گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

من الکی نمی نویسم شما مواظب نوشتتون باشید !!

خوب من دیدیم که یک نظر جدید داریم رفتم که بخونمش دیدم که بازم یه چیز الکی نوشتن کاشکی خودش رو معرفی می کرد ولی دیدم از این ها نوشته حالا براتون می گم و بهتون ثابت می کنم که من الکی ننوشتم !! خوب حالا متنش رو بخونید :

دوست گرامی سلام
البته جوانان ایرانی سرشاراز استعدادند و لی این کار این پیام را به باورمن ندارد
چه کسی گفت مردم ایران تروریستند؟؟؟؟؟
این رژیم اسلامی ! جنایتکاراست که پدر خوانده تروریسم جهانی است و هیچ گونه ربطی به مردم ایران ندارد
در نوشته ات کمی دقت کن......
موفق باشی..درضمن هک کردن هنر نیست عقده گشائی است................................................

خوب این آقا یا خانم این رو نوشت و من هم اون رو براتون نوشتم حالا برای ثابت کردن این که این نوشته واقعی است وارد این لینک شوید تا باورتون بشه !!؟؟

لینک
نظرات 1 + ارسال نظر
یاسر چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 21:07 http://asheghetanhaa.mihanblog.com

وبلاگ خوبی داری من تعجبم که چرا به وبلاگ به این خوبی کسی نظر نداده
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد