گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

نمونه‌ی اولیه‌ی تلفن چک کننده‌ی وضعیت سلامت در ژاپن عرضه شد

نمونه‌ی اولیه‌ی تلفن Wellness قادر به گرفتن نبض، بررسی چاقی بدن و مشخص کردن بدی تنفس و حتی ارزیابی میزان اضطراب فرد است. 

نمونه‌ی اولیه این تلفن ساخت شرکت ژاپنی NTT Docomo مناسب کاربرانی است که بسیار پر مشغله بوده و خواهان یک راه بدون دردسر برای بررسی مداوم وضعیت سلامتی خود هستند.

این تلفن که در نمایشگاه الکترونیکی CEATEC به نمایش درآمده به حسگرهایی مجهز است که حرکت بدن و میزان کالری را که می‌سوازند تشخیص می‌دهند.

این حسگرها نشان می‌دهند که آیا فرد راه می‌رود، می‌دود، از پله‌ها بالا می‌رود و یا استراحت می‌کند و بر اساس فعالیت روزانه کالری آن‌ها را محاسبه می‌کند.

این تلفن با نگه داشته شدن با بازوی باز، تبدیل به یک محاسبه‌گر کوچک وضعیت بدن شده و حسگری که در بالای آن قرار دارد نبض را از نوک انگشت می‌گیرد. همچنین‌ با مطرح کردن مجموعه‌ای از پرسش‌ها میزان اضطراب فرد را بررسی می‌کند.

بر اساس این گزارش NTT در حال بررسی فن‌آوری‌های دیگر تلفن مانند بررسی غذاها و محاسبه مقدار کالری است؛ ژاپن صاحب پیشرفته‌ترین تلفن‌های همراهی است که امکان جست‌وجو در وب و انجام بازی‌های حسی را برای کاربران فراهم می‌ساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد