گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

هک سایت انتخابات مجلس هشتم توسط یکی از دلسوزان جمهوری اسلامی

در حالی که موضوع رایانه‌ای برگزار کردن انتخابات مجلس هشتم، یکی از موارد اختلافی بین وزارت کشور و شورای نگهبان بود، طراحی بسیار ضعیف سایت آماده شده به این منظور، انتقادات گسترده صاحب‌نظران IT را به دنبال داشت. احتمالا زمانی که صرف آرایش جوانهای خوش‌تیپ تبلیغ شده، خیلی بیشتر از زمانی است که صرف طراحی کل این سایت شده‌است!
سایت majles8.com که از سوی وزارت کشور برای برگزاری رایانه‌ای انتخابات مجلس هشتم طراحی شده بود، هک شد.
در حالی که موضوع رایانه‌ای برگزار کردن انتخابات مجلس هشتم، یکی از موارد اختلافی بین وزارت کشور و شورای نگهبان بود، طراحی بسیار ضعیف سایت آماده شده به این منظور، انتقادات گسترده صاحب‌نظران IT را به دنبال داشت. با این حال، وزارت کشور با پخش تیزرهای تلویزیونی و اعلام مسابقه، تلاش کرد مردم را به شرکت در برنامه این سایت تحریک کند و بیش از صد قطعه انواع سکه بهار آزادی جایزه داد، اما روز گذشته، این سایت ضعیف هک شد. هرچند هنوز دامنه ir آن فعال است.این در حالی است که تا کنون کلیه تبلیغات درباره دامنه http://www.majles8.com بود.
به نظر می‌رسد شخصی که این سایت را هک کرده، از دلسوزان جمهوری اسلامی بوده، چراکه اگر این سایت در زمان حساسی چون انتخابات مورد حمله اینترنتی قرار می‌گرفت، تبعات سنگینی داشت.

اصرار وزارت کشور بر برگزاری رایانه‌ای انتخابات، امری پسندیده است، اما باید برای این کار از برنامه‌نویسان خبره استفاده کرد که خوشبختانه تعدادشان در کشورمان کم نیست!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد