گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

نرم افزار سمانتیک مکانی برای پنهان شدن نرم افزارهای هکرها

شرکت سیمانتیک نسخه بروزی برای نرم افزار مشهور ضدویروس Norton System Works منتشر کرد تا مشکل امنیتی آن را که باعث پنهان شدن نرم افزارهای هکری در آن می شد را از بین ببرد. 
در این برنامه ضدویروس ، ویژگی به نام Norton protected Recycle Bin وجود دارد که یک دایرکتوری پنهان روی سیستم های ویندوز بوجود می آورد.
این ویژگی به کاربران کمک می کند فایل های حذف شده یا اصلاح شده را دوباره برگردانند اما پوشه مخفی شده شاید در طول اسکن کردن ویروس ها به طوردستی یا برنامه ریزی شده شناسایی نشوند.
این کار باعث می شود هکرها مکانی برای پنهان کردن فایل های بداندیش روی کامپیوتر پیدا کنند. شرکت سمانتیک تاکنون گزارشی مبنی بر پنهان شدن که مخرب در این پوشه دریافت نکرده است. انتشار نرم افزار به روز نیز برای از بین بردن امکان این نوع فعالیت بوده است.
زمانیکه ویژگی بازگرداندن فایل های حذف شده برای اولین بار معرفی شد. با پنهان شدن دایرکتوری هکرها مطمئن شدند که کاربر به طور تصادفی فایل های داخل آن را حذف نمی کند.
در نسخه بروزی که برای Norton منتشر شده است دایرکتوری Nprotect که قبلا به صورت پنهان وجود داشت در وسط ویندوز به نمایش درمی آید که به این دایرکتوری اجازه اسکن شدن با نرم افزارهای ضدویروس را می دهد.
کاربران می توانند از طریق سرویس Symantec live Update نسخه جدید را دانلود کنند. برای نصب این نرم افزار سیستم دوباره راه اندازی می شود.
نظرات 1 + ارسال نظر
مها شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 14:30 http://moha.blogsky.com

سلام امیدوارم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد