گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

Nod 32

این آنتی ویروس رو حتما اسمشو شنیدید. یکی از بی دردسرترین آنتی ویروسهاست چه از جهت آپدیت شدن (آپدیتهاش خیلی کم حجمه و بدون دردسر از سایت اصلیش دانلود میشه) خیلی هم سبکه یعنی سرعت سیستمتون رو پایین نمیاره. تمام امکاناتی هم که یک آنتی ویروس خوب باید داشته باشه رو داره. این رو هم بگم که نسخه ای که برای شما حاضر کردیم مخصوص ویندوزهای XP,2003 و xp64bit می باشد.



دانلود

 Fix

در ضمن خانم لاله این نوع برنامه ها با همین حجم هستن و اگر خوب می خواهید حجم بالا هستند و من این رو یادم نبود که بهتون بگم اگر کرک برنامه یا برنامه یا رمز و ... می خواستید تنها اسم انگلیسی آن را در نظرات نوشته و من برای شما تهیه می کنم !!
نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 14:51

سلام.خسته نباشی.اگه میشه برای من یه برنامه بذار که
بتونه فایلهایی با پسوندهایی مثل :
Bik dir Mdl
رو باز کنه

س م م ج شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 19:08

با سلام
لطفا کرک این برنامه را به من بده:
remedial 8.009

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد