گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گوگل برای شناسایی اشخاص مختلف درون عکسهافناوری ویژه ایجاد می کند

شرکت "گوگل" با خریداری شرکت "نون ویژن" (‪ (Neven Vision‬در حال آماده‌سازی فناوری جدیدی ویژه کسب اطلاعات از عکسهای دیجیتالی است که بتواند از آن برای شناسایی افراد، مکانها و اشیاء مختلف موجود در عکسهای دیجیتالی استفاده کرد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایرنا، گوگل قصد دارد با استفاده از فناوری‌-های "نون ویژن"، نرم‌افزار جستجو و مدیریت عکسهای دیجیتالی "پیکاسا"ی خود را تقویت کرده و آن را به نرم‌افزاری هوشمند برای شناسایی افراد و اشیاء موجود در تصاویر تبدیل کند.

شرکت "نون ویژن" که هم‌اکنون توسط "گوگل" و در ازای مبلغی نامعلوم خریداری شده ، پیش از این ابزارهای مختلفی را ویژه شناسایی تصاویر دیجیتالی و تشخیص چهره ارائه کرده است که در زمینه‌های مختلف نظیر، جستجوی اینترنت، تجارت الکترونیک و مسایل امنیتی کاربرد دارند.

"گوگل" چندی پیش نیز با به روزنگاری نرم‌افزار "پیکاسا" قابلیت ارسال عکس به خدمات اینترنتی عکسهای دیجیتالی "گوگل" و همچنین قابلیت به اشتراک‌گذاری عکسهای دیجیتالی از طریق این نرم‌افزار را بدان افزوده بود.

هم‌اکنون وب سایت "فلیکر"(‪ (Flickr‬شرکت "یاهو" ویژه ساخت آلبوم‌های اینترنتی از عکسهای دیجیتالی کاربران و اشتراک‌گذاری آنها یکی از نخستین وب سایتهای ارائه‌ دهنده این قبیل خدمات محسوب می‌شود که خدمات "پیکاسا" "گوگل" یکی از مهمترین رقبای خدمات "فلیکر" است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد