گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

The Pharaohs Tomb

اینم یه بازی خیلی جالب . در این بازی شما در اهرام مصر بوده و دنبال کلید ها و عبور از موانع و ... هستید من تا کلید سبز اون رو رفتم دخلم اومد .

The Pharaohs Tomb

دانلود ۴۱۳ کیلو بایت

نظرات 2 + ارسال نظر
entezari سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 15:23

میثم دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 http://www.webshoma.blogfa.com

سلام با عرض معذرت یه گله داشتم ای نبازی که گفته اید در اهرام مصر هستید بع از سیو کردن برای باز کردن پسورد می خواد می خوام این پسورد را برای من در سایتم و در قسمت نظرات بنویسید اگه این کارو بکنید من سایتت را در سایت خودم پیوند می زنم. میثم اکرمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد