گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

دکتر کولایی: ارزیابی دقیق وضعیت موجود وظیفه تمام اصلاح‌طلبان است

عضو جبهه مشارکت ایران اسلامی ارزیابی دقیق وضعیت موجود کشور را وظیفه تمام اصلاح‌طلبان دانست
به گزارش خبرنگار رویداد دکتر الهه کولایی در نشست مطبوعاتی هفتگی خود با انتقاد ازفقدان انسجام در میان گروههای اصلاح طلب اظهار داشت: حرکت‌های اصلاح طلبان در صورت انسجام می‌توانست تعیین کننده باشد و با انسجام آنها وضعیت اکنون به گونه‌ دیگری رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه ما بر اساس امکانات خود عمل کرده و میکنیم، تصریح کرد:بسیاری ازنتایجی که بدست آوردیم نتیجه آن چه بود که در مقدمات فراهم کردیم و البته محدودیت‌های مالی مانع از استفاده از فرصت‌هایی برای انجام امور علمی‌تر شد و در نتیجه عدم امکان ایجاد ارتباط مفید با توده مردم باعث شد که نتوانیم آنها را نسبت به ماهیت برنامه‌های دکتر معین آگاه کنیم.

دکتر کولایی با اشاره به افرادی که پیش از انتخابات بنا را برتحریم نهاده بودند ، گفت:دکتر معین بارها بزرگترین رقیب خود را تحریم معرفی کرد و متاسفانه کمسانی که باید باید برای تقویت جریان اصلاحی به پای صندوق‌های رای می‌آمدند ، این کار را نکردند البته عده ای متقاعد شده واما گروههای مرجع دیر فعال شدند.

دکتر کولایی مهمترین مباحث اخیر جبهه مشارکت را نحوه مواجهه و سیاست گذاری برای حضور در مرحله دوم انتخابات عنوان کرد وافزود:امیدواریم پس از نقد و ارزیابی وضعیت موجود و پس از انتخابات مرحله دوم اقدامات خود را پیش ببریم.

مشروح کامل نشست مطبوعاتی دکتر کولایی متعاقبا ارسال میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد