گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

دیگر نگران گرمای داخل کیس خود نباشید

با وجود تغییر تکنولوژی کامپیوتر ها از desktopبه Notebook به منظور حمل و نقل آسان، هنوز هم PC ها رونق خود را از دست نداده و می توان از آنها به عنوان رکن اصلی پایگاههای داده ای نام برد. 

از این رو برخی از شرکت ها همچون HP, Dell , ASUS که خود در زمینه تولید لپ تاپ فعالیت گسترده ای دارند کما کان به تولید و ارائه کیسهای پیشرفته میپردازند.
یکی از کمپانی هایی که در حوزه تولید کیس های حرفه ای فعالیت می کند ASUS است که به تازگی سری جدید کیس های باریک TS-8 را تولید وبه آن دسته از کاربرانی که PC را توانمندتر از نوت بوک می دانند معرفی کرده است.
از آنجایی که مقاومت گرمایی مسئله بسیار مهمی برای مینی PC ها محسوب می شود ، تعبیه مجاری هوا به شکلی خاص بر روی بدنه این سری کیسها توانسته حرارت قطعات درون کیس را تا حد زیادی کاهش دهد و همینطور استفاده از فن های قدرتمند کناری نیز به منظور تهویه داخل و هدایت کردن هوای خنک بیرون به سمت کارت گرافیکی وپردازشگر به عملکرد بهینه این قطعات که حرارت زیادی در هنگام پردازشها ایجاد می کنند کمک خواهد کرد .
کیسهای TS-8 با طراحی خاص خود قابلیت ارتقاء در بالاترین سطح تکنولوژی را دارند .
گفتنی است این سری کیسهای ASUS با توان بالای منبع تغذیه، از CPU های اینتل p5 pres cott 3-8 GHz وهارد های SATA به خوبی پشتیبانی می کنند و همچنین سهولت خاصی را برای نصب قطعاتی همچون ODD ودرایوهای 5/3 اینچی و انواع کارتهای توسعه یافته برای کاربران فراهم می سازد که این امر سرعت نصب لوازم و ادوات درون کیس TS-8 و همچنین حذف واضافه کردن متعلقات را بسیار بالا می برد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد