گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

عضو شورای مرکزی روحانیون مبارز:کابینه معرفی‌‏شده را نسبت به ...

عضو شورای مرکزی روحانیون مبارز:کابینه معرفی‌‏شده را نسبت به احمدی‌‏نژاد ضعیف نمی‌‏دانم اما نسبت به قوه مجریه، نظام و مردم ایران ضعیف می‌‏دانم

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز گفت: کابینه معرفی‌‏شده به مجلس را نسبت به احمدی‌‏نژاد ضعیف نمی‌‏دانم اما نسبت به قوه مجریه، نظام و مردم ایران ضعیف می‌‏دانم.
محمد رضوی‌‏یزدی در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ایلنا"، گفت: با کمال تاسف وقتی نام برخی از افرادی را که به عنوان وزیر کابینه معرفی شده‌‏اند، مرور می‌‏کنم، آنها را ضعیف می‌‏بینم که این مساله به هیچ عنوان به نفع نظام نیست.
وی با بیان اینکه افراد معرفی‌‏شده، متدین و خوب هستند و صلاحیت دینی و اخلاقی دارند اما برخی از آنها در حد وزارت نیستند، گفت: از احمدی‌‏نژاد غیر از این انتظاری نداشتیم چون رئیس‌‏جمهوری باید یک سر و گردن از افراد کابینه بالاتر باشد، لذا افراد توانمند با پتانسیل قوی نمی‌‏توانند با ایشان تعامل و همکاری داشته باشند.
رضوی یزدی افزود: کابینه ضعیف به جمهوریت و خط مشی اصلی نظام صدمه‌‏زده و تحقق چشم‌‏انداز بیست‌‏ساله را به تاخیر می‌‏اندازد.
عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز با بیان این مطلب که بعید است مجلس بتواند بر اصولگرایی خود پافشاری کند، گفت: مجلس چاره‌‏ای جز رای دادن به وزرای کابینه ندارند و باید کابینه‌‏ای شکل دهند که حاضر به همکاری با احمدی‌‏نژاد باشند.
رضوی یزدی افزود: امیدوارم نمایندگان مجلس بر اساس اصول‌‏گرایی خود بر تغییر وزارت‌‏خانه‌‏های کلیدی چون وزارت امور خا رجه، نفت، کشور، اطلاعات و آموزش و پرورش و روی چهره‌‏هایی که ضعیف هستند، پافشاری کنند.
وی افزود: من بقیه اعضای کابینه را نمی‌‏شناسم که بتوانم در مورد آنها اظهار نظر کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد