابطه داراست که این مشکل بزرگ را به طور کامل حل می کند .

این ابزار که PPT2DVD نام دارد و نام جدید نرم افزار Powerpoint2DVD این شرکت است , به آسانی امکان تبدیل این فرمت را به فرمت های ویدیویی VCD و DVD با قابلیت رایت بر روی CD/DVD و نمایش آنها در تمامی پلیر های خانگی و اداری می دهد .

 

PPT2DVD

 

دانلود ۷.۳۷ مگابایت

 

کرک

StarForce

این هم یک برنامه جالب که در بازی هایی که دارای قفل های StarForce استفاده می شود .

StarForce

دانلود ۲۲۴ کیلو بایت

مایکروسافت مانع بارگذاری غیرمجاز ویستا شد

شرکت مایکروسافت که از یک هفته پیش امکان بارگذاری نسخه بتای دوم ویستا را برای عموم فراهم آورده می گوید از فعالیت سایتی به آدرس VistaTorrent.com که همین خدمات را به کاربران ارائه می کرد، جلوگیری به عمل آورده است.

گردانندگان این سایت می گویند تلاش داشتند دسترسی عموم مردم به ویستا را از این طریق تسهیل کنند، چون به علت هجوم کاربران به سایت مایکروسافت بارگذاری این سیستم عامل به دشواری صورت می گرفت.
اما در مقابل مایکروسافت این کار را غیرقانونی تشخیص داده و با حکم قانونی از آن جلوگیری کرد. گفتنی است که دو نفر از مشتاقان ویندوز سایت VistaTorrent.com را راه اندازی کرده بودند.