گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

به‌روزبودن نرم‌افزارهای امنیتی تضمینی برای آلوده نشدن سیستم‌نیست

شرکت نرم‌افزاری پاندا با انتشار اطلاعیه‌ای از کاربران رایانه و اینترنت خواست که برای ایجاد امنیت کامل در سیستم‌های خود تنها به به‌روزرسانی نرم‌افزارهای امنیتی خود اکتفا نکنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که در پی تغییر رویکرد خرابکاران اینترنتی و مصرف شدن انگیزه آن‌ها به سرقت اطلاعات محرمانه و حساس کاربران رایانه، شرکت‌ها و سازمان‌ها که در نهایت به کسب درآمدهای هنگفت توسط آنان می‌انجامد،‌ نیز به استفاده از فن‌آوری‌های جدید امنیتی، اجتناب‌ناپذیر شده است.

بر اساس این گزارش تهدیدات هکرها،‌ اکنون شکل خزنده‌ای به خود گرفته است و آن‌ها بدون ایجاد کم‌ترین جلب توجه در کاربران و مدیران شبکه، به عبور از لایه‌های امنیتی،‌ نفوذ در سیستم‌ها و سرقت اطلاعات حساس مشغولند،‌ این در حالی اتفاق می‌افتد که رضایت خاطر عمیقی از احساس امنیت، کاربرن و مدیران شبکه را از این حملات خاموش غافل کرده است.

نحوه‌ی انتشار و عملکرد کدهای مخرب، شرایطی را ایجاد کرده است که در آن، حتی به روز بودن نرم افزارهای امنیتی نیز تضمینی برای عدم آلودگی شبکه‌ها و سیستم‌های رایانه‌یی محسوب نمی‌شود، شرایطی که شاید روزی بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسید.

بنا بر اعلام با توجه به این شرایط، بررسی جامعی توسط کارشناسان امنیتی پاندا در حال اجراست که قصد آن تعیین تقریبی تعداد رایانه‌های آلوده در سر تا سر جهان است که با وجود فعال بودن و به روز بودن نرم افزار امنیتی خود، به علل مختلف مورد حمله و یا تخریب قرار گرفته‌اند.

از میان این عوامل مهم می‌توان به حمله‌های هدف دار، حفره‌های امنیتی جدید،‌ تاخیر در انتشار اصلاحیه‌های امنیتی و عدم نصب به موقع آن‌ها توسط کاربران و مدیران شبکه و نیز سرعت غافلگیر کننده انتشار بدافزارها اشاره کرد.
نظرات 1 + ارسال نظر
لاشریکستان پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 http://lasharikestan.persianblog.com

دست شما درد نکنه...دنبال یک نرم افراز بودم که اینجا پیدا کردم...موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد