گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

Ubisoft بازی جدید نینتندو را عرضه کرد

سرج هاسکوت مدیر اجرایی شرکت Ubisoft بر این باور است که «فولاد سرخ» پس از عرضه در تمامی بازارهای جهانی می‌تواند به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان محسوب شود.

شرکت Ubisoft نخستین بازی خود برای کنسول نینتندو را با نام «فولاد سرخ» به بازار عرضه کرد.
این بازی جنگی که به‌عنوان نخستین محصول شرکت یاد شده برای کنسول نینتندو محسوب می‌شود، تمایل کاربران برای خرید این کنسول بازی را بالاتر می‌برد.
«فولاد سرخ» به تازگی در بازارهای ژاپن عرضه شده است که در آن بازیکنان می‌توانند با در دست گرفتن اسلحه گرم و سرد به جنگ با یاکوزاها و جنایت کاران بروند.
این بازی توسط کارشناسان متبحر شعبه پاریس شرکت Ubisoft تکمیل شده است.
این کارشناسان پیش از این بازی‌های محبوبی نظیر فرمانروای پرشیا، فریادهای بی‌انتها و شناسایی روح را به بازار عرضه کرده بودند.
«سرج هاسکوت» مدیر اجرایی شرکت Ubisoft بر این باور است که «فولاد سرخ» پس از عرضه در تمامی بازارهای جهانی می‌تواند به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان محسوب شود.
«هاسکوت» خاطر نشان کرد: «ما برای تکمیل و عرضه این بازی به بازار همکاری‌های نزدیک و صمیمانه‌ای را با شرکت نینتندو انجام دادیم و سرانجام موفق شدیم محصولی جدید و بی‌نظیر را در اختیار کاربران قرار دهیم.»
کارشناسان بر این باورند که نینتندو از همکاری با شرکت Ubisoft بسیار خشنود است و به همین خاطر احتمال می‌رود در آینده نزدیک همکاری‌های این دو شرکت بسیار گسترده‌تر شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد