گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

با کناره گیری بیل ‌گیتس از انجام امور اجراییIT بار مسوولیت‌های اجرایی برعهده‌ی چه کسی خواهد بود؟

با اعلام "بیل گیتس"، مبنی بر تمایل وی برای کناره‌گیری از انجام امور اجرایی مایکروسافت، "استیو بالمر" مدیر اجرایی آینده‌ی این شرکت خواهد بود.

بالمر 50 ساله، در مصاحبه‌ با رویترز در دفتر اصلی مایکروسافت، گفت: ماموریت مایکروسافت بسیار عظیم است و از این که بتوانم کنترل این ماموریت را برعهده بگیریم، هیجان‌زده هستم و گمان می‌کنم با موفقیت‌های خود مردم را شگفت‌زده خواهیم کرد.
سرمایه‌گذاران، در مورد سیاست‌های مایکروسافت و توان این شرکت برای مقابله با رقبایی همچون گوگل و یاهو، نگران هستند.

روز پنج‌شنبه، بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری جهان اعلام کرد که بیل گیتس - بنیانگذار این شرکت -، از جولای 2008، فعالیت روزانه‌ی خود در امور اجرایی را کنار خواهد گذاشت؛ اما با حفظ سمت ریاست این شرکت، مداخله‌ی خود را در امور کاری کاهش می‌دهد.

بالمر گفت: حدود شش‌ونیم سال است که در شرکت فعالیت اجرایی دارم، بنابراین فکر می‌کنم با گسترده‌تر شدن حوزه‌ی فعالیت‌هایم، در روند کار مایکروسافت تغییری صورت نمی‌گیرد؛ البته باید به این نکته توجه داشت که طرز فکر من و بیل گیتس تا حدودی تفاوت دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
m یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:52

سلام جوجه!!
چرا منبع اخبارت را قید نمی کنی؟
با بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد