گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

شلوغی در خیابان ولی عصر (عج)

خیابان ولی عصر(عج) حدفاصل چهارراه پارک وی تا میدان تجریش مملو از تبلیغات مصطفی معین، نامزد نهمین دوره انتخابات ریئس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حامیان مصطفی معین که جوانان بین ۲۰تا۳۰ سال را تشکیل می‌دهند، با سربندهای قرمز رنگ که برروی آن به زبان لاتین نام معین حک شده است، در سطح خیابان حضور یافته و اقدام به پخش تبلیغات می‌کنند.

بنا بر این گزارش، این تبلیغات در قالب کارتهای جیبی در اندازه‌های ۱۰ در ۸سانتی متر است که بروی آن تصاویری ازمعین حک شده و پشت آن شعارهای تبلیغاتی وی تحت عنوان" اصلاحات گامی به پیش" حک شده است.

این گزارش می‌افزاید، حامیان معین با صدای بلند تاکید دارند که رهگذران و خودروهای عبوری از خیابان ولیعصر فقط به معین رای بدهند.

بر اثر حضور انبوه هواداران، هم اینک ترافیک سنگینی در خیابان ولیعصر حدفاصل خیابان فرشته( شهیدفیاضی) تا میدان تجریش ایجاد شده است.

همچنین موتورسوارانی با حمل پرچم سه رنگ ایران و پوسترهای تبلیغی معین، با شور و شوق خاصی اقدام به تبلیغات نامزد مورد حمایت خود کردند

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 18:19 http://money4u.blogsky.com

سلام دوست عزیز.....خسته نباشین---مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت و نظارت بانک مرکزی ایرن و کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...راواسه بچه های وبلاگ نویس نوشته ام...... فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد