گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

نسخه آمریکایی N95 وارد بازار شد

گزارشات رسیده حاکی از آن است که فروشگاه‌های برتر شرکت نوکیا در سطح آمریکا، اقدام به فروش نسخه آمریکایی گوشی N95 کرده‌اند.

هم‌اکنون این گوشی با رنگ قهوه‌ای و به قیمت 699 دلار در احتیار مشترکان تلفن‌همراه آمریکایی قرار گرفته است. گفته می‌شود گوشی N95 با رنگ مشکی در آینده نزدیک وارد بازارهای آمریکا خواهد شد.
به گفته مسؤولان شرکت نوکیا، نسخه آمریکایی گوشی N95 با تغییرات قابل توجهی وارد بازار این کشور شده است. از جمله امکانات جدیدی که در نسخه آمریکایی گوشی N95 به چشم می‌خورد، پشتیبانی از فناوری HSDPA در باندهای 850 و 1900 مگاهرتز است. نسخه آمریکایی N95 این امکان را به کاربران می‌دهد تا از طریق این گوشی، با سرعتی بیش‌از 6/3 مگابایت در ثانیه به شبکه اینترنت شرکت مخابراتی AT&T متصل شوند.
همچنین گفته می‌شود طراحان نوکیا، تغییرات اندکی در ظاهر این گوشی نیز ایجاد کرده‌اند. گفته می‌شود نسخه آمریکایی N95 از محافظ لنز دوربین بی‌نسیب مانده است، همچنین در این گوشی، فضای بیشتری به محفظه باتری اختصاص داده شده است.
گفتنی است اعضای گروه اینترنتی HowardForums اعلام کرده‌اند که این گوشی در مغازه MobileCityOnline به قیمت 649 دلار به فروش می‌رسد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد