گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

دامنه اینترنتی "دات آسیا" راه‌اندازی شد

نام دامنه "دات آسیا" ‪ .asia‬که هدف از آن تبدیل شدن به یکی از مطلوبترین و جذابترین نشانی‌های اینترنتی است، راه‌اندازی شد. 

این دامنه منطقه‌ای به دنبال راه‌اندازی ‪ .eu‬اروپا درسال گذشته انجام می‌شود و هدف از آن پیوستن به دات کام و دات نت به عنوان پسوندهای پرمصرف وبگاهها است.

ادمون چونگ از دات آسیا می‌گوید دامنه دات آسیا همانند کانال یا دروازه‌ای عمل می‌کند که تعهد شما را به بازار آسیا نشان می‌دهد. "‪"DotAsia‬ یک گروه مستقر در هنگ کنگ است که حق ایجاد این دامنه را بدست آورد.

این دامنه دسترسی آسانتر برای هدایت مشتریان به کالاها را میسر می‌سازد.

تحقیقات نشان داده است آسیا یکی از عباراتی است که بیشترین جستجو برای آن در اینترنت می‌شود و داشتن وب سایت دات آسیا رتبه شرکتها را در گوگل یا یاهو بسیار بالا می‌برد.

بهای نشانی‌های وب سایت می‌تواند ‪ ۱۰‬دلار تا چند صد دلار متغیر باشد که بستگی به جذابیت آنها دارد.

در دوره اولیه ارایه پیشنهادها که از روز سه‌شنبه آغاز شد، شرکتهای دارای نشان تجاری، دولتها و سازمانهای رسمی اجازه ثبت‌نام نشانی وب سایت این پسوند را دارند و عموم مردم از ماه فوریه اجازه شرکت در ارایه پیشنهادها را خواهند یافت.

چونگ می‌گوید شرکتها و مارکهای جهانی از داخل و خارج آسیا احتمالا به دامنه علاقه‌مند خواهند شد و این پسوند به منزله مکملی برای دامنه‌های خاص کشورها مانند دات سی‌ان ‪.cn‬برای چین و دات جی پی ‪.jp‬برای ژاپن عمل می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد گروههای گردشگری از جمله اولین پیشنهاد دهندگان نامهای دامنه باشند به ویژه گروههایی که شعارهای خاص آسیا مانند "شهر جهانی آسیا: هنگ کنگ" و "مالزی: آسیای واقعی" را بر خود یدک می‌کشند.

دوره اولیه ارایه پیشنهاد برای جلوگیری از اختلاف بین سازمانها و افرادی که برای یک نام دامنه خاص رقابت می‌کنند تعیین شده است.

اگر چندین ادعا مطرح باشد در نهایت در یک مزایده که این گروه غیرانتفاعی برگزار می‌کند در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

دامنه‌های سطح بالا نظیر دات آسیا، پسوندهای خاص کشورها و حدود ‪۲۰‬ نام عام دیگر مانند دات بیز ‪ .biz‬یا دات اورگ ‪ .org‬را سازمان آیکن تنظیم می‌کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد