گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

انتقاد خوش‌‏چهره ازسبک تعیین‌‏کابینه

یک عضو فراکسیون اکثریت مجلس هفتم، تاکید کرد: باید دید مقصود آقای رییس‌‏جمهور برای انتخاب این نفرات در کابینه چه بوده است.

"محمد خوش‌‏چهره" عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هفتم با ذکر این نکته که کابینه آقای احمدی‌‏نژاد می‌‏توانست بهتر از این باشد, در گفت و گو با خبرنگار "ایلنا", گفت: باید دید مقصود آقای رییس جمهور برای این سبک تعیین‌‏کابینه چه بوده است؟ آیا محدودیت وقت داشته یا سایر ملاحظات را مدنظر داشته‌‏اند؟
وی گفت: قضاوت در مورد کابینه باید بر مبنای شعارهای رییس جمهور منتخب که در خصوص محرومیت‌‏زدایی, توجه به کشاورزان و روستاییان, بحث مسکن و معیشت مردم مطرح شده بود باید مورد توجه قرار گیرد.
خوش‌‏چهره, ادامه داد: در مورد نفت، بحث مبارزه با کانون‌‏های قدرت, فساد و ثروت از یک طرف و تحرک اقتصاد داخلی و ملی و بسیاری دیگر از شعارهای ارائه شده از سوی رییس جمهوری در انتخابات و رای اعتماد به آنها باید مورد توجه قرار گیرد.
عضو کمیسیون اقتصادی در خصوص ترکیب کلی، گفت: برخی نفرات شناخته شده هستند، اما قضاوت ارزیابی باید بر مبنای شعارهای داده شده و سوابق و توانمندی این افراد صورت‌ ‏گیرد، هر قلمرو نیازمند ویژگی‌‏های خاص خود است.
خوش‌‏چهره, در خصوص عدم حضور خود در کابینه گفت: بنده سعی کردم هیچ کوتاهی در مسوولیت‌‏های نظام و موارد مرتبط با مصالح ملی نداشته باشم اما به هر حال قضاوت و انتخاب با فرد دیگری بوده است.
خوش‌‏چهره, در پایان خاطرنشان کرد: خدمت به نظام توفیق می‌‏خواهد که باید دید دلیل حصول یا عدم حصول آن چیست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد