گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

پیام دکتر معین به مناسبت درگذشت یکی از اعضای ستادش بر اثر ...

پیام دکتر معین به مناسبت درگذشت یکی از اعضای ستادش بر اثر آتش‌سوزی در ایام انتخابات

مصطفی معین در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت یکی از اعضای ستادش در خورموج بر اثر سانحه‌ی آتش‌سوزی در ایام انتخابات، گفته است: این رخداد افشاگر چهره‌ی سیاه‌کارانی است که برای کسب قدرت به جان مردم دست‌اندازی می‌کنند و برای رسیدن به اهدافشان به هر نوع خشونتی روی می‌آورند که نه در اسلام عزیز جایی دارد و نه در اندیشه ایرانیان.
وی در این پیام آورده است: سال‌هاست تلاش می‌کنیم تا غبار از چهره‌ی واقعی اسلام عزیز بشوییم و بگوییم اسلام عزیز با ترور و خشونت میانه‌ای ندارد و تا بگوییم که آزادی، عدالت و دموکراسی در این سرزمین کهن روزی به بار خواهد نشست و آن روز چندان دیر نخواهد بود. ما تا به این‌جا راه درازی را پیموده‌ایم. سنگلاخ‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم و بسیاری را در این راه فدا کرده‌ایم.
هم‌چنین در این پیام عنوان شده است: آنان که غبار خشونت و ترور را بر چهره‌ی اسلام عزیزمان می‌پاشند تا رفتار زشت خود را توجیه کنند هنوز در کار غبارآلود کردن‌اند. دوست نیک‌اندیشمان «سعید نیرو» که در دوران انتخابات در ماجرای حمله به ستاد تبلیغات انتخاباتی شهرستان خورموج به آتش کینه خشونت‌طلبان سوخته بود، پس از طی روزهایی دشوار به دیدار حق شتافت و جان شیرینش را در دفاع از آرمان‌های اسلامی و انسانی و آزادی‌های خدادادی که برخی از صاحبان قدرت از ما دریغش می‌دارند، فدا کرد و به خیل شهدای این راه پیوست. دوست شهید ما اینک در جوار حق آرمیده است اما این رخداد افشاگر چهره‌ی برخی سیاه‌کارانی است که برای کسب قدرت به جان مردم دست‌اندازی می‌کنند و برای رسیدن به اهدافشان به ترور، خشونت و قتل روی می‌آورند که نه در اسلام عزیز جایی دارد و نه در اندیشه ایرانیان.

این اتفاق مصیبت بزرگی است، برای خانواده‌ی عزیزی که فرزند جوان و نیک‌اندیشی را از دست داده‌اند، برای ما و شما که دوست و همراه و همکاری پرتلاش و صادق را از دست داده‌ایم و حتی برای مخالفان ما که بویی از انصاف و اسلام برده‌اند، تا در این نکته تأمل کنند که چگونه برخی به نام دین و انقلاب به هر خیانتی دست می‌زنند.


وی در پایان آورده است: این مصیبت را به خانواده‌ی بزرگوار، همراهان، همکاران و همصدایان آن عزیز از دست رفته تسلیت می‌گوییم و از خداوند بزرگ برای بازماندگان آرزوی صبر و برای روح آن عزیز آرزوی علو درجات دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد