گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

انتشار گسترده ویروس جدید اینترنتی

آنتی ویروس پاندا گزارش داد نسخه جدیدی از تروجان میتگلایدر با نام Mitglieder.FK در کامپیوترهای سرتا سر جهان شیوع یافته است. انتشار اولیه این بدافزار توسط تکنیک های spamming و به صورت دستی صورت گرفت و در عرض چند ساعت توانست کامپیوترهای زیادی را آلوده کند.
این تروجان از طریق ایمیل های متفاوتی ارسال می شود؛ ایمیل ارسالی عنوان (subject) ندارد و متن آن شامل کلمات "info" یا "texte" است. یک فایل فشرده با یکی از عناوین زیر نیز به ایمیل ضمیمه شده است:
•Health_and_knowledge.zip
•Sms_text.zip
•Max.zip
•Business.zip
•The_new_price.zip
•Info_prices.zip
•Business_dealing.zip
این فایل های ضمیمه حاوی یک آرشیو EXE هستند که در واقع کپی تروجان مذکور است و در صورت باز شدن، سیستم را آلوده می کند. پس از آلوده کدن کامپیوتر، تروجان تلاش می کند به تعدادی سایت اینترنتی متصل شود و فایلی به نام exefld را داونلود و در دایرکتوری سیستم ویندوز کپی کند. این سایت های آلوده در کشورهایی چون روسیه، لهستان و آلمان میزبانی می شوند. علاوه بر این، تروجان Mitglieder.FK برای اطمینان از این که پس از هر بار روشن شدن کامپیوتر اجرا می شود، دو کلید رجیستری ویندوز را نیز دستکاری می کند.
لوئیس کورونس، مدیر آزمایشگاه های پاندا در این باره می گوید: با این که این تروجان از لحاظ عملکرد فنی چندان پیچیده نیست، اما توانسته تعداد زیادی کامپیوتر را آلوده کند. دلیل این امر راهیابی گسترده آن به ایمیل ها و ارسال از طریق آنهاست.
برای پیشگیری از ورود این کد آلوده شرکت پاندا به کاربران پیشنهاد می کند آنتی ویروس خود را به روز نگاه د.ارند. سرویس آنلاین و رایگان Panda ActiveScan نیز قادر است این تروجان را شناسایی و حذف کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد