گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

سرویس جدید گوگل برای مشترکان کم‌حواس

موتور جست‌وجوی گوگل قصد دارد، سرویس جدیدی برای مشاهده فایل‌های نوشتاری از طریق تلفن‌همراه را برای مشترکان راه‌اندازی کند.

با استفاده از سرویس Google Docs مشترکان می‌توانند تلفن‌همراه خود را به این سرویس متصل کنند و در صورت نیاز، فایل‌های نوشتاری که از طریق تلفن‌همراه نگارش شده‌اند را مشاهده کنند.
این سرویس قرار است در دسترس مشترکانی که از گوشی‌های iPhone، Blackberry و گوشی‌هایی که به سیستم‌عامل Windows Mobile مجهز شده‌اند قرار بگیرد.
به گفته مسؤولان پایگاه اینترنتی گوگل، هنوز امکان ویرایش و تغییرات روی این فایل‌های نوشتاری از طریق سرویس Google Docs میسر نشده است. همچنین این سرویس هم‌اکنون تنها برای کاربران اینگلیسی زبان قابل استفاده است.
با استفاده از این سرویس، مشترکانی که کار‌های روزمره خود را فراموش می‌کنند، می‌توانند متون مورد نیاز خود را روی این پایگاه‌ اینترنتی قرار داده و در مواقع لزوم، از نوشته‌های این فایل‌ها روی تلفن‌همراه خود استفاده کنند. مشترکان تلفن‌همراه به منظور استفاده از این سرویس می‌توانند از طریق اینترنت تلفن‌همراه خود به پایگاه اینترنتی http://docs.google.com/m مراجعه کنند.
نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:57 http://isis.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری
با تبادل لینک موافقی؟
خبرم کن و بهم بگو با چه عنوانی لینکت کنم
لینک من : کتاب الکترونیکی ، دانلود ، ترفند
مرسی
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد