گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

Microsoft Office 2007 Enterprise

خوب دوستان بعد از چند وقت می خوام یه تورنت بزارم . چون وبلاگ من در این زمینه فکر کنم موفق بوده نباید خرابش کرد .

شاید شما تو سایتهایی می گشتید بعد نوشته بود فروش برنامه آفیس نسخه نهایی بعد کف می کردید (‌مثل خودم )‌خوب من رفتم تورنتش رو گیر آوردم با ۱۰۰ سلامتی تورنت تازه . پس کسایی که از برنامه های بیت تورنت و ... استفاده می کنید . و خط پر سرعت دارید . حتما این رو دانلود کنید !

Microsoft Office 2007 Enterprise

دانلود فایل تورنت

حجم فایل :‌ ۱ کیلو بایت

حجم فایل اصلی :‌ ۲.۳۱ گیگابایت

توجه : برای دانلود فایل اصلی نیاز به برنامه بیت کامت یا آرس دارید . اگه نداریدش می تونید از آخر وبلاگ بالای قسمت کپی رایت اون رو دانلود کنید . پسورد نیز زیرش نوشته شده است .

پسورد فایل تورنت :‌ www.softh.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد