گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

موتور جستجوی اسک به قابلیت جستجوی وب لاگها مجهز می‌شود

موتور جست و جوی اسک در آینده نزدیک به قابلیت جستجوی درخواستهای کاربران در میان وب لاگها مجهز خواهد شد. 

شرکت "اسک" پیش از این خدماتی به نام "بلاگ لاین سرویس" را ارائه کرده بود که کابران می‌توانند با استفاده از آن از طریق فن‌آوری ‪ RSS‬از به روز شدن وب لاگهای مورد علاقه خود آگاهی پیدا کنند.

قابلیت جدید موتور جست و جوی "اسک" به نام "‪ "Blog&Feed Search‬امکان جستجو در میان ‪ ۱/۵‬میلیارد صفحه از وب لاگهای مختلف را ممکن کرده‌است.

به گفته مسوولان شرکت "اسک"، اطلاعات جمع‌آوری شده از خدمات "بلاگ لاین سرویس" این شرکت امکان شناسایی دقیق وب لاگهای موجود در اینترنت را فراهم کرده و به همین علت موتور جستجوی این شرکت در مقایسه با موتورهای جستجوی رقیب، با دقت بالاتری می‌تواند به جستجو در میان وب لاگهای اینترنتی بپردازد.

قابلیت جدید "‪ ،"Blog&Feed Search‬در میان وب لاگها، ‪RSS‬ها و سایتهای خبری به جست و جوی درخواست‌های کاربران پرداخته و اطلاعات یافته شده را براساس ارتباط معنایی آنها با درخواست کاربر، مرتب می‌کند.

با ترکیب خدمات جدید "اسک" کاربران اینترنت می‌توانند در میان وب لاگها به جست و جوی اطلاعات مورد نظر خود پرداخته، از به روز شدن وب لاگهای مورد علاقه خود مطلع شده و حتی از به روز شدن وب لاگهای ناآشنا اما مرتبط با موضوع‌های مورد نظر آنها نیز اطلاع پیدا کرده و از آن وب لاگها بازدید کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد