گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

Mafia - Save

اینم از ذخیره بازی مافیا که کل مراحلش یعنی همون ۱۰۰ و خروده ای مرحله که براتون گذشتم . بعضی مراحل اون مثل مسابقه ماشین سواری سخت هست که اگر بخواهید می تونید از این ذخیره استفاده کنید .

Mafia - Save

دانلود ۴.۴۴ مگابایت

نظرات 7 + ارسال نظر
سیما جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 16:31

دستتون درد نکه..خیلی ممنون...تو یکی از مرحله های این بازی گیر کرده بودم

رضا شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:08

سلام اگه میشه بگید بایداینو کجا کژی کنم خیلی ممنون میشم به ایمیل من ارسالش کنید خیلی خیلی ممنون میشم

حمید یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 14:36

سلام خیلی ممنون

دونا یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:24

حاجی دمت گرم
خدا رو شکر
متشکرم

محمد چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 14:34 http://game30.iranblog.com

آقا ما اینو دانلود کردیم ولی نمیدونیم با چی بازش کنیم و ازش استفاده کنیم اگه میشه اینارو به ایمیلم بفرستید

[ بدون نام ] دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 17:53

من این سیو رو دانلود کردم ولی نمیدونم چه جوری ازش استفاده کنم لطفا بهID من ارسال کنید :eterfan

عرفان دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 17:57

من این سیو رو دانلود کردم ولی نمیدونم چه جوری ازش استفاده کنم لطفا بهID من ارسال کنید :eterfan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد