گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

اعتراض برخی راهیافتگان به معامله سیاسی نایب رئیس مجلس با احمدی

یکی از اعضای  شاخص اصولگرایان مجلس هفتم در گفت‌وگو با «بازتاب»، از انجام معاملات سیاسی در ترکیب کابینه توسط نایب رئیس مجلس هفتم انتقاد کرد.

این نماینده اصولگرا افزود: در شرایطی که در فضای کشور، شعارهای تحقق عدالت، شفافیت و اصالت طنین‌انداز شده است، برخوردهای شخصی و پشت پرده با مسائل ملی مانند ترکیب دولت، دور از شأن اصولگرایان است.
وی ادامه داد: متأسفانه در فراکسیون اصولگرایان، شاهد آن هستیم که نایب رئیس مجلس، پس از انجام برخی توافقات پشت پرده، به ناگاه تغییر موضع داده و در برابر انتقادات بجا و منطقی نمایندگان اصولگرا ایستاده است.

این نماینده توضیح داد: بنا بر اطلاعات ما، توافقات نایب رئیس مجلس بر سر دو یا سه وزارتخانه صورت گرفته است و با معرفی مدیران مورد نظر وی توسط رئیس‌جمهور، رئیس فراکسیون اصولگرایان در برابر همه انتقادهای حتی صحیح اصولگرایان ایستاده و از کل کابینه دفاع می‌کند.

وی افزود: بهتر بود نایب رئیس محترم، موارد مورد نظر خود را به صورت شفاف با نمایندگان در میان می‌گذاشت و سپس به صورت کلی در مورد کابینه رایزنی می‌شد، نه آن‌که در هیأت رئیسه فراکسیون، بدون اطلاع دیگران، اقدام به رایزنی کرده و سپس به صورت شخصی موضع‌گیری کند.

این نماینده تأکید کرد: با اصرار آقای مهندس باهنر در شرایطی که تعدادی از چهره‌های برجسته اصولگرا، رأی‌‌گیری پیش از معرفی رسمی را صحیح نمی‌دانستند، این اقدام صورت گرفت و بر اساس آن، به تعدادی از چهره‌هایی که طبیعتا نمی‌توانستند مورد تأیید اصولگرایان باشند، رأی مثبت داده شد.

وی در پایان گفت: رئیس فراکسیون اصولگرایان و برخی دیگر از نمایندگان که به انجام رایزنی‌های محرمانه و شخصی می‌پردازند، باید متوجه باشند که حیثیت، کارآمدی و اعتبار اصولگرایان با موفقیت دولت گره خورده است و نمی‌توان به خاطر تأمین نظرات شخصی و باندی، با دادن رأی اعتماد به چهره‌های ضعیف، آبروی اصولگرایان را به مخاطره انداخت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد