گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

Chrome - Cheat

اینم از رمز های بازی معادن والکریا که بازی خیلی قشنگ و جالبی هست ولی یکم قدیمی شده . رمز ها هم درون یک فایل پی دی اف هستند .

Chrome - Cheat

دانلود ۷۲ کیلو بایت

نظرات 7 + ارسال نظر
neman جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 19:08

salam agha man DL kardam baz nashod dastam be damanet yejaye baziro gir kardam to sakhtemon 2ta compyouter hast yeki bala yeki payin hardota password mikhan chikareshon konammmmmmmm

جمشید یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:20

اگه میشه پسورد نصب بازی chrome (معادن والکریا ) را روی سایت بذارید یا برام پست کنید با تشکر از زحمات شما

احمد شاهسون لو جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:24

من هم همین مشکل را دارم خواهش میکنم کمکم کنید
من ایمیل ندارم ولی شمارم ۰۹۱۹۳۵۰۰۶۰۹قم
خواهش و تمنا کمکم کنیییییییییییید.با تشکر

احمد شاهسون لو جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:25

مشکل رمز رایانه ها

من یافتم شما برید حالشو ببرید جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:54

بازی معادن والکریا ( Chrome )
مسلما اولین چیزی که در بازی های کامپیوتری توجه بازی کننده ها رو به خودش جلب می کنه گرافیک بازی است که خوشبختانه بازی از این نظر چیزی کم ندارد و در حد ( اگه یک کیفیت بین خوب و بسیار خوب پیدا کنیم و اسمشو بذاریم توپ ) توپ است . و مسلما برای اجرا نیز کامپیوتر تقریبا خوبی می خواد . برای مثال سیستم من که کارت 64 مگ 7000 داره در این بازی گیر می کنه و برای بازی بای اون رو در پایین ترین جزییات گرافیکی ممکن بذارم که با وجود این باز هم در فضاهای باز تا حدودی گیر داره ولی با وجود این که روی پایین ترین جزییات گرافیکی قرار داره انصافا گرافیکش خوبه وای به اون روزی که روی یه سیستم قوی با جزییات بالا اجرا شه. از دیگر تقاط قوت این بازی طولانی بودن مراحل و فضا های خوب بازی است و همچنین نقشه ی خوب بازی که محل هر ماموریت رو به طور دقیق نشان می دهد .البته خیلی حال نکنین بد هاش تازه الآن شروع می شه . در این بازی شما در هر مرحله هیچ کار نسبتا متفاوتی انجام نمی دین و هر مرحله محدود می شه به کشتن هر کسی که به شما تیر می زنه و کشتن اون ها هم خیلی جالب نیست چرا که با وجود این که بازی مثلا فضایی است و این نوع بازی ها با اکشن های زیادشون معروفند این بازی اصلا چنین چیزی نداره و تعداد دشمنان اون قدر نیست که بتونند واقعا برای شما مشکل ایجاد کنند علاوه بر این ها شما باید دشمنانی رو بکشید که خیلی ساده می میرند و روش های جنگی رو خیلی بلد نیستند و البته هوش خیلی خیلی پایینی دارند . این بازی خواسته با اضافه کردن مقوله به نام هک کار رو قشنگ تر بکنه در صورتی که به نظر من یکی از بزرگ ترین نقاط ضعف این بازی هک های اونه .هک در این بازی به صورت یک بازی بسیار ابتدایی است . به طوری که شما می تونید عینا همین هک ها رو در بازی های درون موبایل ها یی مثل نوکیا مدل 3310 با نام Pairs پیدا می کنین . هک بازی به این صورت است که وارد کامپیوتر دشمن که شدید از شما پسورد می خواد و از اون جایی که دشمنان مهربون فکر این رو کردن که ممکنه شما کلمه ی عبور رو نداشته باشین برای شما گزینه ای به نام هک در گوشه ی تصویر گذاشتن که با کلیک روی اون شما وارد محیط هک می شین . این محیط به این صورت است که : چند تا مستطیل رو می بینید پشت هر کدوم یه شکله و با کلیک کردن روی اون ها شکل پشتشون معلوم می شه و شما باید روی مستطیل هایی که شکل یکسان دارند کلیک کنید تا مستطیل حذف بشه و با حذف شدن تموم اون ها سیستم هک می شه !!! که اصلا قابل مقایسه با هک بازی های دیگه از قبیل Largo Winch و یا حتی Deus Ex نیست .
ازدیگر مشکلات بازی ساختمان های اون هستن که بیشتر اون ها با وجود اون که در مراحل مختلف هم قرار دارند دارای فضای داخلی یکسانی هستند و شما با یاد گرفتن یک ساختمون در مرحله ی یک می تونید راه های تمام ساختمان های دیگر رو به خوبی یاد یگیرین دقیقا مثل همون چیزی که در بازی Ranagade می بینیم .
در کل بازی هیچ چیز جدیدی نسبت به بازی های دیگه نداره و یک بازی کاملا کلیشه ای است . در کل به نظر من بهتر بود که اگه دارینوس قصد فارسی کردن یک بازی فضایی را داشته خیلی بهتر بود که بیاد و بازی Red Faction 2 را فارسی کند . حالا این ها نظرات شخصی من هستند و ممکنه با دیگران متفاوت باشند ولی خوب یه بچه ی 7 ساله به رنگ آسمان می گه آبی و یه مرد 50 ساله هم می گه آبی .
خود دانید .

احمد شاهسون لو جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:57

من یافتم شما برید حالشو ببرید

مهدی دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 19:23 http://viva-tabriz.com

سیو بازی را نمیتوانم دانلود کنم لطفآ کمکم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد