گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

شبکه‌های بزرگ خبری رویترز و سی ان ان قطع همکاری کردند

شبکه تلویزیونی کابلی سی ان ان روز گذشته اعلام کرد که دیگر قصد ادامه همکاری با سرویس خبری رویترز را ندارد.

همکاری مشترک شبکه‌های خبری سی ان ان و رویترز پس از 27 سال قطع خواهد شد.

در حالی است که سرویس خبری رویترز به مدت 27 سال تهیه خبرهای شبکه cnn را بر عهده داشت اما از این پس مسؤولان شبکه سی ان ان تصمیم گرفته‌اند که خود به تهیه اخبار بپردازند.

مسؤولان شبکه سی ان ان که به تایم وارنر، بزرگترین کمپانی رسانه‌ای جهان تعلق دارد در بیانیه‌ای مدعی شدند که علت این کار خوداکتفایی در تهیه خبر و رشد هر چه بیشتر این شبکه خواهد بود.

نایجل پریتچارد، سخنگوی سی ان ان در این خصوص اظهار کرد: این موضوع مربوط به خود ماست و نه رویترز؛ ما قصد داریم تا کنترل بیشتری بر برنامه‌هایمان داشته باشیم. قصد داریم تاسرمایه گذاری بیشتری در عرصه خبر داشته باشیم. این تصمیم ما در راستای کاهش هزینه‌هایمان نبوده است. بلکه تنها نوع خرج کردن بودجه ‌مان را تغییر داده‌ایم.

اگر چه هر دو شرکت از فاش کردن مبلغ قرار دادقبلی‌شان خودداری می‌کنند. اما یک منبع آگاه، سی ان ان در ازای استفاده از اخبار رویترز سالانه مبلغ 5 میلیون دلار آمریکا به این شبکه پرداخت می‌کرد که اکنون این مبلغ را در بخش تهیه خبر سرمایه گذاری خواهد کرد.

به گزارش سی ان ان، این شبکه از روز پنج شنبه به طور کامل پخش برنامه‌های رویترز را قطع و برنامه‌های پخش نشده را بار دیگر ادیت خواهد کرد.

کریس آهون، مدیر کمپانی رسانه‌ای رویترز در این خصوص اظهار کرد: ما دیگر هیچ توافق تجاری با سی ان ان نداریم این اقدام CNN به هیچ عنوان نشانه ارزش گذاشتن آنها به کیفیت برنامه‌های ارائه شده توسط رویترز و با قدردانی از زحماتی که رویترز متحمل شده، نیست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد