گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

مهمترین ویروس‌‏های ماه فوریه در ایران منتشر شد

PANDA SOFTWARE، فهرست شایع‌‏ترین ویروس‌‏ها وکدهای مخرب رایانه‌‏ای ماه فوریه را برای اغلب کشورهای جهان و از جمله جمهوری اسلامی ایران منتشر کرد.

در این فهرست که بر اساس اطلاعات دریافتی از برنامه جامع و جهانی PANDA ACTIVESCAN، در خصوص وضعیت امنیتی رایانه‌‏ها و شبکه‌‏های موجود در کشورهای مختلف جهان تهیه و تنظیم شده، از کرم رایانه‌‏ای BRONTOK.H، به عنوان شایع‌‏ترین و مهمترین تهدید، علیه کاربران ایرانی اینترنت نام برده شده است.
این ویروس خطرناک در ماه گذشته میلادی با حمله به بسیاری از رایانه‌‏ها و شبکه‌‏ها، بیش از 10درصد کل آلودگی‌‏های رایانه‌‏ای موجود در ایران را به خود اختصاص داد.
از عملکردهای تخریبی BRONTOK.H، می‌‏توان به غیرفعال ساختن REGISTRY و TASK MANAGER ، حذف گزینه FOLDER OPTION در سیستم عامل ویندوز و نیز کندی بیش از حد فعالیت شبکه‌‏ها را نام برد.
یکی از نکات قابل توجه این فهرست، وجود کدهای مخربی است که در اولین مرحله از ظهور و انتشار خود در اینترنت، توانسته‌‏اند در میان شایع‌‏ترین بدافزارهای ماه گذشته میلادی قرار گیرند.
برای مثال WUKILL.A که در رتبه ششم این فهرست قرار گرفته، در حدود 5/4 درصد از کل حملات اینترنتی در ایران را به خود اختصاص داده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد