گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

کاهش درآمد شرکت یاهو

کاهش درآمد شرکت یاهو، بزرگترین شرکت اینترنتی جهان به علت افزایش هزینه های عملیاتی، باعث کاهش 13 درصدی ارزش سهام این شرکت شد.

برخی تحلیلگران می گویند با وجود آنکه سود پیش بینی شده ی یاهو در سال 2005 معادل 16 سنت امریکا به ازای هرسهم بود، این شرکت نتوانست به میزان سودی که کارشناسان بازار بورس وال استریت پیش بینی کرده بودند، برسد. این در حالی بود که میزان سود عملیاتی بزرگترین شرکت اینترنتی جهان در سال 2004معادل 13 سنت به ازای هر سهم بود.
یکی از این تحلیلگران می گوید: در سه ماهه ی اخیر، به علت کاهش میزان سوددهی یاهو، درآمد این شرکت کمتر از میزان پیش بینی اکثر کارشناسان بود.
علاوه بر این،‌این شرکت میانگین دامنه ی درآمد سه ماهه ی نخست خود را کمتر از میانگین پیش بینی شده ی کارشناسان بازار بورس وال استریت تعیین کرده است.
در پی افت شاخص یاهو، شاخص های سهام دیگر شرکتهای اینترنتی نیز با روند نزولی مواجه شد و شاخص سهام شرکت گوگل به میزان 3/3 درصد، سهام شرکت Ebay به میزان6/4 درصد و سهام شرکت آمازون نیز به میزان 3 درصد افت کردند.
در سال گذشته درآمد خالص یاهو با رشدی 83 درصدی به 683 میلیون دلار آمریکا یا به عبارتی 46 سنت به ازای هر سهم رسید . این در حالی بودکه در سال پیش از آن درآمد خالص این شرکت معادل 373 میلیون دلار امریکا، یا به عبارتی 25 سنت امریکا به ازای هر سهم بود.
گفتنی است تحلیلگران این کاهش درآمد را عمدتا" ناشی از رشد بسیار ناچیز سود خالص این شرکت و هزینه ها ی عملیاتی پیش بینی نشده می دانند.
نظرات 3 + ارسال نظر
s mmj پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 22:21

خبر جالبی در مورد خاتمی که امیدوارم در وبلاگت بگذاری:
البته لینک خبر را بعدا برایت می گذارم
شب بخیر!!

s s m j پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 20:35

سلام و وقت بخیر
این هم یک سایت
ان را ببین و بخوان و بدان و ...!12
http://www.nctp.org/

تامی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 14:49 http://barname.blogsky.com

سلام حسین جون
پس کجایی
چرا دیگه نیستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد